Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2121 Del Skrevet 26. mars 2011 Ja, det er noe dritt... Jeg får ikke puste ordentlig, for det er så vondt. Tullerygg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. mars 2011 #2122 Del Skrevet 26. mars 2011 Den ryggen høres ikke noe særlig ut Håper du får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. mars 2011 #2123 Del Skrevet 26. mars 2011 tullerygg slutt å plag Mazilla sånn! Ikke noe godt i det hele tatt når ryggen krangler! Håper den blir litt bedre i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2124 Del Skrevet 26. mars 2011 Dessverre... Har heller blitt dårligere. Sitter i senga støttet opp av puter og dyner nå. Må ha hjelp til å flytte meg/bytte stilling. Vi gikk (eller rettere sagt rusla saaaaakte) en tur i byen i stad. Det var vondt hele tida, men jeg tror likevel det er bedre enn å bare sette seg til. Uansett - det er vondt å stå, gå, ligge og sitte, vondt å puste, vondt å sitte helt stille, vondt å bevege meg så mye som en millimeter. Håper det er forbigående, for sånn som dette kan jeg ikke gå i en måned! Skal til jordmor til mandag, men hun kan vel neppe hjelpe meg.. Arg, jeg hater å klage så, både her og til han godeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 26. mars 2011 #2125 Del Skrevet 26. mars 2011 Har du vondt har du lov å klage! Håper han godeste er snill og steller litt for deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mars 2011 #2126 Del Skrevet 26. mars 2011 Kjipt med vond rygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2127 Del Skrevet 26. mars 2011 Han er veldig snill med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 26. mars 2011 #2128 Del Skrevet 26. mars 2011 Håper ryggen din blir bedre! Høres ganske så forferdelig ut det der! Bra at du har en snill mann til å hjelpe og trøste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. mars 2011 #2129 Del Skrevet 26. mars 2011 Huff... håper jordmoren har noen magiske triks i ermet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2130 Del Skrevet 26. mars 2011 Håper ryggen din blir bedre! Høres ganske så forferdelig ut det der! Bra at du har en snill mann til å hjelpe og trøste! Takk! Det er ganske ille ja.. Blir småsprø av det! Sitter med varmeflaske på ryggen nå. Det lindrer litt, men på langt nær "nok". Huff... håper jordmoren har noen magiske triks i ermet! Det håper jeg også, hvis jeg klarer å vente helt til mandag før jeg snakker med noen.. Innimellom er det så vondt at det nesten svartner for meg, så han godeste har trua med legevakta.. Jeg vet ikke helt hva de skal kunne gjøre, men hvis det blir verre ser jeg ingen annen løsning.. Jeg føler jeg har tatt situps i flere døgn. Bruker sikkert magen for å stabilisere eller noe, og det tar tydeligvis på for muskler som ikke har vært særlig mye i bruk de siste månedene. Har hatt endel kraftige kynnere i dag. I tillegg sparker hun godt fra seg der inne, men det er jeg egentlig bare glad for, for da vet jeg i det minste at hun har det bra.. Det er jo tross alt det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. mars 2011 #2131 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Kanskje fødselen er igang?! Riene kan jo sette seg i ryggen... Endret 26. mars 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. mars 2011 #2132 Del Skrevet 26. mars 2011 å herlighet!! tenk om mazzilusken faktisk er på vei????! kanskje du skulle ringe fødeavdelingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. mars 2011 #2133 Del Skrevet 26. mars 2011 Huff, får håpe du slipper å ha så vondt resten av svangerskapet! Håper du har en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2134 Del Skrevet 26. mars 2011 Kanskje fødselen er igang?! Riene kan jo sette seg i ryggen... I så fall har jeg hatt én 20 timers sammenhengende ri... å herlighet!! tenk om mazzilusken faktisk er på vei????! kanskje du skulle ringe fødeavdelingen? Tror nok ikke det gitt.. Rier kommer vel mer takvis, ikke som ett eneste sammenehengende smertehelvete.. Huff, får håpe du slipper å ha så vondt resten av svangerskapet! Håper du har en fin helg Det håper jeg og!! Hvis jeg skal ha så vondt som dette i lange tider kommer jeg til å legge meg grinende på trappa til fødeavdelingen og kreve igangsetting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2135 Del Skrevet 26. mars 2011 Har begått en stor gravidsynd nå: Tok to paracet. Føler meg som et nytt menneske! Selv om jeg fremdeles ligger godt over normalen på smerteskalaen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. mars 2011 #2136 Del Skrevet 26. mars 2011 Det er ingen synd Legene og jordmødrene på sykehuset, var innom en gang i timen for å høre om jeg trengte paracet da jeg lå der, faktisk er paracet det eneste legitime smertelindringen i form av piller som er "godkjent" som gravid. Så ta de med god samvittighet, også hør på han godeste angående legevakt - det er bedre å sjekke en gang for mye Nå var jeg litt streng altså, men jeg mener bare godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2137 Del Skrevet 26. mars 2011 Skjønner det, og jeg trenger noen som er litt strenge mot meg i blant - enten det er dere her inne eller han godeste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. mars 2011 #2138 Del Skrevet 26. mars 2011 Hør på han godeste du, du tok deg av han når han hadde vondt, nå er det han som passer på deg, og den lille jenta i magen Blir du ikke bedre syns jeg at du skal dra, det kan være at den lille presser på noen nerver der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. mars 2011 Forfatter #2139 Del Skrevet 26. mars 2011 Paracet funka såpass bra, så det blir nok heldigvis ikke aktuelt i dag ihvertfall. Tror jeg skal ta to til før jeg legger meg, og så er alt forhåpentligvis mye bedre i morgen Synes ikke hun skal ligge på nervene mine, da er det faktisk mye bedre om hun bare ligger på blæra, sånn som hun pleier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 26. mars 2011 #2140 Del Skrevet 26. mars 2011 Det du kan prøve å gjøre er å sove med en pute mellom knærne når du ligger på siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå