TuttaV Skrevet 1. april 2011 #2261 Del Skrevet 1. april 2011 Noen ble en smule turbo av kombinasjonen kaffe og rester av glasur.. Tror hun prøver å komme seg ut gjennom navla mi! herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 1. april 2011 #2262 Del Skrevet 1. april 2011 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2263 Del Skrevet 1. april 2011 Klageinnlegg: -Han godeste ser på Roast på TVNorge. Jeg har gitt det en sjanse, men klarer ikke å finne det morsomt. Det er bare påtatt, teit, irriterende og manusstyrt -Vi kjøpte en ny type snacks i dag; Partymix fra Rema 1000. Smakte ingen verdens ting. Nedtur med dårlig snacks når det endelig er helg.. Irriterer meg litt, for jeg burde ha skjønt at det ikke kom til å være noe særlig -Jeg har vært våken siden klokka seks i dag. Vurderer å legge meg snart, men samtidig har jeg jo lyst til å få med meg Senkveld først. Sovner aldri før ett-halv to for tida, og da er det i tidligste laget å våkne seks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. april 2011 #2264 Del Skrevet 1. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. april 2011 Forfatter #2265 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg har det egentlig fint altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. april 2011 #2266 Del Skrevet 1. april 2011 Det er bra Men sånne småting kan være irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. april 2011 #2267 Del Skrevet 2. april 2011 Klageinnlegg: -Han godeste ser på Roast på TVNorge. Jeg har gitt det en sjanse, men klarer ikke å finne det morsomt. Det er bare påtatt, teit, irriterende og manusstyrt -Vi kjøpte en ny type snacks i dag; Partymix fra Rema 1000. Smakte ingen verdens ting. Nedtur med dårlig snacks når det endelig er helg.. Irriterer meg litt, for jeg burde ha skjønt at det ikke kom til å være noe særlig -Jeg har vært våken siden klokka seks i dag. Vurderer å legge meg snart, men samtidig har jeg jo lyst til å få med meg Senkveld først. Sovner aldri før ett-halv to for tida, og da er det i tidligste laget å våkne seks. -Jeg synes Roasted på TVNorge er kjempe morsomt. Både mannen og jeg ler ganske bra av det. Men det er kjedelig når de mennene ser ting på TV som du synes er utrolig lite spennende! Jeg har det slik med bilprogrammer her i huset. De pusser opp en bil/skrur på en bil/kjører en bil/ lakker en bil... I don't care! -Ja, det snackset burde du skjønt at ikke ville være noe. Man må ALLTID gå for ostepop!! Og melkesjokolade! -Lite søvn er vanlig i slutten av graviditeten, men det vet du vel... Kjedelig er det uansett. Ang Senkveld har jeg i halvannen sesong nå prøvd og få det med meg, men på et punkt sovner jeg så en hel episode har jeg ikke sett på... halvannen sesong- MINST! ....men det er godt og lese at alt er bra sånn ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 2. april 2011 #2268 Del Skrevet 2. april 2011 håper du får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. april 2011 Forfatter #2269 Del Skrevet 2. april 2011 Har hatt en veldig fin lørdag. Først bytur i deilig vårtemperatur, så koselig kaffebesøk av ei venninne, nå en rolig lørdagskveld. Fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 3. april 2011 #2270 Del Skrevet 3. april 2011 Håper du får en fin søndag å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2271 Del Skrevet 3. april 2011 I går henta vi ned vogna og litt annet fra boden. Han godeste ville gjerne trille en tur med en gang, med en bamse som stand-in for mazzilusken. Jeg fikk overbevist han om at det kanskje var greit å vente, siden det fremdeles er rimelig sørpete ute. Han hadde nettopp (på eget initiativ) vaska understellet på vogna, så han tok poenget. Nå spurte han igjen, for han gleder seg visst fryktelig til trilleturer.. Finingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. april 2011 #2272 Del Skrevet 3. april 2011 Roast er ikke morsomt, så der er jeg enig.. Å den partymixen er smakløs... Så jeg er enig med deg Her hadde også mannen en liten gåtur med vogna før, Poppel kom til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2273 Del Skrevet 3. april 2011 Jaså, så det er du som er ute under nytt navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. april 2011 #2274 Del Skrevet 3. april 2011 Roast er teit og smakløst spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 3. april 2011 #2275 Del Skrevet 3. april 2011 Prøvetrilling med bamse Han er nå søt da han godeste! Plutselig så er mazzilusken her og da får nok vogna kjørt seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. april 2011 #2276 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. april 2011 #2277 Del Skrevet 3. april 2011 så skjønn han er som prøvetriller har ikke sett det roast-programmet enda... men jeg syns også det er kjedelig med programmer som Mannen vil se på og som jeg syns er kjedelig... heldigvis ikke så ofte snacks ja... har alltid micropopcorn i skapet i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2278 Del Skrevet 3. april 2011 Det ble ingen trilletur i dag heller, bare så det er sagt.. Men i løpet av måneden skal vi forhåpentligvis få debutert som trillere, begge to! Nå har jeg brukt kvelden på å søke på en jobb. Det skal jo ikke ha noe å si at jeg er gravid, men jeg stiller jo ikke akkurat kjempesterkt når jeg ikke kan begynne før om et år.. Men men, jeg får i det minste erfaring med å søke! Hjelpe meg som hun danser inni magen for øyeblikket. Har aldri kjent bevegelser av denne typen før. Det er nesten litt småvondt. Begynner å bli klar for å hilse på frøkna nå, men jeg får vel smøre meg med tålmodighet en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. april 2011 #2279 Del Skrevet 3. april 2011 En stund høres fryktelig lenge ut, plutselig kan det gå fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. april 2011 #2280 Del Skrevet 4. april 2011 Håper virkelig det blir trilletur på dere i løpet av april - om ikke så blir du jo gående leeeenge på overtid... Å søke på jobb er en kunst - så det skader ikke med å finpusse søknadstekst og CV skriving! Og om du nå skulle bli kalt inn på et intervju i løpet av sommeren/høsten så er det trening det også. Ønsker deg en fin fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå