Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

I natt drømte jeg at jeg så Mazzilusken på et bilde, sammen med meg og han godeste. Hun var kjempenydelig og strålende blid, men sikkert minst 3-4 måneder gammel. Etterpå var jeg gravid igjen, så vi hadde bare bildet å se på, men da slapp jeg ihvertfall å lure på hvordan hun så ut.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig :ler:

Blir spennende å se om det du så i drømmen stemmer med virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzilusken har begynt å bevege seg helt "annerledes" de siste dagene. Nå føles det litt som en stor :fisk: som åler seg rundt inni der, og bevegelsene er overalt samtidig. Utrolig sært! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel sånn det blir når det blir mindre plass inni magen.

Kos deg med Mazzilusken (i magen) og han godeste i kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den første kvelden vi har sammen denne uka, så det skal jeg gjøre :jepp:

Medaljeseremoni på TV. Ble visst litt rørt ja.. :flau::trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og titter :)

Koselig med jentekveld, jeg hadde nok gått for deler av din meny ;) Godter og vin, hvis jeg spiser sushi da er det noe som ikke stemmer..

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det husker jeg også :ler: Det var sært :fnise:

Også var det så merkelig at det skjedde omtrent over natta :klo: Man skulle ikke tro at det ble så trangt bare over natta :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening unnagjort, bolledeig til heving, femmil på TV og lyden av han godeste som støvsuger. Helt ok søndag! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangsstønaden kom visst på konto for noen dager siden. Det var effektivt jobba av NAV! :jepp: Skikkelig overraska jeg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var kjapt!

De glimter til noen ganger de som jobber på NAV :ler:

godt det ikke bare er si-rumpa-kaffedrikkere som jobber der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk engangsstønaden pleier å komme rimelig kjapt :jepp:

Det er vel for at den er beregnet til innkjøp av barneutstyr som seng, vogn o.l :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er så, men at de ikke skulle ha et eneste problem med søknaden hadde jeg ikke trodd.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Man blir jo overrasket når NAV gjør jobben sin, og alt går som det skal.

Høres ut som du hadde en finfin helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi på fødselsforberedende kurs på helsestasjonen sammen med en hel haug andre par. Jeg er litt spent, og han godeste gruer seg. Det skal nemlig vises en film fra en fødsel.. ;) Det blir spennende å se hvor store mager de andre har i forhold til meg! :jepp: Håper jeg kan få svar på noen ting jeg ikke visste at jeg lurer på. Dette kurset er i stedet for omvisning på føden, for det har de visst slutta med her, så det spørs om ikke folk har endel spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi på fødselsforberedende kurs på helsestasjonen sammen med en hel haug andre par. Jeg er litt spent, og han godeste gruer seg. Det skal nemlig vises en film fra en fødsel.. ;) Det blir spennende å se hvor store mager de andre har i forhold til meg! :jepp: Håper jeg kan få svar på noen ting jeg ikke visste at jeg lurer på. Dette kurset er i stedet for omvisning på føden, for det har de visst slutta med her, så det spørs om ikke folk har endel spørsmål.

spennende!!! :) Vi har temakveld til onsdag, fødestillinger og smertelindring... tror det muligens blir omvisning også.

Men dere kan vel høre med jordmor om å få komme opp å kikke slik at dere føler dere trygge på hvor dere skal og sånn?

Har du pakket bagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så vidt jeg har skjønt har de slutta å slippe inn gravide for å se seg om og bli kjent på avdelinga. Det ble vel for mange og for forstyrrende kanskje, ikke vet jeg! :vetikke:

Bagen ja.. Nei, så langt har jeg ikke kommet. Først av alt må jeg kjøpe noe å pakke i, og det har jeg såvidt begynt å se etter.. :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...