Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Begynner å nærme seg nå ja! 38 uker i dag! :hoppe:

Han prøver seg hver dag(!) med at han vil på trilletur, så det er tydelig at han gleder seg :fnise: Han synes visst det er for galt at vogna bare står der. Kanskje det ble enda litt mer virkelig for han at han skal bli pappa da vogna kom ned fra boden? :vetikke::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er søte disse mennene våre!

Han godeste merker det nok på kroppen at det nærmer seg med stormskritt han også nå som alt av utstyr står klart til bruk! Han kjenner jo ikke Mazzilusken på samme måte som deg - så skjønner han godt jeg.

Bor sammen med en selv som titter ned i vogna eller sprinkel senga daglig for å sjekke at det ikke er noen andre som sover der. :fnise:

:rodmer:

Det er jo bra de tydelig viser at de gleder seg disse mennene våre - det motsatte ville vært så ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skrev jeg om gratispakka fra Rimi og at jeg trodde det var den siste, men i dag lå det sannelig pakke fra BAM i postkassa. Den hadde jeg helt glemt! :fnise: Men er det nok slutt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske kjedelig at disse gratispakkene tar slutt!

De burde bare økt i størrelsene spør du meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel en gratis pakke til fra både Libero og Rimi når de små har blitt litt større... Så får litt mer gratisprøver i løpet av året! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok fare for at det gikk litt mer opp for han etter at vogna kom ned ;) Tenk at det bare er to små uker igjen til mazzilusken kommer :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med master! :klemmer:

Og du rakk det jo med god margin før mazzilusken kommer. :) Tenk at hun snart er her. :rodmer: Koselig at dere gleder dere sånn begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel en gratis pakke til fra både Libero og Rimi når de små har blitt litt større... Så får litt mer gratisprøver i løpet av året! :tommel:

Det er sant! :Nikke:

Tenk da :rodmer: 38 uker :rodmer:

:strix:

Det er nok fare for at det gikk litt mer opp for han etter at vogna kom ned ;) Tenk at det bare er to små uker igjen til mazzilusken kommer :hoppendeglad:

Det er egentlig litt skummelt at hun kan komme når som helst! :daane: Håper hun drøyer litt enda, for jeg koser meg så fælt om dagene at jeg helst vil ha litt alenetid til før hun kommer.. :fnise:

Innom og :klemmer: litt på bare...

:hoppendeglad:

Gratulerer så mye med master! :klemmer:

Og du rakk det jo med god margin før mazzilusken kommer. :) Tenk at hun snart er her. :rodmer: Koselig at dere gleder dere sånn begge to!

Takk! :klemmer: Jeg rakk det ja, og det føles godt! :hoppe:

I formiddag lagde jeg mer mat til frysa, gikk laaaang tur, leste roman på kafé med en god kopp kaffe og så en episode av Greek. Koselig å ha tid til å gjøre akkurat det jeg vil! Han godeste var på jobb fra 7 til 18, men timene bare fløy avsted :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som lager mat til senere! :)

ja, tenk nå er hun snart her! og det rareste er vel at denne lengtetiden som vi har nå da er helt glemt, som om det var hundre år siden!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Høres ut som du har noen fine dager, deilig å lade opp litt med alenetid før Mazzilusken dukker opp tenker jeg! :jepp: Håper i dag også blir fin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper jeg får ånden over meg til uka så jeg kan fylle opp fryseren med litt mat også. Flink er du som både tenker på middag og kaker!

Håper du får en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er som lager mat til senere! :)

ja, tenk nå er hun snart her! og det rareste er vel at denne lengtetiden som vi har nå da er helt glemt, som om det var hundre år siden!! :fnise:

Jeg hadde aldri giddet om ikke jeg hadde likt å lage mat. Nå er det jo bare en koselig måte å fylle dagene på :jepp:

Plutselig er ventetida historie ja. Lurer på hvor lang tid det tar før jenta føles som en naturlig del av familien.. :rodmer:

Høres ut som du har noen fine dager, deilig å lade opp litt med alenetid før Mazzilusken dukker opp tenker jeg! :jepp: Håper i dag også blir fin! :klemmer:

Veldig deilig! :jepp: I dag har jeg ingen planer i det hele tatt, men jeg skal nok få dagen til å gå likevel.. :klemmer:

Håper jeg får ånden over meg til uka så jeg kan fylle opp fryseren med litt mat også. Flink er du som både tenker på middag og kaker!

Håper du får en fin torsdag!

Som sagt, det er jo bare kos. Men veldig praktisk! :fnise:

Håper torsdagen din også blir fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg til det fulle! :Nikke:

Har litt vondt i magen og ubehag i ryggen/kroppen generelt i dag, men jeg tror dessverre ikke det er svangerskapsrelatert. Tror jeg skal ta det litt med ro uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...