Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen fare foreløpig! :fnise:

Kan vel forsåvidt ikke vite at det ikke er pga mazzilusken, det er vel helst det at jeg ikke er mentalt forberedt på at hun skal komme riktig enda! :ler: Jeg tror ikke hun kommer på et par uker enda, så jeg blir ganske overraska hvis hun plutselig tar turen ut.

Har vært ute og spist lunsj med ei venninne nå. Hun er litt verdensmester og prata omtrent i ett kjør om fødsel, barseltid osv, men koselig likevel. Måtte bare skru av litt innimellom.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med verdensvante venninner så har man noen man kan spørre om det skulle være noe man lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :Nikke: Ble bare litt ensformig når hele kaféturen nærmest ble en monolog fra hennes side, spesielt med tanke på at alt rundt fødsel og barseltid er veldig individuelt. Selv om hun f.eks. klarte seg greit uten bedøvelse er det ikke dermed sagt at alle andre gjør det. Men men, hun er i grunnen sånn i alle sammenhenger, ikke bare når det kommer til babyting.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, her er det ikke lenge igjen :hakeslepp: Etter at T kom til verden har dagene rast fra meg, ukene også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, her er det ikke lenge igjen :hakeslepp: Etter at T kom til verden har dagene rast fra meg, ukene også :ler:

Vanlig fenomen blant nybakte mødre, har jeg skjønt.. :fnise: Her kan ting skje når som helst ja, men jeg har en følelse av at ventetida langt fra er over enda ;)

:klem:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen av å ikke være mentalt klar. Jeg tror aldri jeg ble det helt, men samtidig føltes der helt naturlig da veene startet og det var på tide å dra på sykehuset. Håper du også kommer dit at det er greit babyen kommer! For kommer gjør den jo! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 125 gram naturell og 75 gram med mandarin/ananas. Tenkte kremen ble litt friskere av det. Hadde også i ca en teskje med sitronsaft i glasuren, av samme årsak. Halv porsjon av glasuren holdt forresten i massevis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får da aldri nok glasur. :ler: Det har hendt at jeg kun har lagd ostekrem og spist det rett av bollen. :sjenert:

Godt du nyter alenetiden. :) Plutselig er det nesten slutt på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er redd det faktisk kunne blitt litt mye med full porsjon av denne her. Det var nemlig nok til at jeg også kunne spise endel rett av bollen, i tillegg til et tykt lag over hele kaka + nedover kantene.. :sikle::sjenert:

Det kan brått bli slutt på alenetida, så her nytes hvert øyeblikk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåser noe helt sinnsykt her i dag! :daane: Jeg holdt på å blåse fra fortauet og ut i veien på vei hjem i stad. Var redd flaggstengene borti gata skulle blåse over ende og treffe meg i hodet.. Pessimist? Ja! :ler:

Gikk innom Narvesen og benytta meg av sjokoladetilbudet deres i stad. Han som stod i kassa var seriøst noe av det kjekkeste jeg har sett, så jeg følte meg ikke helt komfortabel med å hamstre sjokolade av han. Jeg har litt problemer med å kjøpe sjokolade av så kjekke menn! :klaske::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe :fnise: jeg har det litt på samme måten...

var innom et bakeri/kafè sted i dag med ei venninne, og de hadde nydelige ostekaker på disken... jeg sa at jeg kunne ikke kjøpe pga gluten, og da viste han meg det andre fatet med deilig mudcake som var glutenfri... venninna mi sa at nå har jeg lov til alt...

han bak disken var rimelig nice å kikke til, og mente at jeg måtte unne meg et stykke. følte svetten rant i strie strømmer fordi jeg ble så flau :flau:

nå er alt handlet inn! jeg kikket jo på oppskriften så nå har jeg masse kremost.. :fnise:

da prøver jeg halve oppskriften på glasuren :) spennende!!

kos dere masse i helga! godt du er så fin i formen også

*bank-i-bordet* :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe sjokolade av kjekke fyrer var et nytt problem for meg :ler:

Du er fortsatt i fin form skjønner jeg?! Hvordan vil du si at formen har vært sånn generelt, hvis du skulle oppsummere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...