Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ta med rett i koppen supper/måltider og en liten vannkoker på sykehuset ;) Så har du et alternativ :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vannkoker og supper der du skal, Mazilla og det er bare å forsyne seg, men jeg regner med du blir servert ;)

Jeg husker maten ja.. ble godt vant til den etter tre uker..

Skrevet

Men du.. de har faktisk alternativer for di med glutenallergi når det gjelder mat.. mener å huske det..

Skrevet

Jada, de har glutenfri mat :Nikke: Regner med at brødmåltidene er fullstendig uspiselige, men de har sikkert knekkebrød også.

Skrevet

Ja, heldigvis hadde/har di det :jepp:

Det står frem hele tiden, samt diverse pålegg så det er bare å ordne seg.

Skrevet

Satser på at jeg snart kan komme med en fyldig rapport angående matutvalget! :hoppe:

Har mye kynnere, nedpress og murringer i dag, men det er ikke vondt/ubehagelig, så jeg har ingen følelse av at noe er på gang.

Skrevet

vet at på sykehuset her har de kjempegodt glutenfritt brød :hoppe:

men skal pakke med noen pakker med den deilige sjokoladekjeksen og frokostblanding :)

ååå, jeg gleder meg så til å høre nyheten om at jenta deres har kommet!! gleder meg skikkelig altså!!! :) og SÅ er det MIN tur :hoppe::rodmer:

Skrevet

Jaaa! :strix: Med mindre du også plutselig sniker i køen.. Du skal få lov til det hvis det er av medisinske årsaker, men i utgangspunktet vil jeg helst være først! ;)

Skrevet

Hvis du gir beskejd på barsel om at du ikke tåler gluten skal du også få spesial tilpasset kost fra kjøkkenet når det er måltider :jepp:

Jeg fikk det når jeg sa jeg hadde sukkersyke :)

Skrevet

Ja, det er jeg jo nesten nødt til.. Er ikke noe alternativ å spise vanlig mat, liksom ;)

Skrevet

Litt spennende, mest skummelt! :sjenert:

Skrevet

Jaaa! :strix: Med mindre du også plutselig sniker i køen.. Du skal få lov til det hvis det er av medisinske årsaker, men i utgangspunktet vil jeg helst være først! ;)

hehe :fnise:

for min del kunne hun komme NÅ :)

jeg er klar for å få lettet ryggen min, glad for at jeg ikke har vært så gåen i ryggen som det du har vært!

føler enda mer med deg nå som jeg er så sliten i ryggen selv...

:klemmer:

Skrevet

Skjer det noe spennende eller? ;)

noe som har gått meg hus forbi??? :popcorn:

Skrevet

Får satse på at sykehusmaten er spiselig :jepp:

Skrevet

Det hadde vært utrolig festlig om det skjedde noe i dag... :hoppe: For da hadde jeg fått det med meg før jeg drar! :jepp:

:popcorn:

Gjest Neferet
Skrevet

Jeg begynner å lure litt jeg altså, Mazzi pleier jo å være her inne tidlig.... Men jeg har ikke hørt noe! :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...