Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2401 Del Skrevet 12. april 2011 Ja, det kan du trygt si! Føyer stadig på nye ting på lista.. Nå har jeg vaska vinduene i stua innvendig og utvendig. Kunne nesten ikke se ut lenger, men har aldri turt å vaske dem utvendig før. Nå tok jeg mot til meg, og "hang og slang" tre etasjer over gatenivå.. Tror det var lurt å gjøre det mens han godeste ikke var hjemme, for jeg hadde nok ikke fått lov til å gjøre det hvis han hadde sett det, gravid eller ei.. Nå gjenstår egentlig bare litt støvtørking, så er jeg ferdig med de største tingene på lista! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. april 2011 #2402 Del Skrevet 12. april 2011 Så flink du er!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2403 Del Skrevet 12. april 2011 Kjempeflink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2404 Del Skrevet 12. april 2011 Flink eller dum, det kan sikkert diskuteres... Tror jeg skal få gjort siste rest, og så slappe ordentlig av litt. En ukes tid, eller noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. april 2011 #2405 Del Skrevet 12. april 2011 39 uker!! Spennende, spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. april 2011 #2406 Del Skrevet 12. april 2011 39 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2407 Del Skrevet 12. april 2011 39 uker Håper du får slappet av skikkelig når du først setter deg ned nå etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2408 Del Skrevet 12. april 2011 Ferdig med alt på lista, bortsett fra punktet om å slappe av med ei bok mens forsikringsmannen er her! Nå er planen å gå i koma foran TVen frem til han godeste kommer hjem i tretida 39 uker ja, hjelpe meg.. Snart kommer hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. april 2011 #2409 Del Skrevet 12. april 2011 Ta deg en laaang velfortjent hvil!!! Og 39 uker!!! Plutselig er hun her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. april 2011 #2410 Del Skrevet 12. april 2011 Du skal se det blir fødsel av alt dette husarbeidet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. april 2011 #2411 Del Skrevet 12. april 2011 Duverden - bøyer meg i støvet for alt du har fått gjort i dag! Fortsetter du sånn så skal du se at bebisen kommer fortere enn forventet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2412 Del Skrevet 12. april 2011 Enten det, eller så er jeg fullstendig utkjørt før fødselen... Tror jeg skal ta det litt mer med ro fremover, så jeg har energi til å trykke ut ungen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2413 Del Skrevet 12. april 2011 Fikk sms nå om at det ikke blir noe av møtet med forsikringsmannen i dag. Han skulle vært her 15.30. Håper for han godestes skyld at han ikke har visst det lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. april 2011 #2414 Del Skrevet 12. april 2011 irriterende... håper han ikke har visst det hele dagen da!!! deilig å ha det strøkent i leiligheten, men ikke til enhver pris! jeg har sittet i sofaen i hele dag.. tvungen avslapping av meg selv! som du skriver, så har jeg også begynt å tenke på at vi faktisk skal ha energi til å få ut ungen og ta vare på den etterpå også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 #2415 Del Skrevet 12. april 2011 Eh...du...henge og dingle 3 etasjer over bakken i din tilstand - er du sprøyte gal?? SÅ viktig er det ikke med rene vinduer Kjipt at møtet ble avlyst, men nå har dere ihvertfall en meget ren bopel fremover Håper også for din bedre halvdels del at han ikke har visst om det lenger enn deg...... ville ikke vært i hans sko i såfal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2416 Del Skrevet 12. april 2011 Ikke så viktig med rene vinduer sier du? Hæ? Det gikk jo bra da... Reaksjonen til han godeste var akkurat som forventa; jeg hadde ikke fått lov hvis han hadde sett meg.. Han fikk forresten vite at møtet var avlyst rett før han ga beskjed til meg. Jeg møtte han da han var ferdig på jobb, og da var jeg så sliten at jeg nesten begynte å grine. Vi tok en tur på kafé, så nå er humøret mye bedre. Nå skal han lage middag OG ta oppvasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 12. april 2011 #2417 Del Skrevet 12. april 2011 ...mens du ligger på sofaen og leser i boka di Du er tøff!! Ikke meningen å være streng med deg altså, men du må ta det litt easy da Ikke rart dine dager flyr hvis det er sånn du holder på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2418 Del Skrevet 12. april 2011 Sånne dager som i dag hører heldigvis med til sjeldenhetene! I går, for eksempel, gjorde jeg ingen ting fornuftig hele dagen Godt vi kan passe litt på hverandre her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. april 2011 #2419 Del Skrevet 12. april 2011 Det er litt greit med rene vinduer, jeg må vaske våre snart også De har ikke sett såpe siden i sommer en gang, jeg får ta det når solen kommer en dag kjære ikke er hjemme. Jeg må nemlig dingle litt fra niende etasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2420 Del Skrevet 12. april 2011 Hjelpe meg, vær da enda forsiktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå