Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er noe dritt... :sur: Jeg får ikke puste ordentlig, for det er så vondt. Tullerygg! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ryggen høres ikke noe særlig ut :(

Håper du får en fin dag :klemmer:

Skrevet

:kjefte: tullerygg :kjefte: slutt å plag Mazilla sånn! :kjefte:

Ikke noe godt i det hele tatt når ryggen krangler!

:kose: Håper den blir litt bedre i løpet av dagen!

:klemmer:

Skrevet

Dessverre... Har heller blitt dårligere. Sitter i senga støttet opp av puter og dyner nå. Må ha hjelp til å flytte meg/bytte stilling. Vi gikk (eller rettere sagt rusla saaaaakte) en tur i byen i stad. Det var vondt hele tida, men jeg tror likevel det er bedre enn å bare sette seg til. Uansett - det er vondt å stå, gå, ligge og sitte, vondt å puste, vondt å sitte helt stille, vondt å bevege meg så mye som en millimeter. :grine: Håper det er forbigående, for sånn som dette kan jeg ikke gå i en måned! :riste:

Skal til jordmor til mandag, men hun kan vel neppe hjelpe meg.. :trist:

Arg, jeg hater å klage så, både her og til han godeste.. :sukk:

Skrevet

Har du vondt har du lov å klage!

Håper han godeste er snill og steller litt for deg i kveld!

Skrevet
:kose: Kjipt med vond rygg.
Skrevet

Han er veldig snill med meg! :rodmer:

Skrevet

Håper ryggen din blir bedre! :klemmer:

Høres ganske så forferdelig ut det der! :tristbla:

Bra at du har en snill mann til å hjelpe og trøste!

Skrevet

Huff... håper jordmoren har noen magiske triks i ermet! :klemmer:

Skrevet

Håper ryggen din blir bedre! :klemmer:

Høres ganske så forferdelig ut det der! :tristbla:

Bra at du har en snill mann til å hjelpe og trøste!

Takk! :klem: Det er ganske ille ja.. Blir småsprø av det! Sitter med varmeflaske på ryggen nå. Det lindrer litt, men på langt nær "nok". :sukk:

Huff... håper jordmoren har noen magiske triks i ermet! :klemmer:

Det håper jeg også, hvis jeg klarer å vente helt til mandag før jeg snakker med noen.. Innimellom er det så vondt at det nesten svartner for meg, så han godeste har trua med legevakta.. :sukk: Jeg vet ikke helt hva de skal kunne gjøre, men hvis det blir verre ser jeg ingen annen løsning.. :klemmer:

Jeg føler jeg har tatt situps i flere døgn. Bruker sikkert magen for å stabilisere eller noe, og det tar tydeligvis på for muskler som ikke har vært særlig mye i bruk de siste månedene. Har hatt endel kraftige kynnere i dag. I tillegg sparker hun godt fra seg der inne, men det er jeg egentlig bare glad for, for da vet jeg i det minste at hun har det bra.. Det er jo tross alt det viktigste! :rodmer:

Skrevet (endret)

Kanskje fødselen er igang?! Riene kan jo sette seg i ryggen...

Endret av Diddles
Skrevet

å herlighet!! tenk om mazzilusken faktisk er på vei????!

kanskje du skulle ringe fødeavdelingen?

Skrevet

Huff, får håpe du slipper å ha så vondt resten av svangerskapet!

Håper du har en fin helg :klem:

Skrevet

Kanskje fødselen er igang?! Riene kan jo sette seg i ryggen...

I så fall har jeg hatt én 20 timers sammenhengende ri... ;)

å herlighet!! tenk om mazzilusken faktisk er på vei????!

kanskje du skulle ringe fødeavdelingen?

Tror nok ikke det gitt.. Rier kommer vel mer takvis, ikke som ett eneste sammenehengende smertehelvete.. :sukk:

Huff, får håpe du slipper å ha så vondt resten av svangerskapet!

Håper du har en fin helg :klem:

Det håper jeg og!! Hvis jeg skal ha så vondt som dette i lange tider kommer jeg til å legge meg grinende på trappa til fødeavdelingen og kreve igangsetting... :sjenert::fnise:

Skrevet

Har begått en stor gravidsynd nå: Tok to paracet. Føler meg som et nytt menneske! Selv om jeg fremdeles ligger godt over normalen på smerteskalaen.. :sjenert:

Skrevet

Det er ingen synd :fy_fy:

Legene og jordmødrene på sykehuset, var innom en gang i timen for å høre om jeg trengte paracet da jeg lå der, faktisk er paracet det eneste legitime smertelindringen i form av piller som er "godkjent" som gravid.

Så ta de med god samvittighet, også hør på han godeste angående legevakt - det er bedre å sjekke en gang for mye :jepp:

Nå var jeg litt streng altså, men jeg mener bare godt :klemmer:

Skrevet

Skjønner det, og jeg trenger noen som er litt strenge mot meg i blant - enten det er dere her inne eller han godeste.. :klemmer:

Skrevet

Hør på han godeste du, du tok deg av han når han hadde vondt, nå er det han som passer på deg, og den lille jenta i magen :rodmer:

Blir du ikke bedre syns jeg at du skal dra, det kan være at den lille presser på noen nerver der inne.

:klemmer:

Skrevet

Paracet funka såpass bra, så det blir nok heldigvis ikke aktuelt i dag ihvertfall. Tror jeg skal ta to til før jeg legger meg, og så er alt forhåpentligvis mye bedre i morgen :) Synes ikke hun skal ligge på nervene mine, da er det faktisk mye bedre om hun bare ligger på blæra, sånn som hun pleier! :fnise:

Skrevet

Det du kan prøve å gjøre er å sove med en pute mellom knærne når du ligger på siden ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...