Muffin! Skrevet 16. februar 2011 #1781 Del Skrevet 16. februar 2011 Nest siste bilde på tickeren! Mars er lang, så du kommer nok fint i havn med oppgaven før lillingen kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1782 Del Skrevet 17. februar 2011 Håper det! Ryggen er kranglete i dag. Jeg var på spinning i dag morges og dro på lesesalen etter det. Måtte gi opp etter to timer. Det er tydeligvis bare senga som funker som arbeidssted for meg for tida! Men men, nå er Belles djevelpizza på gang her, så nå blir nok dagen snart litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. februar 2011 #1783 Del Skrevet 17. februar 2011 Djevelpizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1784 Del Skrevet 17. februar 2011 En pizza Belle prata om for et par uker siden, og som siden har spredd seg som en farsott gjennom en del av bøkene her.. Kort sagt pizza med creme fraiche, løk, bacon, potet og mozzarella. Det ble litt pizzadeig til overs. Jeg blandet den med litt revet ost og pizzakrydder og fordelte den utover på et bakepapir. Strødde over revet parmesan og noen skinkebiter. Nå sliter jeg litt med å ikke spise for mye før middag.. Det er fremdeles halvannen time til middag, men likevel! Jeg vil jo helst ha plass til litt pizza også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1785 Del Skrevet 17. februar 2011 Magen hopper og spretter som aldri før. Morsomt å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. februar 2011 #1786 Del Skrevet 17. februar 2011 Djevelpizza hørtes godt ut og hoppende mage hørtes festlig ut! Du får ei aktiv lita ei du altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #1787 Del Skrevet 17. februar 2011 Pizzaen var veldig god! Selv om jeg må si meg enig med han godeste som mente han hadde blitt litt skuffa hvis jeg hadde sagt at det var pizza til middag og så servert den, rett og slett fordi den var såpass annerledes.. Jeg har så fryktelig vondt i ryggen, og jeg er så utrolig lei av det!! En ting er sikkert - jeg skal ikke på lesesalen igjen på en stund! Merker at jeg har mye mer vondt i dag enn på lenge, og mistenker at det skyldes de to timene på lesesalen i formiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. februar 2011 #1788 Del Skrevet 17. februar 2011 Deler du oppskrift, det hørtes godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 18. februar 2011 #1789 Del Skrevet 18. februar 2011 Dumme ryggen din som krangler sånn! Er jo ikke så rart at den krangler litt siden du har litt ekstra vekt på forsiden som ryggen skal bære i tillegg. Kjenner det i ryggen jeg og om jeg har sitti lenge og jobbet uten å bevege meg. Men tviler på det er like ille osm ryggen din... til deg og litt på ryggen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1790 Del Skrevet 18. februar 2011 Deler du oppskrift, det hørtes godt ut Tja, det må da vel være greit Veldig enkelt og greit: Lagde pizzabunn som jeg forstekte litt og avkjølte. Smørte på creme fraiche, fordelte 1/2 løk og en pakke smårettbacon over (jeg surra dette litt i panna først, men i Belles oppskrift bare drysses det over rått), fordelte skiver av kokt potet over der igjen og hadde på masse mozzarella, stekte til osten var passe gylden og fin. Nam nam! Veldig godt med salat til, spesielt ruccola! Dumme ryggen din som krangler sånn! Er jo ikke så rart at den krangler litt siden du har litt ekstra vekt på forsiden som ryggen skal bære i tillegg. Kjenner det i ryggen jeg og om jeg har sitti lenge og jobbet uten å bevege meg. Men tviler på det er like ille osm ryggen din... til deg og litt på ryggen! Ja, det har nok sin naturlige grunn, men det er uansett veldig upraktisk. Jeg begynner å se for meg at jeg kommer til å tilbringe resten av svangerskapet sittende eller liggende i senga, og det er ikke særlig fristende! Jeg hadde nok vært sykemeldt om jeg hadde hatt en jobb å sykemeldes fra, men her er det bare å bite tennene sammen den siste tida. Takk for på ryggen, skulle ønske det hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2011 #1791 Del Skrevet 18. februar 2011 Kjedelig med ryggvondt da. Har du prøvd kiropraktor? Jeg er overbevist om at min kiropraktor reddet meg fra et svangerskap med bekkenløsning. Så bra at pizzaen ble vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1792 Del Skrevet 18. februar 2011 Har ikke prøvd kiropraktor, nei. Man får vel ikke dekka det så lenge det ikke er bekkenrelatert, og verken jordmor eller lege har nevnt det selv om jeg har forklart hvor vondt jeg har.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2011 #1793 Del Skrevet 18. februar 2011 Har ikke prøvd kiropraktor, nei. Man får vel ikke dekka det så lenge det ikke er bekkenrelatert, og verken jordmor eller lege har nevnt det selv om jeg har forklart hvor vondt jeg har.. Hmm, merkelig. Det er jo verdt å prøve tenker jeg? Men nei, du får det ikke dekka så lenge du ikke har ''bekkenløsning med gangvansker''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1794 Del Skrevet 18. februar 2011 Det er egentlig ganske tåpelig, for det er jo ikke min feil at jeg har vondt i ryggen og ikke i bekkenet! Skal ta det opp på neste svangerskapskontroll, så får vi se hva det blir til. Hvis jeg kan slippe å ha så vondt som nå, så er det jo verd det uansett hva det koster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2011 #1795 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg betaler 320 kr per gang og det er verdt hver en krone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. februar 2011 #1796 Del Skrevet 18. februar 2011 Dusteryggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. februar 2011 #1797 Del Skrevet 18. februar 2011 God heeeeelg Håper ryggen blir litt mer samarbeidsvillig! kanskje det er noe av det samme som meg? er ganske svai fra naturens side, så jeg gjør øvelser og prøver å være mer bevisst på holdningen min... merker det godt etter et par timer på jobb eller hvis jeg henger over vaskebøtta her hjemme ja.. du får komme på besøk til meg og sitte i massasjestolen... jeg har brukt den hver kveld nå... varmt bad eller lang dusj anbefalte fysiodama også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #1798 Del Skrevet 18. februar 2011 Skulle gjerne tatt en timeout i massasjestolen deres ja, Mokkon83! Jeg vurderer å ta en tur til frisøren jeg var hos før jul, for der hadde de massasjestol.. Nå har jeg satt på en gammel DVD med Rammstein. Mazzilusken utsettes for så mye dårlig musikk på trening osv at jeg er redd hun skal få skikkelig dårlig musikksmak, så nå tenkte jeg det var på tide med litt kvalitet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 18. februar 2011 #1799 Del Skrevet 18. februar 2011 Skulle gjerne tatt en timeout i massasjestolen deres ja, Mokkon83! Jeg vurderer å ta en tur til frisøren jeg var hos før jul, for der hadde de massasjestol.. Nå har jeg satt på en gammel DVD med Rammstein. Mazzilusken utsettes for så mye dårlig musikk på trening osv at jeg er redd hun skal få skikkelig dårlig musikksmak, så nå tenkte jeg det var på tide med litt kvalitet her! det er de som har " du hast" ? ikke det jeg så for meg at du hørte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #1800 Del Skrevet 19. februar 2011 Ikke? Hva trodde du jeg hørte på da? Jeg hører på ganske mye forskjellig i grunnen. Jeg ville ikke vist hvem som helst spillelista jeg har lagd på Spotify, for å si det sånn.. Det er Rammstein som har Du Hast ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå