Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Thank you, alle sammen! :nigo:

Jeg har ikke helt skjønt hvordan man legger ut bilde direkte her, derfor legger jeg de ut på photobucket og legger linken her.. Men det er sikkert noen som kan svare deg på hvordan du får dem rett hit! :fnise:

Jeg bruker også photobucket, og de bildene jeg la ut i dagboka mi veitu, det er bilder jeg la inn på photobucket :)

For å legge det ut her trykker du på det bildet på den linja over denne boksen du skriver i, det er mellom den lenka og konvolutten :)

Så legger du bare inn url til bildet der. På photobucket kopierer du det som heter "direct link" :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette blir en fin dag. Har fri i dag, for oppgaven ble sendt til veileder i går, så nå må jeg bare vente til jeg hører fra henne. Derfor sov jeg litt utover dagen i dag. I min nye gravidtilværelse betyr det 9. :fnise: Da herja Mazzilusken så mye at jeg bare måtte le og komme meg opp av senga.

Nå har jeg satt i gang to vaskemaskiner, rydda litt og skurt badet. Ute er det :sol: og plussgrader, så etterpå skal jeg rusle en tur til byen. Har fått hentelapp på pakke fra Liberoklubben, så da har jeg et mål med turen. I tillegg må jeg kanskje snart få sendt inn søknaden om engangsstønad. Har utsatt det, for jeg skjønner ikke så mye av skjemaet.

Trenger NAV å vite inntekten til han godeste når det er penger man får uansett, eller er det bare en post som står der i tilfelle vi skulle søkt om foreldrepenger/pappaperm? :klo: Arg, jeg liker ikke sånne offentlige skjemaer som har så mange bruksområder at de egentlig ikke passer til noen av tingene! :roll:

Men først av alt skal jeg sitte litt foran TVen med min nye favoritt: Pink Lady rett fra kjøleskapet, kutta i båter og dyppa i Naturlig lett blåbæryoghurt.. :sikle::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på fortauene - de er svinglatte etter gårsdagens underkjølte regn! Så om du har brodder sett de på!

Når det gjelder det skjemaet så skal du kun bry deg om de postene som gjelder deg når du søker. Måtte lese det en del ganger før jeg skjønte at vi ikke skulle søke om både penger til meg og mannen med det samme. Blir det bare forvirrende spør på NAV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skal gå forsiktig! Jeg er nemlig verdens største pyse på glatta.. :sjenert: Heldigvis er det ikke lange stykket jeg trenger å gå på glatta, for det er stort sett varmekabler overalt hvor jeg ferdes. Noen fordeler skal man ha med å bo sentralt! :fnise:

Takk for skjemahjelp. Skal se over det nå og se om det ser ok ut, og så prøve å få sendt det mens jeg husker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm det hørtes godt ut med epler og blåbær yoghurt :sikle:

Det er kjempegodt! :jepp: (Men det bør jeg kanskje ikke si til deg, du kan vel kanskje ikke spise det? Beklager i så fall.. :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Jeg er "tilbake". Jeg har ikke sjans til å lese meg opp i dagbøkene, så jeg følger deg igjen fra nå av. Håper det er greit. :sjenert: Og så håper jeg at du og mini og mannen har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan smake og forsåvidt spise det også.. er bare å sette nok insulin :Nikke: Men det gidder jeg ikke så da smaker jeg heller og lar det være med det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Jeg er "tilbake". Jeg har ikke sjans til å lese meg opp i dagbøkene, så jeg følger deg igjen fra nå av. Håper det er greit. :sjenert: Og så håper jeg at du og mini og mannen har det bra.

Det er selvfølgelig helt greit! :jepp: Vi har det fint vi, hele gjengen :)

Kan smake og forsåvidt spise det også.. er bare å sette nok insulin :Nikke: Men det gidder jeg ikke så da smaker jeg heller og lar det være med det :fnise:

Det skjønner jeg godt. Min onkel er tidenes kakemonster, og har ikke slutta etter at han fikk diabetesdiagnosen for et par år siden. Istedet spiser han til han nesten sprekker, og så blir han helt rar og må gå seg en lang tur o.l. Helt tåpelig! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ser jeg ikke helt vitsen med :klo:

Høyt blodsukker er veldig ubehagelig.. Jeg blir så himla trøtt og tiltaksløs av det, og det er jo absolutt ikke det man bør bli for å få det ned igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk pusilus og hegejenta30 :)

Nå har vi tilbragt hele formiddagen på Ikea for å kjøpe stellekommode og litt andre småting. Jeg kom akkurat hjem, mens han godeste måtte tilbake med leiebilen. Vi har ikke bil, og kommoden var for tung til å ta med på buss og bære derfra, så da ble alternativet leiebil. Nå er jeg s-l-i-t-e-n. Tror monteringa må utsettes til i morra! Minst.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe som heter "godt montert"?

Isåfall sier jeg det!

:fnise:

Det er en grunn til at slikt er mannfolk jobb i mine øyne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :fnise:

Mannfolkjobb sier du? Nesjda! :nigo: Her er jeg i full gang med monteringa mens han godeste er på jobb. Er ferdig med "basen" og har begynt på skuffene nå. Står litt fast for øyeblikket, så da var det på plass med en liten pause. Forhåpentligvis er det alt som skal til for å komme videre! :jepp:

Jeg gjør det for å kunne rydde på plass litt babytøy, og litt for å imponere han godeste ( :fnise: ), men mest for å bevare husfreden. Montering av Ikeamøbler er den sikreste måten å skape småkrangling på, så da tar jeg heller ansvar og gjør det alene! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...