Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Jeg hadde blitt sprø av å gjøre det sånn også jeg, hvilken grunn i verden er det til å ikke bare støvsuge ferdig? Dere har da vel ikke så stor leilighet?!? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rekker han over hele leiligheten i løpet av en dag om han jobber i det tempoet?

:fnise:

Det er jo supert at han støvsuger da! Gjelder å fokusere på det som er viktig! At han godeste faktisk gjør husarbeid! Så får han gjøre det i sitt tempo - bare han fullfører prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sprø av å gjøre det sånn også jeg, hvilken grunn i verden er det til å ikke bare støvsuge ferdig? Dere har da vel ikke så stor leilighet?!? :klo:

30 kvadrat.. :sjenert::ler:

Rekker han over hele leiligheten i løpet av en dag om han jobber i det tempoet?

Det er jo supert at han støvsuger da! Gjelder å fokusere på det som er viktig! At han godeste faktisk gjør husarbeid! Så får han gjøre det i sitt tempo - bare han fullfører prosjektet!

Det spørs! :fnise: Nå er han ca halvveis med støvsuginga, men fant plutselig ut at han skulle tørke støv. Enda en avsporing, men den er jo forsåvidt positiv da. Han måtte faktisk spørre hvor vi har støvkluter, og det sier vel litt... Men som du sier - det er jo strålende at han faktisk gjør noe! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste har fri i dag. Jeg var ute et par timer i formiddag, og hadde et stille håp om at han skulle ha støvsugd mens jeg var ute. Det hadde han selvfølgelig ikke gjort, selv om han faktisk selv på helt eget initiativ sa i går at han skulle gjøre det.. :sukk: Da jeg kom hjem var det første han gjorde å ta frem støvsugeren. Nå holder han på, men blir distrahert hele tida. Lese litt i et blad her, rydde litt der, prate litt, hvile litt.. Han støvsuger toppen et minutt eller to mellom hvert avbrekk. :klaske: Jeg blir småsprø bare av å se på, men prøver å ikke vise det :rolleyes:

Jeg kjenner jeg blir helt sprø bare av å lese om dette her! :bond:

Hang in there! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg! :ler:

Nå har han snart tatt resten av gulvet faktisk. Han er på strålende humør selv, og det hjelper jo litt på "kløen" jeg får av å se på. Han er tydelig stolt over egen innsats :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der har du han! :ler:

Nå spurte han nettopp hvor mye det koster for en vaskehjelp. Kanskje han er i ferd med å innse at det faktisk er litt jobb å holde leiligheten beboelig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå det ikke er så mange kvadratmeter å holde styr på. Tenk på hvordan det blir når dere har en større leilighet eller rekkehus å holde rent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 42 kvadrat her, og selv om det ikke det jeg liker best så får jeg støvsuget på ganske kort tid. Hadde forloveden tatt seg pauser hvert minutt så tror jeg at jeg hadde klikket :fnise:

Men det gode er jo at han er blid og fornøyd der han holder på da :jepp: Og vaskehjelp er nok sikkert ikke så verst å få, særlig når babyen er kommet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste skulle prøvd å bodd i vårt hus da... nesten 300kvm... :bond:

Mannen tar kjelleren selv i det minste... en gang i kvartalet...

Blir spennende å se hvordan det blir å se ut her hvis jeg ikke klarer over alt... Heldigvis så har han huslige tendenser da. Kjøkkenet er det rommet han tydeligvis føler han har dreisen på å rydde.. :)

Det er nok best å bite i seg enhver kritikk ja, hvis ikke så kan det stoppe helt opp for han :fnise:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil er det en stor dag for deg imorgen...

MASSE LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

I løpet av natta har magen min sunket! :overrasket: Jordmor spurte om det på mandag, men da var toppen av livmora fremdeles på vei til å presse seg ut mellom puppene mine (føltes det som). Da jeg kom ut av dusjen i dag, derimot, sa han godeste: "eh, jeg tror det har skjedd noe med magen din!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

:duskedame: Masse lykke til med eksamen Mazilla!!! :duskedame:

Høres ut som Mazzilusken er klar snart også, så kanskje du får en fin belønning på å være ferdig som student?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamen er overstått! :hoppe: Hva i alle dager skal jeg finne på nå? Er helt tom jeg! :sjenert:

Har lyst på en øl, men det er vel ikke helt tingen.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 kvadrat.. :sjenert::ler:

Det spørs! :fnise: Nå er han ca halvveis med støvsuginga, men fant plutselig ut at han skulle tørke støv. Enda en avsporing, men den er jo forsåvidt positiv da. Han måtte faktisk spørre hvor vi har støvkluter, og det sier vel litt... Men som du sier - det er jo strålende at han faktisk gjør noe! :nigo:

Jeg må bare glise litt...så mye styr for å få støvsugd 30 kvadrat! :ler:

Der har du han! :ler:

Nå spurte han nettopp hvor mye det koster for en vaskehjelp. Kanskje han er i ferd med å innse at det faktisk er litt jobb å holde leiligheten beboelig? :sjenert:

Vaskehjelp til 30 kvadrat..? :overrasket::fnise:

Takk for det :)

I løpet av natta har magen min sunket! :overrasket: Jordmor spurte om det på mandag, men da var toppen av livmora fremdeles på vei til å presse seg ut mellom puppene mine (føltes det som). Da jeg kom ut av dusjen i dag, derimot, sa han godeste: "eh, jeg tror det har skjedd noe med magen din!" :ler:

Spennende! Spennende!! Min sank så gradvis at jeg ikke helt fikk det med meg!

Eksamen er overstått! :hoppe: Hva i alle dager skal jeg finne på nå? Er helt tom jeg! :sjenert:

Har lyst på en øl, men det er vel ikke helt tingen.. :ler:

GRATULERER MED OVERSTÅTT EKSAMEN!!! :hoppe:

Ta deg en vørterøl sammen med meg! :jepp::kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter til sommeren, og får forhåpentligvis litt mer enn 30 kvadrat da! Vaskehjelp nå hadde i grunnen vært i overkant.. :fnise:

Vørterøl, er det noe særlig da? :spy: Tror heller jeg skal fleske til med en flaske champagnebrus! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...