Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

så gøy at de blir så nært i alder :) tenker de kommer til å leke godt sammen :)

blir så spennende å se hvilken dag hun kommer, lille mazziluska :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir koselig det ja :jepp:

Fikk telefon nå, mazzilusken får ei kusine også. Jeg hadde i smug håpet litt på gutt, siden de blir like gamle og det dermed blir lett å sammenlikne, spesielt for besteforeldrene. Men men, det blir jo koselig med ei kusine da :) De bor dessuten på østlandet, enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange jenter det kommer rundt deg da :jepp:

I vår familie er det nesten bare jenter, så jeg håper det jeg kan at det kan komme en gutt etter hvert også for å veie litt opp for alle jentene :fnise::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at frøkna får flere på samme alder i familien! Da blir det iallelfall aldri kjedelig på familieselskaper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, det blir koselig for frøkna å ha jevnaldrende der uansett hvilken side av familien som har selskap :jepp:

I dag morges føltes det som jeg hadde hatt en skikkelig runde med :sengekos: i natt. Det er tydelig at kroppen forbereder seg på det som skal skje om ikke altfor lenge! Utrolig fascinerende at kroppen vet helt av seg selv hva den skal gjøre og når den skal gjøre det.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå er det ikke lenge igjen, men fytti rakker'n så kjipe de siste ukene er....ventetiden er lang, altså...særlig når den lille ikke kommer før 10 dager over tiden, som min gjorde!

Dette blir spennende, Mazilla! :klem:

God helg! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hele tida forsøkt å være innstilt på at den siste måneden blir lang, men samtidig merker jeg at jeg begynner å bli mer spent enn jeg liker å innrømme. Og det allerede nå! :daane:

God helg til deg og, Sequax! Og alle andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til alle tre :)

Uka flyr så fort avsted at jeg føler det er helg hele tiden :)

Vi har så mye å glede oss til så det er ikke rart at en begynner å vente nå :)

Spesielt ikke når en kjenner så godt at kroppen forbereder seg til maratonet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, og i like måte! :klemmer:

I kveld er jeg alene hjemme. Han godeste er ute med noen fra jobben, så jeg har benka meg foran TVen med laptop, sjokolade og potetgull. Må prøve å kose meg litt, selv om det egentlig bare er kjedelig å være alene en fredagskveld.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig det, men det er ikke til å stikke under en stol at det er litt kjedelig også. Jeg har tross alt vært en del hjemme alene i det siste, både på dagtid og kveldstid. Begynner å bli litt smålei av leilighetens fire vegger.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjeder meg også.. :sukk:

Ælen er på firmatur og blir borte hele helga, så her er jeg alnemamma og seksuelt frustrert samtidig :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, og i like måte! :klemmer:

I kveld er jeg alene hjemme. Han godeste er ute med noen fra jobben, så jeg har benka meg foran TVen med laptop, sjokolade og potetgull. Må prøve å kose meg litt, selv om det egentlig bare er kjedelig å være alene en fredagskveld.. :sjenert:

Jeg har egentlig det, men det er ikke til å stikke under en stol at det er litt kjedelig også. Jeg har tross alt vært en del hjemme alene i det siste, både på dagtid og kveldstid. Begynner å bli litt smålei av leilighetens fire vegger.. :roll:

Da er det godt man har KG som underholdning!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittnatt! Ryggen er verre enn noen gang, faktisk så ille at jeg griner av å bevege meg eller snu meg, fordi det kommer sånne ilende smerter som slår meg helt ut :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...