Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2061 Del Skrevet 20. mars 2011 Samme her! Jeg tenker alltid at det er så mye mer jobb enn det det egentlig er Vi fryser alltid restene, men i går ble det nesten ingenting igjen, for han godeste synes den var helt eksepsjonelt god. Han hadde nemlig stekt kjøttdeigen.. Krysser fingrene for at formen holder seg! Hvis ikke er det jo uansett ikke lenge igjen, så jeg skal nok klare meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. mars 2011 #2062 Del Skrevet 20. mars 2011 Gratulerer med overstått forlovelsesdag! Flott at du er så fin i formen nå! *bank i bordet* Koste oss med hjemmelaget pizza her også i går! Hadde besøk av to venninner, og mi søster med baby var her hele helga Skikkelig koselig jentehelg! Hvilken dato er termindato? og har du en annen dato som du har regnet selv (menstermin) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2063 Del Skrevet 20. mars 2011 Takk for det, Mokkon! Høres koselig ut med jentehelg! Termin er 21.april. Det stemte med beregningene på ultralydene både i uke 10, 13 og 18. Menstermin er 13. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. mars 2011 #2064 Del Skrevet 20. mars 2011 Takk for det, Mokkon! Høres koselig ut med jentehelg! Termin er 21.april. Det stemte med beregningene på ultralydene både i uke 10, 13 og 18. Menstermin er 13. oioi!! god forskjell på terminene da! de sier jo at den du har regnet deg til selv oftest er den som klaffer! tenkte først at 23 april var datoen.. men nå ble jeg usikker her.. Nå tror jeg at jeg satser på 20 april Herlighet, Mazilla!! Hun kommer jo snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2065 Del Skrevet 20. mars 2011 Herlighet, Mazilla!! Hun kommer jo snart!!! Ja, tenk det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. mars 2011 Forfatter #2066 Del Skrevet 20. mars 2011 Liten spredning i datoene som er tippet foreløpig, i grunnen. 19. april er i ledelsen med tre stemmer. Da blir det vel den dagen, da! Det er under en måned til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. mars 2011 #2067 Del Skrevet 20. mars 2011 Jeg leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 #2068 Del Skrevet 21. mars 2011 Innom med en og en mandagsmorgen til deg! Håper du får en fin dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. mars 2011 #2069 Del Skrevet 21. mars 2011 Gratulerer med forlovelsesdagen. Jeg tipper hun kommer 22. april - langfredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 21. mars 2011 #2070 Del Skrevet 21. mars 2011 23. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 21. mars 2011 #2071 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg tipper hun kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2072 Del Skrevet 21. mars 2011 Jeg tipper hun kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2073 Del Skrevet 21. mars 2011 Nå har jeg kjøpt meg en ny mammabukse/tights. Det ble den billigste de hadde, for jeg har ikke lyst til å bruke masse penger på det nå, så nærme termin. Jeg har et par bukser og et skjørt, men favoritten var helt utslitt! Faktisk så utslitt at det var hull i den flere steder.. Sier vel kanskje litt om hvor mye jeg har brukt den! Planen var egentlig å gå på kafé med ei venninne kl 18, men hun har ikke gitt lyd fra seg i dag, så det begynner vel å spøke litt for det Jeg skjønner ikke at det skal være så vanskelig å holde avtaler! Middagen i kveld når han godeste er ferdig på jobb blir et lite plaster på såret: Ovnsstekt kyllingfilet med serranoskinke, servert med kremet pasta med ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #2074 Del Skrevet 21. mars 2011 Flere enn meg som synes det er lovlig sent å sende melding (på facebook, ikke mobilen!) kl 17.56 når man har en avtale kl 18? Ja ja, da blir det kafé etterhvert likevel. Fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. mars 2011 #2075 Del Skrevet 21. mars 2011 det var vel i seneste laget ja...men så gøy at det ble noe av da! Kjipest å få avslag sånn rett før Den middagen hørtes kjempegod ut Her ble det kinamat-rester fra helga, enkelt, greit og godt! Jeg tipper 17. april jeg forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 21. mars 2011 #2076 Del Skrevet 21. mars 2011 Det er kjedelig når man har avtaler og så blir det ikke noe av, men kos deg på kafe likevel (Og med god middag!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. mars 2011 #2077 Del Skrevet 21. mars 2011 Bra hun ga lyd fra seg til slutt da - selv om det var i seneste laget ja! Håper du får en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. mars 2011 #2078 Del Skrevet 21. mars 2011 I seneste laget ja, og hvis det hadde vært meg som hadde fått melding på FB hadde jeg nok ikke sett den før om et par dager jeg Jeg tipper 20. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 22. mars 2011 #2079 Del Skrevet 22. mars 2011 Flere enn meg som synes det er lovlig sent å sende melding (på facebook, ikke mobilen!) kl 17.56 når man har en avtale kl 18? Ja ja, da blir det kafé etterhvert likevel. Fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #2080 Del Skrevet 22. mars 2011 Ikke får jeg sjekka selvangivelsen, ikke kommer jeg i gang med eksamensforberedelser, og ikke har jeg tenkt å prøve S-E-X for å få i gang fødselen allerede, sånn som tickeren foreslår Jeg klarer rett og slett ikke å komme i gang med noe som helst i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå