Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2011 #1941 Del Skrevet 10. mars 2011 Huff, Mazilla, skjønner godt det blir ensomme dager for deg!! Håper han godeste skaffer litt tankelesingsevner og finner på noe ekstra for deg snart!! Og siden det ikke er noen som har kommet meg i forkjøpet (tror jeg...) melder jeg meg gjerne som sladris! (hvis man ikke må være gravid først, da tror jeg jeg ikke kvalifiserer...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1942 Del Skrevet 10. mars 2011 Det står ingenting i stillingsannonsen om at man må være gravid. Du er med andre ord kvalifisert, og jobben er din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2011 #1943 Del Skrevet 10. mars 2011 Det står ingenting i stillingsannonsen om at man må være gravid. Du er med andre ord kvalifisert, og jobben er din! Hurra!!! Trenger jeg utvidet stillingsbeskrivelse, eller er det nok å ha kontakt med deg og skrive ekstra mange innlegg for å lure alle som er spente når det er fødsel på gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1944 Del Skrevet 10. mars 2011 Hurra!!! Trenger jeg utvidet stillingsbeskrivelse, eller er det nok å ha kontakt med deg og skrive ekstra mange innlegg for å lure alle som er spente når det er fødsel på gang? Nja, tror det skal være ganske dekkende faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2011 #1945 Del Skrevet 10. mars 2011 Nja, tror det skal være ganske dekkende faktisk! Da klarer jeg det med glans!! Sender deg PM med nummeret mitt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2011 #1946 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kunne gjerne sladret for deg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mars 2011 #1947 Del Skrevet 10. mars 2011 Kanskje vi skulle oppretta en tråd med tittelen "sladrisstilling ledig"? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1948 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kunne gjerne sladret for deg jeg også Takk for det! Du kan være reserve hvis Neferet plutselig finner ut at hun skal på påskefjellet uten internett eller noe sånt.. Kanskje vi skulle oppretta en tråd med tittelen "sladrisstilling ledig"? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. mars 2011 #1949 Del Skrevet 10. mars 2011 jeg kunne også veldig gjerne vært sladris!! men jeg har sovet så mye på sofaen akkurat i dag at jeg ikke fikk med meg utlysningen... angående det med han godeste så er det jo ikke annet å gjøre enn å si fra om det... man har lyst til at de skal se det selv, men avogtil må man dessverre gi dem et spark bak... kjedelig at du har blitt så skrøpelig i kroppen, skjønner godt at du ønsker å få den for deg selv igjen snart! nå er det heldigvis ikke lenge igjen!! har du begynt med bringebærkapsler? HØYGRAVID!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2011 #1950 Del Skrevet 10. mars 2011 Neferet er strålende fornøyd med å ha vært på nett akkurat i riktig tid i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1951 Del Skrevet 10. mars 2011 jeg kunne også veldig gjerne vært sladris!! men jeg har sovet så mye på sofaen akkurat i dag at jeg ikke fikk med meg utlysningen... angående det med han godeste så er det jo ikke annet å gjøre enn å si fra om det... man har lyst til at de skal se det selv, men avogtil må man dessverre gi dem et spark bak... kjedelig at du har blitt så skrøpelig i kroppen, skjønner godt at du ønsker å få den for deg selv igjen snart! nå er det heldigvis ikke lenge igjen!! har du begynt med bringebærkapsler? HØYGRAVID!!! Jeg tenkte kanskje vi hadde termin litt for nærme hverandre! Men jeg skal nok holde deg også oppdatert! Det er ikke annet å gjøre enn å si ifra nei.. Vi snakka litt sammen i stad, så jeg føler meg forsåvidt litt bedre nå. Etter praten handla og lagde han middag alene. Jeg fikk litt dårlig samvittighet siden han var på jobb fra 7 til 16, men det er så.. Jeg tror forresten litt av grunnen til at jeg er litt nedfor er at jeg ikke har sovet godt en eneste natt denne uka. Jeg blir liggende i minst et par timer før jeg sovner, og så våkner jeg flere ganger i løpet av natta. Det er slitsomt i lengda! Bringebærkapsler har jeg aldri hørt om før, så det måtte jeg google. Som du kanskje skjønner har jeg ikke begynt å ta det nei.. Såvidt jeg kunne se ut fra litt kjapp googling er det litt omdiskutert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #1952 Del Skrevet 10. mars 2011 Hjelpe meg, hvor mange ganger er det mulig å putte inn ordet "litt" i løpet av ett og samme innlegg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. mars 2011 #1953 Del Skrevet 10. mars 2011 Åhh, jeg har kommet i signaturen!! Må pent gjøre noe med min også jeg da skjønner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. mars 2011 #1954 Del Skrevet 10. mars 2011 litt er bedre enn liksom da... eller lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. mars 2011 #1955 Del Skrevet 10. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. mars 2011 #1956 Del Skrevet 10. mars 2011 litt er bra de sier bringebærkapslene gjør at livmoren blir mer tøyelig og at tiden fra riene starter til åpningsfasen blir kortere. man har tatt disse i alle år sies det, så jeg syns det virker trygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2011 #1957 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg har planer om å ta bringebærbladkapsler. Om så bare for å prøve liksom... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 11. mars 2011 #1958 Del Skrevet 11. mars 2011 Fikk lyst å prøve bringebærbladkapsler jeg også når jeg leste noen tråder på andre forum om det... Gjenstår bare å finne ut hvor de selges. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2011 #1959 Del Skrevet 11. mars 2011 Fikk lyst å prøve bringebærbladkapsler jeg også når jeg leste noen tråder på andre forum om det... Gjenstår bare å finne ut hvor de selges. Jeg kjøpte mine på urtesenteret.no. Har handlet fra dem før også, og er veldig fornøyd. Veldig rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. mars 2011 Forfatter #1960 Del Skrevet 11. mars 2011 Jeg skal lese litt om det i formiddag og se hva jeg finner ut av. Tenker som så at det ikke kan skade å prøve, selv om man aldri vil vite hvordan fødselen hadde blitt uten.. Jeg har et lite "fødebagproblem".. Jeg har ingenting å pakke i(!), og har kikka rundt i alle tenkelige og utenkelige butikker i det siste. Selvfølgelig har jeg klart å legge min elsk på en utrolig fin bag , men den koster 1199 kroner. Jeg synes det er i overkant, uansett hvor fin den er.. Men den er jo ekte skinn da, og vil jo sannsynligvis vare atskillig lenger enn de til 299 o.l. Den er stor nok til at jeg evt kan bruke den på weekendturer osv senere, men hvor ofte er det egentlig aktuelt? Jeg pakker jo stort sett i tursekk eller kabinkoffert hvis jeg skal på korte turer. Jeg får nok utsette pakkinga litt til, og håpe at et billigere alternativ dukker opp på magisk vis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå