hegejenta30 Skrevet 22. mars 2011 #2081 Del Skrevet 22. mars 2011 I know the feeling! Er litt tidlig med fødsel nå ja! Må klare å knipe igjen litt til om vi skal treffes på føden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2082 Del Skrevet 22. mars 2011 Uff nei, jeg har ikke planer om å føde med det første enda.. I dag kom ammebehåene jeg bestilte for bare ei ukes tid siden. Bestilte to stykker fra samme selger, og fikk med både ammeinnlegg og et par søte babysokker. Ikke verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2011 #2083 Del Skrevet 22. mars 2011 Uff nei, jeg har ikke planer om å føde med det første enda.. I dag kom ammebehåene jeg bestilte for bare ei ukes tid siden. Bestilte to stykker fra samme selger, og fikk med både ammeinnlegg og et par søte babysokker. Ikke verst! hvor bestilte du fra? jeg bestilte de fra change.com... prøvde ha de på en dag, men fikk dype røde render over brystene etter sømmer... var bøyle også.. problematisk med så store kahuuunas... kan ikke bare gå inn på hm.. svigerinna mi anbefalte å raske med seg de nydelige nettingtrusene på sykehuset klippe av skrittet og ha de over brystene med innlegg. at det var greit å bruke de i begynnelsen nå er det undercover boss og popcorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2084 Del Skrevet 22. mars 2011 Kjøpte herfra. Ikke akkurat , men jeg tror de gjør nytten.. Men nå skal det jo sies at jeg ligger nærmere druer enn meloner i størrelse, og det gjør det jo litt mindre krevende i forhold til støtte osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2011 #2085 Del Skrevet 22. mars 2011 takk men jeg har ebay-angst... føler bare jeg ikke får det til, og er redd for at det skal plutselig bli kjempedyrt og at jeg ikke kan bruke det... må finne ut hvilken str jeg egentlig bør bruke også tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2086 Del Skrevet 22. mars 2011 takk men jeg har ebay-angst... føler bare jeg ikke får det til, og er redd for at det skal plutselig bli kjempedyrt og at jeg ikke kan bruke det... må finne ut hvilken str jeg egentlig bør bruke også tenker jeg... Ebayangst høres egentlig litt deilig ut. Jeg har nok heller det motsatte.. Det er jo så enkelt! Og billig! Og farlig.. Så lenge man ser på fraktkostnadene før bestilling, og holder seg under tollgrensa, så skal det noe til at det plutselig blir kjempedyrt.. Men for all del, det er sikkert egentlig best om du ikke begynner, for det er veldig fort gjort å havne på Ebay-kjøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. mars 2011 #2087 Del Skrevet 22. mars 2011 Signerer den Mazilla! Har man først oppdaget hvor enkelt det er å handle på ebay så er det ingen vei tilbake! Mokkon: Men jeg hadde ikke handlet noe på ebay før jeg begynte med litt småtteri til minien - og det gikk greit. Litt skummelt første gangen, spesielt når man skal lage seg en paypal konto... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. mars 2011 #2088 Del Skrevet 22. mars 2011 Signerer den Mazilla! Har man først oppdaget hvor enkelt det er å handle på ebay så er det ingen vei tilbake! Mokkon: Men jeg hadde ikke handlet noe på ebay før jeg begynte med litt småtteri til minien - og det gikk greit. Litt skummelt første gangen, spesielt når man skal lage seg en paypal konto... huff... skremmende!!! virker som det er mye tøft en kan bestille... så får man noe ikke alle har... tror Mazilla må gi meg et ebay-kurs når hun kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2089 Del Skrevet 22. mars 2011 Det kan vi nok ordne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #2090 Del Skrevet 23. mars 2011 De siste dagene har jeg innimellom kjent litt "menssmerter". Er det modning? Synes det var litt tidlig, men det tar kanskje såpass lang tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mars 2011 #2091 Del Skrevet 23. mars 2011 Det kan være modning Jeg hadde det i 2-3 uker før snuppa kom, så den kan starte tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #2092 Del Skrevet 23. mars 2011 Så jeg kan risikere å gå rundt så lenge og føle at mensen er rett rundt hjørnet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. mars 2011 #2093 Del Skrevet 23. mars 2011 Oi... kanskje det var det (altså modning) og ikke et par kynnere jeg kjente i går på kontoret da... *skummelt* Syns på en måte det var litt merkelig at det kom kynnere når jeg satt helt rolig på kontoret... Hm... Uansett ikke lenge igjen til småtassene våre kommer Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. mars 2011 #2094 Del Skrevet 23. mars 2011 Du kan risikere det ja Men det er jo bare et tegn på at om ikke så lenge er lillesnupp her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 24. mars 2011 #2095 Del Skrevet 24. mars 2011 Tenk at hun snart skal melde sin ankomst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. mars 2011 #2096 Del Skrevet 24. mars 2011 oioi!!! nå håper jeg fødebagen er ca klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 24. mars 2011 #2097 Del Skrevet 24. mars 2011 Snart skal vi i ilden Mazilla!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2098 Del Skrevet 24. mars 2011 Jaaa! Selv om jeg egentlig ikke vil begynne å tenke sånn enda, for da tror jeg den siste måneden kan bli fryktelig lang! Fødebagen er ikke helt klar, men den er ihvertfall på gang. Den mangler noen viktige ting, men jeg tror nok jeg hadde overlevd å dra avgårde med det som er oppi der nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. mars 2011 #2099 Del Skrevet 24. mars 2011 Så lenge man får med seg mobil, kamera og lommebok så tror jeg faktisk man klarer seg på sykehuset en stund... Det er jo tross alt ikke så langt hjem for våre menn å hente det som måtte trenges. Jeg har begynt å legge klart ting oppå kommoden jeg... men må vel begynne å få det ned i baggen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. mars 2011 Forfatter #2100 Del Skrevet 24. mars 2011 Fikk vite i dag at kusina mi som har termin i juni også venter ei jente. Koselig! Han godeste ringte nettopp til broren sin for å høre om de hadde fått vite kjønn enda, og da var de faktisk i bilen på vei til UL! De har ikke snakka sammen på lange tider, og vi var litt i tvil om hvor langt på vei hun er, så det var vittig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå