Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #1881 Del Skrevet 1. mars 2011 33 uker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #1882 Del Skrevet 1. mars 2011 Maks ni uker igjen ja, tenk det.. Det har begynt å bli litt mer virkelig i det siste, uansett hvor rart det høres ut. Det har hele tiden vært så langt frem, men nå er det plutselig ikke det. Dessuten føler jeg at jeg har kontroll både på oppgaven og forberedelsene i leiligheten. Gleder meg til å treffe det nye familiemedlemmet vårt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. mars 2011 #1883 Del Skrevet 1. mars 2011 33 uker!!! Ikke lenge til hun er her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. mars 2011 #1884 Del Skrevet 1. mars 2011 Maks ni uker igjen ja, tenk det.. Det har begynt å bli litt mer virkelig i det siste, uansett hvor rart det høres ut. Det har hele tiden vært så langt frem, men nå er det plutselig ikke det. Dessuten føler jeg at jeg har kontroll både på oppgaven og forberedelsene i leiligheten. Gleder meg til å treffe det nye familiemedlemmet vårt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. mars 2011 #1885 Del Skrevet 1. mars 2011 Maks ni uker igjen ja, tenk det.. Det har begynt å bli litt mer virkelig i det siste, uansett hvor rart det høres ut. Det har hele tiden vært så langt frem, men nå er det plutselig ikke det. Dessuten føler jeg at jeg har kontroll både på oppgaven og forberedelsene i leiligheten. Gleder meg til å treffe det nye familiemedlemmet vårt! Nåh 9 uker er jo praktisk talt ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. mars 2011 #1886 Del Skrevet 1. mars 2011 Tenk at du snart er mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. mars 2011 #1887 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, nå går tiden fort!! Jeg rekker ikke helt å kommentere noe særlig her, men jeg følger fortsatt med altså!! Det tar tid å være mamma gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #1888 Del Skrevet 2. mars 2011 Så koselig at du følger med, cypress! I stad skulle jeg til den andre sida av byen, og bestemte meg for å ta bussen selv om det bare var snakk om tre stopp. På bussen ble jeg skikkelig svimmel og synsfeltet snevra seg inn. Jeg så ikke klart, og alt ble bare en grå grøt. Det var skikkelig ekkelt, og jeg var helt sikker på at jeg skulle besvime. Jeg hadde et liknende "anfall" for ca en måned siden, men har ikke hatt mer av det i mellomtida. Jeg klarte akkurat å komme meg av bussen der jeg skulle, og fikk satt meg på en benk på busstoppet. Det gikk over etter noen minutter med litt frisk luft og noen gode slurker vann, men jeg droppa butikkrunden og tok heller bare bussen tilbake. Utrolig ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 2. mars 2011 #1889 Del Skrevet 2. mars 2011 Usj - hørtes ikke noe behagelig ut! Også så kjedelig at det går ut over shoppingrunden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #1890 Del Skrevet 2. mars 2011 Heldigvis var det ikke noe spesielt jeg skulle ha. Nå er jeg hjemme og vasker babytøy i stedet. Ikke den dårligste erstatningen det, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2011 #1891 Del Skrevet 2. mars 2011 Usj så ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. mars 2011 #1892 Del Skrevet 2. mars 2011 ekkelt... er det pga lavt blodtrykk? jeg tenkte også jeg skulle begynne å vaske litt babytøy vi får pusset opp en del på soverommet til helga, håper det blir kjapt ferdig!! får jo ikke satt sammen senga før det er ferdig der inne ikke lenge til vi er travel mammaer nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2011 Forfatter #1893 Del Skrevet 2. mars 2011 ekkelt... er det pga lavt blodtrykk? jeg tenkte også jeg skulle begynne å vaske litt babytøy vi får pusset opp en del på soverommet til helga, håper det blir kjapt ferdig!! får jo ikke satt sammen senga før det er ferdig der inne ikke lenge til vi er travel mammaer nå!!!! Ikke vet jeg. Målte blodtrykket hos jordmor i går, og da var det fint (119/71). Har lest litt om blodtrykksfall, og det virker jo forsåvidt dekkende for hvordan jeg følte det, bortsett fra at jeg ikke får det når jeg reiser meg fort, men når jeg allerede sitter. Men men, så lenge blodtrykket og blodprosenten ser bra ut er det vel bare å holde væskebalansen oppe og krysse fingrene for at det ikke skjer igjen.. Fikk vaska alt vi (ehm, jeg) har kjøpt i formiddag, så nå begynner jeg å få litt oversikt. Har ikke kjøpt så mye selv, bare: -8 bodyer -5 skaut/smekker -1 vanlig smekke -1 strikka todelt dress -1 bukse -1 strikkejakke -4 par sokker Alt er kjøpt enten på Ebay eller på salg, så her har det ikke akkurat gått med store summer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mars 2011 #1894 Del Skrevet 2. mars 2011 vasking av babytøy er veldig søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2011 Forfatter #1895 Del Skrevet 3. mars 2011 vasking av babytøy er veldig søtt... Merkelig hvor mye koseligere det er enn vasking av vanlig tøy! I kveld skal jeg på jentekveld med sushi og vin, heldigvis med alternativ Mazzimeny: cola light og smågodt Noen av de som kommer er det månedsvis siden jeg har sett, så det blir koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. mars 2011 #1896 Del Skrevet 3. mars 2011 Håper du koser deg i kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. mars 2011 #1897 Del Skrevet 4. mars 2011 Håper du hadde en fin kveld i går! Ser du har planer om å gå til sykehuset når det begynner å skje noe ... Da kan du ikke bo langt unna! Men ville nok vurdert å tatt en taxi jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. mars 2011 #1898 Del Skrevet 4. mars 2011 I kveld skal jeg på jentekveld med sushi og vin, heldigvis med alternativ Mazzimeny: cola light og smågodt Noen av de som kommer er det månedsvis siden jeg har sett, så det blir koselig Hadde jeg vært en av de andre deltakerne på jentekvelden, ville jeg garantert hatt alternativ Mazzimeny, graviditet eller ikke!! Håper du hadde en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2011 Forfatter #1899 Del Skrevet 4. mars 2011 Håper du koser deg i kveld!! Det gjorde jeg! Koselig å komme seg litt ut, jeg sitter tross alt mest hjemme i leiligheten for tida.. Håper du hadde en fin kveld i går! Ser du har planer om å gå til sykehuset når det begynner å skje noe ... Da kan du ikke bo langt unna! Men ville nok vurdert å tatt en taxi jeg da... Det spørs om ikke det blir taxi på oss ja, men det er jo lov å drømme! Da han godeste var innlagt i januar ville han gå bort, men jeg satte foten ned og sa at det var fullstendig uaktuelt. Han klarte jo ikke å stå oppreist, stabukken! Regner nesten med at han gjør det samme når det blir min tur! Hadde jeg vært en av de andre deltakerne på jentekvelden, ville jeg garantert hatt alternativ Mazzimeny, graviditet eller ikke!! Håper du hadde en fin kveld! Sushien hadde jeg også stått over uansett. Det var ille nok å sitte der i den heftige fiskelukta hele kvelden! I dag innvier jeg et nytt dongeriskjørt. Har ikke gått med skjørt på månedsvis, men da jeg fant et mammaskjørt til 30 kroner for noen dager siden, var det ikke så mye å lure på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. mars 2011 #1900 Del Skrevet 4. mars 2011 Så koselig med jentekveld da. Ha en fin fredag i skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå