cypress Skrevet 11. april 2011 #2381 Del Skrevet 11. april 2011 Du får en av meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. april 2011 #2382 Del Skrevet 11. april 2011 Det er ikke helt det samme med slike e-klemmer... men kommer din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2383 Del Skrevet 11. april 2011 Minttu, Diddles, Spatula, DDuck, cypress og hegejenta30; Takk!! Ikke helt det samme med e-klemmer, men de er sannelig gode de og! Har heldigvis blitt både klemmer og prat om dagen som har vært her i huset også etterhvert. Nå sover han litt, så han er nok helt utkjørt stakkars. Må snart vekke han så han får sove til natta.. I morra skal han ha møte med en forsikringsmann etter jobb, og av alle ting har de avtalt å ha det her i leiligheten. I morgen blir det derfor for alle penga her, og det trengs virkelig. Jeg har egentlig sagt at støvsuging er hans oppgave for tida, men han spurte så pent om jeg trodde jeg kunne klare å gjøre det i morgen, istedet for at han skulle gjøre det nå i kveld. Jeg får bare ta meg god tid, så går det forhåpentligvis fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 11. april 2011 #2384 Del Skrevet 11. april 2011 Tørrmopp er tingen Det er ikke så tungt som støvsuging.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 11. april 2011 #2385 Del Skrevet 11. april 2011 flink du er tenker at han godeste setter stor pris på at du hjelper han når han skal ha møtet hjemme super mamma,husmor og kone-emne men jaggu meg har han bare med å sette pris på det du gjør nå, spesielt så dårlig du har vært i ryggen din! (ah, måtte bare... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. april 2011 Forfatter #2386 Del Skrevet 11. april 2011 Tørrmopp er tingen Det er ikke så tungt som støvsuging.. Da må jeg ut på shopping først Har moppesystem på ønskelista, men det har foreløpig ikke blitt noe av.. flink du er tenker at han godeste setter stor pris på at du hjelper han når han skal ha møtet hjemme super mamma,husmor og kone-emne men jaggu meg har han bare med å sette pris på det du gjør nå, spesielt så dårlig du har vært i ryggen din! (ah, måtte bare... ) Han setter pris på det jeg gjør, og pleier å være flink til å vise det. På sin måte, that is. Men jeg har lært meg å tolke han såpass at jeg vet at han setter pris på det.. Han godeste prøvde forresten nettopp å ringe på en leilighet som er til leie, men det var ingen som tok telefonen. Gleder meg så til å flytte!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. april 2011 #2387 Del Skrevet 11. april 2011 Tørrmopp er tingen Det er ikke så tungt som støvsuging.. Kiropraktoren min truet med å komme hjem til oss for å kaste støvsugeren vår han Jeg får ikke lov til å se på den en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2011 #2388 Del Skrevet 12. april 2011 Ugh, støvsuging er virkelig drepen for alt som heter rygg og bekken. Derfor bor det alltid noen hybelelefanter hjemme hos oss når mannen har vært to uker borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2389 Del Skrevet 12. april 2011 Signerer de andre damene her alstå... støvsuging er ikke å anbefale dersom man plages med ryggen! Så ta deg masse pauser i løpet av husmordagen din! Spennende med flytteplaner da! Selv om det sikkert også blir ganske slitsomt mens det står på siden Mazzilusken da er noen måneder og krever nok en god del oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. april 2011 #2390 Del Skrevet 12. april 2011 Lykke til med husmordagen, og hør på de andre her inne som har sagt at du må ta det med ro i alt arbeidet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2391 Del Skrevet 12. april 2011 Skal se alt husarbeidet i dag maner fram en fødsel Du er jo nær nok termin til at det ikke gjør noe mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2392 Del Skrevet 12. april 2011 (endret) Plan for den fødselsfrembringende husmordagen -Støvsuge -Tørke støv -Vaske badet -Spise frokost -Pante flasker -Pusse vinduer på kjøkkenet -Rydde litt -Prøve å få bort noen flekker fra gulvet i gangen -Slappe av med ei bok mens forsikringsmannen er her -Sette esker opp på boden -Pakke ned vinterjakker og sko -Sette vinterjakker og sko opp på boden -Kjøpe urinprøveglass til morgendagens kontroll hos legen -Sende masteroppgaven og diverse til oppdragsgiver -Ta ut søpla fra stua og badet -Vaske veggene på kjøkkenet -Rydde bort oppvasken fra i går -Pusse vinduer innvendig og utvendig i stua -Re opp sengene -Spise lunsj -Ta en liten oppvask, tørke og sette på plass i skapene -Skure kjøkkenvasken og området rundt Endret 12. april 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2393 Del Skrevet 12. april 2011 Puh... Ble sliten bare av å lese igjennom lista din for dagen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2394 Del Skrevet 12. april 2011 Og det snakker du om, etter gårsdagens liste hos deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2395 Del Skrevet 12. april 2011 Nå klarte jeg ikke gjennomføre alt på to-do listen min i går da... Men godt med alt som er gjort! plutselig er det ikke tid til hverken det ene eller det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2396 Del Skrevet 12. april 2011 Men godt med alt som er gjort! plutselig er det ikke tid til hverken det ene eller det andre. Det er sant! Jeg har visst tenkt litt kortsiktig her, og sett på dette som shining av leiligheten før forsikringsmannen kommer Håper forresten ikke han har støvallergi, for her går det unna i svingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. april 2011 #2397 Del Skrevet 12. april 2011 nå blir jeg litt inspirert her...! satt akkurat og tenkte på hva jeg skal finne på i dag regner ute i dag, utrolig bra for den tørre hagen! hvis jeg skriver ei liste over things to do så kommer jeg ikke til å kjede meg nei leilighet her i området da? herlighet, det er jo ikke lenge til dere kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2398 Del Skrevet 12. april 2011 nå blir jeg litt inspirert her...! satt akkurat og tenkte på hva jeg skal finne på i dag regner ute i dag, utrolig bra for den tørre hagen! hvis jeg skriver ei liste over things to do så kommer jeg ikke til å kjede meg nei leilighet her i området da? herlighet, det er jo ikke lenge til dere kommer Hyggelig å kunne inspirere! Det er jo bare et par måneder til vi flytter nå! Utleier ringte opp igjen senere i går kveld. Han skulle sende over et skjema vi måtte fylle ut med info om oss selv. Interessen var visst veldig stor, så jeg har ikke verdens største forhåpninger, spesielt siden vi ikke får gått på visning selv, men må sende svigers.. Forhåpentligvis kommer det flere leiligheter fremover, men denne hadde vært midt i blinken, både med tanke på størrelse, pris, når den var ledig fra og beliggenhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 12. april 2011 #2399 Del Skrevet 12. april 2011 krysser fingrene for at dere får den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 12. april 2011 #2400 Del Skrevet 12. april 2011 Ser ut til at du har hatt noen effektive timer allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå