Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg sover allerede med puter både her og der (ehm, det hørtes rart ut! :ler: ), men skal prøve med en mellom knærne også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for omtanken, TuttaV, Mokkon83 og D.O.A. :klem:

Er litt bedre i dag, heldigvis. Våkna en del ganger i natt, både pga ryggen og fordi brøytebilene holdt på med både brøyting og skraping rett på utsida sånn i tre-tida.. :roll: Jeg ligger våken hver eneste natt det har snødd pga brøyting. For all del kjempebra at de brøyter, men jeg skjønner ikke hvordan de kan bruke så mye tid på gata på utsida her, de må da vel ha andre steder det er viktigere å få tatt? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du er litt bedre idag :klemmer: Du skal alldeles ikke ha dårlig samvittighet for å ha tatt en paracet og to, de bruker jo det på sykehuset :jepp: Jeg gjør også det når hodeverken blir uutholdelig, hvis ikke mammaen har det bra så har ikke babyen det heller sa jordmor til meg...

Håper ryggen blir enda litt bedre utover dagen, og benytt sjansen til å sove litt nå som de er ferdige å brøyte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å bli vekt av brøtebiler på natta! Og i det siste har det jo snødd litt her i barte-byen... Satser på at det ikke kommer noe mer snø nå - for nå vil vi ha :sol: og vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov greit nok med to paracet innabords.. ;) Brukte noen minutter på å komme meg opp av senga, men jeg klarte det til slutt. I dusjen fikk jeg noen kynnere som var så vonde at jeg måtte krøke meg sammen. Jeg har aldri hatt vonde kynnere før, så det er igjen tydelig at kroppen jobber med et eller annet.

Kjenner det skal bli greit med en jordmortime i dag! Jeg kjenner jo nesten ikke igjen kroppen min etter de siste par ukene.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at snuppa har sparka slik at hun kanskje har bristet et ribbein hos deg? :klo:

Uansett... lykke til hos jordmor i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake nå. Blodtrykket er fint, ikke noe vann i kroppen og tuppa ligger fortsatt rett under streken, men godt innenfor normalen. Fikk beskjed om å ta paracet, få massasje og bruke tigerbalsam på ryggen. Tror ikke hun skjønte helt hvor vondt det var, men hun anbefalte meg å ta kontakt med lege hvis det blir skikkelig ille.

Hun strålte opp da jeg sa at jeg har litt menssmerter, "knivstikking" i skjeden og vonde kynnere. Det er vel bare jordmødre som kan stråle av noe sånt! :fnise: Dette var den siste jordmortimen, så jeg fikk litt info om overtid + et spark med hvert kne i rumpa da jeg gikk, som en svensk lykkeønskning.. Sært! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å instruere han godeste det nå da - med tanke på massasje med tigerbalsam på ryggen.

Svensk lykkeønskning :ler: de er rare de svenskene!

Godt at alt ellers så fint ut på kontrollen!

Bare 22 dager igjen står det på tickeren... Det er søren meg ikke lenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke lenge igjen nå. I dag er det en måned til jeg er en uke på overtid! :bond: Hvem vet, kanskje mazzilusken er her innen den tid :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, leit at du har så vondt nå. :kose: Heldigvis er det ikke så lenge igjen! Godt at alt stod bra til da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk noen bilder i hodet jeg nå...

Tenk om vannet går midt under muntlig eksamen :hoho:

Farlig å tenke sånn - for plutselig går det troll i ord...

Men Mazzilusken kan godt finne på å komme så fort mamman er ferdig med muntligeksamen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes godt hun kunne kommet under eksamen jeg, for da hadde vi i det minste blitt fort ferdige! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...