Mazilla Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1981 Del Skrevet 13. mars 2011 gravid og spinning.... Super sporty du! Prøver å holde det gående så lenge det går, men det har blitt vesentlig mindre trening de siste månedene... Merker at skryt her inne motiverer meg til litt ekstra innsats da, så takk for at du bidrar til det! spinning... *grøss* jeg lånte et av rådene du fikk her nå er en del av bagen pakket i en blå ikeapose! vil helst ha noe jeg kan lukke, men det er kjekt å ha tingene samlet! Men hvor mye tøy pakker en til den lille? Har allerede pakket ned den rosa massasjefrosken min, ser for meg den kan være kjekk å ha! Liker du ikke spinning? Det er jo den beste treningsformen! Det var kanskje ikke så dumt å pakke midlertidig i ikeapose! Men, hva i alle dager skal jeg pakke? Jeg har ikke såå mye klær for tida at jeg kan pakke ned joggebukser og undertøy allerede.. Angående tøy til babyen har jeg hørt at man får låne noe på sykehuset, men at noen velger å ha med sitt eget. Et minimum må vel være et par bodyer og hentesett inkludert lue.. Rosa massasjefrosk? Det hørtes ut som et sexleketøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. mars 2011 #1982 Del Skrevet 13. mars 2011 Rosa massasjefrosk? Det hørtes ut som et sexleketøy! Det var akkurat det jeg tenkte også... Men når jeg tenker meg om så har jeg en sånn blå massasje dings som gjør veldig godt på stive muskler - sikkert ikke dumt... Hm... Når det gjelder klær på sykehuset til den lille så er det nok med et et par bodyer, hentesett og lue som du har sett for deg Mazilla. På St.Olavs så har de visst utlån på klær til babyen på både barsel og hotellet til oss nybakte mødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. mars 2011 #1983 Del Skrevet 13. mars 2011 I min fødebag hadde jeg *truser og sokker *joggebukser *singleter som var ammevennlige *toalettsaker *ipod *en bok *slipperser *dopapir *ammeinnlegg *brystsalve *en stor drikkeflaske *hentesett til snuppa (vi brukte sykehusets klær mens vi var der) *Klær for å reise hjem i Jeg fikk ikke bruk for trusene min egentlig Gikk jo i disse svære bleiene de første dagene og etterhvert i nettingtruser med store bind oppi Så brukte jeg sykehusskjortene på meg selv hele tiden for det lakk av puppene og jeg svetta ut 70 liter vann (er jeg SIKKER på!!) Vi trengte jo heller ikke ha med noe klær utenom hentesettet til snuppa, men det er forskjellige regler på det der fra sykehus til sykehus så det kan være greit å sjekke opp Amme BH hadde jeg heller ikke med for jeg hadde jo ingen anelse om hvilken størrelse jeg kom til å trenge, så jeg hadde ikke kjøpt noe... fikk heller en venninne til å dra ned i byen for meg å kjøpe en når jeg fikk bruk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1984 Del Skrevet 13. mars 2011 Takk for gode tips, DDuck Hvis jeg skal ta utgangspunkt i lista di kan jeg sette frem en Ikeapose med en dorull og litt babytøy i. Resten må vente.. Jeg tror heller jeg skal satse på å skrive ei pakkeliste jeg henger på kjøleskapet e.l., sånn at han godeste evt kan pakke i en fei hvis det blir nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. mars 2011 #1985 Del Skrevet 13. mars 2011 100 sider og høygravid! Imponerende at du fortsatt trener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. mars 2011 #1986 Del Skrevet 13. mars 2011 Lapp på kjøleskapet er nok ikke det dummeste! Kjenner på en måte at jeg blir litt stressa med denne pakkingen av føde-bag/pose/kofferten jeg... når man begynner å pakke den så er det ensbetydende med at det ikke er lenge igjen til man skal igjennom noe av det største man har opplevd! Må nok pakke snart nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1987 Del Skrevet 13. mars 2011 100 sider og høygravid! Imponerende at du fortsatt trener. Jeg kan jo ikke gro helt fast i senga heller, så det er i grunnen godt å komme seg på trening i blant! Dessverre blir det bare én gang i uka i snitt nå, men det er mest pga jobben til han godeste. Jeg burde egentlig være flinkere til å trene alene, men det blir liksom aldri sånn.. Lapp på kjøleskapet er nok ikke det dummeste! Kjenner på en måte at jeg blir litt stressa med denne pakkingen av føde-bag/pose/kofferten jeg... når man begynner å pakke den så er det ensbetydende med at det ikke er lenge igjen til man skal igjennom noe av det største man har opplevd! Må nok pakke snart nå ja... Det er sant, det er virkelig ikke lenge igjen. Samtidig føler jeg at tida har stoppa litt i det siste. Det har gått så fort frem til nå, men nå begynner det å gå saaaakte. Det hjelper vel ikke akkurat for min del at jeg skal levere masteroppgaven til uka, og dermed ikke har noe som helst å finne på fremover. Dagene blir fort lange når de tilbringes i selskap med Signe og Nils Gunnar, Oprah og Dr Phil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. mars 2011 #1988 Del Skrevet 13. mars 2011 Skjønner godt hva du mener - kan fort bli lange dager når man ikke har noe å fylle de med ja. Man blir godt kjent med day-time television... Du finner nok noe å fylle dagene med skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. mars 2011 #1989 Del Skrevet 13. mars 2011 rosa sexleketøy... :haha: da ble jeg litt klokere ang hva jeg skal pakke til lillemyet iallefall skal pakke med radioen og ei bok også ååå, jeg gleder meg sååå spent på hvor mange dager det blir mellom jentene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 14. mars 2011 #1990 Del Skrevet 14. mars 2011 For en spinning-instruktør! Nå har jeg jo ikke akkurat for vane å være på spinning, men jeg tror jeg uansett ville blitt satt ut av at noen gikk rundt og klappet i hendene, samt sang i alle refrengene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2011 #1991 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg hadde virkelig ikke vært i stand til og spinne med en slik instruktør! Tror jeg bare hadde ledd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1992 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg visste egentlig ikke om jeg skulle le eller grine, for han var jo fullstendig på bærtur! Jeg nevnte kanskje ikke sist: Langt hår som hang og slang og ble svettere og svettere, gal teknikk/sittestilling på sykkelen, ingen informasjon om hvor lenge det var igjen, spilte omtrent bare Scooter og Scooterliknende sanger, gikk før nedtrapping/uttøyning fordi han skulle avsted og ha zumbatime på et konkurrerende treningssenter osv osv.. Nei uff, tror det er like greit at han bare var vikar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. mars 2011 #1993 Del Skrevet 14. mars 2011 Blir bare bedre og bedre dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 14. mars 2011 #1994 Del Skrevet 14. mars 2011 Høres ut som en opplevelse utenom det vanlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 14. mars 2011 #1995 Del Skrevet 14. mars 2011 Ja, jeg søkte nesten med en gang samordna opptak åpna Blodtrykksfall ja.. Jeg vet ikke om det er det det er snakk om engang, men det kan jo kanskje virke sånn. I går var jeg jo på helsestasjonen omgitt av jordmødre da det skjedde, men det var ingen som målte blodtrykket mitt. Det går heldigvis fort over! Det forrige magebildet ble lagt ut her for to uker siden. Det er visst på tide med et nytt et snart, for nå vokser magen omtrent fra time til time.. Så bra! Jeg lovte nemlig å minne deg på det noen mnd tilbake, så nå er my duty done føler jeg Fine magen! Høygravid, trener, leverer masteroppgave - superwoman altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1996 Del Skrevet 14. mars 2011 I dag fikk jeg kjøpt det første til fødebagen: Sjokoladekjeks. Godt å ha det viktigste ute av verden! I tillegg var jeg innom Kid interiør, som har 40% på alle varer for tida. Kjøpte to håndklær, et helseteppe og et annet babyteppe, alt til den nette sum av rett rundt 150 kroner. Ikke galt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. mars 2011 #1997 Del Skrevet 14. mars 2011 åååå, jeg skal virkelig ta meg en tur på kid i morgen etter jobb!! men man får rabatt selv om man ikke har med seg venn? er så praktisk å stikke innom etter jobben, ikke så mange venner jeg har som er tilgjengelig kl 11 var inne på nettsiden deres nå, utrolig mye jeg vil ha :D hvilken sjokoladekjeks kjøpte du? så at schär hadde kommet med noe på rema.. men det er iallefall viktig å ha noe sånt med i bagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1998 Del Skrevet 14. mars 2011 Jada, alle får rabatt. De sier at hvis man ikke har med seg en venn, så kan de godt være vennen din.. Jeg kjøpte en sånn 3-pakning fra Schär, Snack heter de vel tror jeg. De har nettopp kommet på Rema her, tidligere har jeg bare sett dem på Meny o.l. Det er vel egentlig mer sjokolade enn kjeks, men de er ganske gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. mars 2011 #1999 Del Skrevet 14. mars 2011 ettersom du skal ha dem med i fødebagen så vil jeg tro de er bra! skal teste dem først, men ikke dumt med en blanding av kjeks og sjokolade står på lista jeg fant på mammanett at en bør ha med sandaler... det får bli det neste jeg skal ut og finne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 14. mars 2011 #2000 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg tenkte jeg skulle se om jeg fant noen billige crocs lignende sko til å ha med på sykehuset jeg (tenker på anbefalingene jeg har sett om å ha på sko i dusjen om man må dele dusj med noen) for de kan jo kastes etterpå uten at det blir så stort tap. Blir litt matt av alt vi må huske på noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå