Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:hoppe: Hurra for 37 uker og nydelig magebilde :rodmer:

Gleder meg såååå til å se lillejenta deres!! :) :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! :rodmer: Jeg synes det er helt uvirkelig at det faktisk er et fiks ferdig lite menneske der inne. Det kommer nok ikke til å gå opp for meg før hun er ute, tidligst.. ;)

Mokkon83: I like måte! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Så fin Mazzilusk-kul!! :hjerte: Jeg gjør meg herved klar til å sladre, i og med hun er ferdig ruget og kan finne på å melde sin ankomst når som helst de nærmeste ukene! :jepp::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott høygravid-mage :hjerte: Ganske så fantastisk å tenke på at inni den lille kulen ligger et helt ferdig bittelite menneske og venter på å treffe mammaen og pappaen sin :rodmer: Kroppen vår er jammen magisk som kan lage sånne små vidunder!!!

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han godeste har fri i dag. Jeg var ute et par timer i formiddag, og hadde et stille håp om at han skulle ha støvsugd mens jeg var ute. Det hadde han selvfølgelig ikke gjort, selv om han faktisk selv på helt eget initiativ sa i går at han skulle gjøre det.. :sukk: Da jeg kom hjem var det første han gjorde å ta frem støvsugeren. Nå holder han på, men blir distrahert hele tida. Lese litt i et blad her, rydde litt der, prate litt, hvile litt.. Han støvsuger toppen et minutt eller to mellom hvert avbrekk. :klaske: Jeg blir småsprø bare av å se på, men prøver å ikke vise det :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...