Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy å lese gravid-statusen din!

Kos deg de siste dagene som gravid - og nyt tida med mannen! (men ikke glem at dere skal være litt kjærester etter at frøkna har kommet også)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Herlig!! Gleder meg på dine vegne :jepp:

Jeg og! :fnise:

Så gøy å lese gravid-statusen din!

Kos deg de siste dagene som gravid - og nyt tida med mannen! (men ikke glem at dere skal være litt kjærester etter at frøkna har kommet også)

:klemmer:

Takk for "lånet"! :fnise:

Selvfølgelig skal vi fortsette å være kjærester. Håper vi klarer å finne en god balanse mellom å være mamma&pappa og å være bare kjærester! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du maserier for tiden?

ikveld har jeg hatt skikkelig rar følelse som presser nedover ca hvert 10 min... tenker det er maserier.. hmmm

vanskelig å vite om det er ordentlig eller fake.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg har jeg, men det er tydelig at det skjer noe med kroppen min. I går hadde jeg masse mensmurringer og noe jeg lurer på om var nedpress. Synes det er så vanskelig med alle disse ordene og udefinerbare plagene, men det er ihvertfall noe på gang! :jepp:

Tipper vi ikke er i tvil om det er ekte eller fake når det virkelig er i gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg har jeg, men det er tydelig at det skjer noe med kroppen min. I går hadde jeg masse mensmurringer og noe jeg lurer på om var nedpress. Synes det er så vanskelig med alle disse ordene og udefinerbare plagene, men det er ihvertfall noe på gang! :jepp:

Tipper vi ikke er i tvil om det er ekte eller fake når det virkelig er i gang! :fnise:

samme som jeg har da antakeligvis :) kroppen gjør seg klar!

men jeg syns det var litt ubehagelig, nesten vondt... så jeg gruer meg til de ekte riene..!

ble nummen nedover lårene også... spent på om hodet har festet seg når jeg skal til jordmoren torsdag.. :) når skal du til jordmoren igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt er vel i denne sammenhengen bra! :fnise:

Jeg skal ikke til jordmor mer, for hun hadde ikke tid. Har legetime onsdag denne uka (selveste menstermin! :hakeslepp: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg sånn til du skal få vondt :strix:

Ikke for at jeg vil at du skal ha vondt, men for at utfallet er det beste som kommer til å skje i livet ditt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for at jeg vil at du skal ha vondt, men for at utfallet er det beste som kommer til å skje i livet ditt :rodmer:

:ler:

Så kjekt å lese om statusen din :strix: Tiden går fort frem til noe skjer nå :jepp:

Synes egentlig tida har begynt å gå ganske sent jeg! :tunge1: Eller, på en måte går den både sent og superfort, det er helt merkelig.

Jeg har termin i neste uke! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ditt svangerskap har rast avgårde jeg :overrasket:

Er jo ikke lenge siden du lurte deg til å lage ticker uten at noen viste det jo :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: det var fint sagt :fnise:

Tenk at du har termin om en uke da :daane: Det her har gått fort!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ditt svangerskap har rast avgårde jeg :overrasket:

Er jo ikke lenge siden du lurte deg til å lage ticker uten at noen viste det jo :fnise:

Så du husker det altså! :lur: Jeg måtte bare få det ut til noen! :fnise: Såvidt jeg husker var jeg 6+0 på vei da jeg lagde tickeren, men siden har jeg jo blitt satt 8 dager tilbake, så jeg kan umulig ha vært mer enn 4+6.. :daane:

Ser dere synes svangerskapet mitt har flydd avsted. Jeg er på en måte enig, men samtidig føles det som jeg har vært :gravid: en evighet!

Han godeste kom hjem fra jobb for en liten time siden, etter en 11 timer lang arbeidsdag. Nå har han satt seg til med pcen for å dille med noe jobbgreier. Han kunne såvidt hjelpe til med å rydde av etter middag.. Det hadde vært koselig om han hadde spurt meg hvordan min dag har vært, hvordan formen er og sånn. Og kanskje gitt meg en klem.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...