Lumos Skrevet 12. april 2011 #2421 Del Skrevet 12. april 2011 Må bare titte innom av og til for å se om du har født! For en dag du hadde med gjøremål, phu! Ble litt sliten av å lese det, også fikk jeg litt dårlig samvittighet for mine stakkars vinduer, de er mer grå enn gjennomsiktige (Gammel bruker i ny ham forresten, navnet begynte på M og sluttet på iam ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2422 Del Skrevet 12. april 2011 Håper du får slappet godt av i kveld etter alt det du har gjort i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2423 Del Skrevet 12. april 2011 Må bare titte innom av og til for å se om du har født! For en dag du hadde med gjøremål, phu! Ble litt sliten av å lese det, også fikk jeg litt dårlig samvittighet for mine stakkars vinduer, de er mer grå enn gjennomsiktige (Gammel bruker i ny ham forresten, navnet begynte på M og sluttet på iam ) Hyggelig at du stakk innom! Ingen fødsel her enda, men innen et par uker har hun forhåpentligvis meldt sin ankomst! Håper du får slappet godt av i kveld etter alt det du har gjort i dag! Ja, i kveld er jeg helt kake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 12. april 2011 #2424 Del Skrevet 12. april 2011 Ja, i kveld er jeg helt kake.. Akkurat det er kanskje ikke så rart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2425 Del Skrevet 12. april 2011 Kanskje ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. april 2011 #2426 Del Skrevet 12. april 2011 Wow, må si du har gjort mer enn nok idag!! Utrolig kjedelig at det ikke ble noe av møtet, siden du var så flink og ordna skikkelig. Men, utrolig koselig at dere dro på kafè, og at han godeste lagde mat og vaska opp, det er det minste han kunne gjøre! Håper du har en flott kveld, og at du sover godt i natt Det hadde hvert fall jeg gjort skulle jeg ordna så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2427 Del Skrevet 13. april 2011 Sove godt er det forsåvidt lenge siden jeg har gjort, men jeg sov ok.. Nå skal jeg straks til legen. Veide meg nå, og har bare gått opp én kilo siden 16. mars I dag er forresten menstermin! Det passer litt dårlig for han godeste om mazzilusken kommer i dag, men i morgen passer det visst mye bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. april 2011 #2428 Del Skrevet 13. april 2011 En liten del av meg håper han ikke klarer å styre det til en dag det "passer bra".... Lykke til hos legen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2429 Del Skrevet 13. april 2011 Han hadde stilt opp uansett, altså! Det er bare så dumt at det går ut over andre når han plutselig ikke kan komme på jobb en dag. Men når fødselen først er i gang er nok ikke det hans største bekymring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. april 2011 #2430 Del Skrevet 13. april 2011 Passer ikke idag Har frøkna lyst å komme i dag så kommer hun i dag! Men godt han stiller selv om det blir litt krøll for han på jobben, om hun skulle komme en dag det ikke er optimalt i forhold til evt møter/aktiviteter han skulle vært med på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. april 2011 #2431 Del Skrevet 13. april 2011 Flinke deg igår, da! Himmel, du gjorde mye mer enn meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2432 Del Skrevet 13. april 2011 Tilbake fra legen nå. Ingen fare for at det skal skje verken i dag eller i morgen, for hodet har ikke festa seg enda. Ellers alt fint. Ut fra magen min å dømme tippa hun at frøkna er ca 3600 gram når hun kommer. Skjønner ikke helt hvordan hun kan si det, men for all del. Tar det med en klype salt, jeg.. Fikk ny time til tirsdag. Blir dyrt med alle disse urinprøveglassene altså! Og MarianneE; Sånne dager har jeg maks et par stykker av i løpet av et år. I dag skal jeg ikke gjøre noe som helst, bortsett fra kafétur med ei venninne litt senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. april 2011 #2433 Del Skrevet 13. april 2011 Dina festa aldri hodet så det trenger ikke å ha noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. april 2011 #2434 Del Skrevet 13. april 2011 Det jeg lærte av å se på jordmødrene på NRK var at hodet trenger ikke å feste seg før vannet går Men jeg regner med at hun er her innen påskens slutt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. april 2011 #2435 Del Skrevet 13. april 2011 Ting kan plutselig skje ja, selv om hodet ikke er festet under undersøkelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2436 Del Skrevet 13. april 2011 Skulle så gjerne hatt noe litt mer konkret å forholde meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. april 2011 #2437 Del Skrevet 13. april 2011 Du får nok noe konkret å forholde deg til helt plutselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. april 2011 #2438 Del Skrevet 13. april 2011 Helt plutselig, ganske så sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. april 2011 #2439 Del Skrevet 13. april 2011 Håper dagen din har vært bedre enn dagen min... Kan melde om fin utsikt fra 5.etasje på st.Olavs og masse hyggelige jordmødre. Maten på barsel er det derimot dårlig med... Er egentlig ikke så kresen av meg - men i dag har jeg rynket på nesen to ganger over matservingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. april 2011 Forfatter #2440 Del Skrevet 13. april 2011 Håper dagen din har vært bedre enn dagen min... Kan melde om fin utsikt fra 5.etasje på st.Olavs og masse hyggelige jordmødre. Maten på barsel er det derimot dårlig med... Er egentlig ikke så kresen av meg - men i dag har jeg rynket på nesen to ganger over matservingen... Jeg vil tro at min dag har vært bedre enn din, ja. Skal vel ikke så mye til Skjønner ikke hvorfor sykehusmat alltid skal være så begredelig! Krysser fingrene for at allergimaten min er bedre, men det spørs vel.. Bra jordmødrene er koselige da. Det er jo egentlig viktigere enn maten.. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå