Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Herlig! Brukte for lite penger, og gir dere såpass :ler:

Litt av en fin dag du har hatt! :jepp:

Gratulerer så mye med eksamen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med vel overstått eksamen :blomst:

Godt med litt ekstra forpleining en slik dag :) Herlig svigerforeldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så fantastisk gode argumenter dine svigerforeldre stiller med! :jepp: Lurer på hva de synes du skal få når Mazzilusken har meldt sin ankomst!! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan når de vil! :jepp: I går sa dessuten svigermor at de selvfølgelig kommer oppover når mazzilusken er født, men at det er viktigst at mamma får komme først. Tidligere har jeg fått inntrykk av at svigermor omtrent hadde tenkt å være på plass på sykehuset før vi hadde rukket å komme så langt selv, så det var absolutt gode nyheter! :jepp:

I dag har jeg rydda litt i fødebaggen og lagt i noen flere ting. Lurer på om jeg skal hente vognbagen ned fra boden og legge i dyne/lammeskinn og sånt, så den får lufta seg litt før den skal tas i bruk. Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kos med alt som kan gjøres klart til den lille kommer!

Der skal vel kanskje trille hjem fra føden også? Om du er i form til å gå de meterne det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vurdert det ja :) Det er jo ikke langt å gå, og vi har ikke bilsete (eller bil, for den saks skyld).. :ler: Hvis jeg er for dårlig til å gå, har han godeste sagt at jeg kan ta taxi, og så kan han trille. Forsåvidt en god tanke, men samtidig vil jeg jo gjerne være med på den første trilleturen.. :sjenert: Hvis det i tillegg er skikkelig drittvær vet jeg ikke hva vi gjør. Har tenkt og tenkt, men kommer liksom ikke frem til noe. Får vel bare bli på sykehuset da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Nå vet jeg ikke hvor langt det er fra føden og hjem til dere - men det skal være rimelig ille vær for at man ikke kan gå en liten kilometer. da skal det regner hunder og katter vannrett i tillegg til at temperaturen er rundt null. Regner med dere har regntrekk til vogna? Og innpakket i en god dyne og med saueskinn så skal det mye til for at det er for kaldt for Mazzilusken å være ute en liten halvtime.

Synes det høres veldig koslig ut jeg å trille første turen hjem fra sykehuset! Så håper det er :sol: og at du er i form til å gå de meterne det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, det skal vel noe til at været i april er så dårlig at man ikke kan gå. Det er vel helst det at jeg så gjerne vil være med på den første trilleturen som "bekymrer" meg mest... :sjenert: Jeg får vel tidsnok mine trilleturer, men likevel.

Nei nå tenker jeg visst på typisk Mazzivis: Det er best å ta bekymringene på forhånd, så er jeg sikker på å ikke gå glipp av noen.. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins mulighet for å bestille taxi med barnesete mener jeg - så om du ikke føler for å gå syns jeg dere alle tre skal ta en taxi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det kan gå an, men jeg er litt usikker på om de har seter til så små babyer. Noen steder har de bare fra den nest minste størrelsen og oppover, tror jeg. Har bedt han godeste undersøke det, for han jobber sammen med en taxisjåfør, men det har nok gått i glemmeboka foreløpig. Skal få minnet han på det igjen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

best å ta bekymringene på forhånd... :fnise:

Det går sikkert fint å trille hjem fra sykehuset, han godeste kommer vel bare bort med vogna den dagen dere skal hjem, eller stiller med taxi som plan nr 2 :)

GOD HELG!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ble en smule turbo av kombinasjonen kaffe og rester av glasur.. Tror hun prøver å komme seg ut gjennom navla mi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ferdig master!! :hoppendeglad:

Høres ut som du har det ganske behagelig de siste dagene nå med sunket mage, frisørpleiing, sjokoladekake og svigerforeldre fra himmelen?!

Håper du får en flott helg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...