Mazilla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1761 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja ikke sant! Neida, jeg skal nok ikke mase om barnebarn, de får komme når de kommer, om de kommer. Det virker bare så overveldende å skulle ha det hele og fulle ansvar for et lite menneske. Det er nok derfor barnebarntanken virker litt fristende, for da har man ikke ansvar for annet enn kos og bortskjemming.. Men men, vi klarer det nok! Innen ti-elleve uker er vi i gang med vårt nye liv enten vi vil eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 15. februar 2011 #1762 Del Skrevet 15. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1763 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg oppdaga nettopp at jeg kan blåse opp magen til uante størrelser. Han godeste var redd jeg skulle sprekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. februar 2011 #1764 Del Skrevet 15. februar 2011 Krysser fingrene for at du har rett! Koselig å se deg her, forresten. Følger med i boka di, men er ikke alltid like flink til å legge igjen spor etter meg.. Jeg er dårlig på å kommentere selv om dagen.. Men jeg henger med!! Forresten - redd for mensen og overgangsalder da du var 5?!!? Jeg tror ikke jeg ante at det fantes en gang da jeg var på den alderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1765 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg hadde vært med mamma på jobb og hørt hva damene prata om på pauserommet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. februar 2011 #1766 Del Skrevet 15. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. februar 2011 #1767 Del Skrevet 15. februar 2011 Ja ikke sant! Neida, jeg skal nok ikke mase om barnebarn, de får komme når de kommer, om de kommer. Det virker bare så overveldende å skulle ha det hele og fulle ansvar for et lite menneske. Det er nok derfor barnebarntanken virker litt fristende, for da har man ikke ansvar for annet enn kos og bortskjemming.. Men men, vi klarer det nok! Innen ti-elleve uker er vi i gang med vårt nye liv enten vi vil eller ikke! Skremmende, spennende, fantastisk, skummelt, nydelig.....Oi, det finnes ikke nok ord som beskriver det som ligger foran oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. februar 2011 #1768 Del Skrevet 15. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #1769 Del Skrevet 15. februar 2011 Skremmende, spennende, fantastisk, skummelt, nydelig.....Oi, det finnes ikke nok ord som beskriver det som ligger foran oss! Og godt er det, i grunnen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. februar 2011 #1770 Del Skrevet 15. februar 2011 Og godt er det, i grunnen.. Tenker vi kommer en sving innom rasende, frustert og oppgitt, også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1771 Del Skrevet 16. februar 2011 Nytt tickerbilde! Det nest siste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 16. februar 2011 #1772 Del Skrevet 16. februar 2011 Bare siste innspurten igjen nå... Ønsker deg en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. februar 2011 #1773 Del Skrevet 16. februar 2011 Yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. februar 2011 #1774 Del Skrevet 16. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. februar 2011 #1775 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) ups, jeg skreiv feil plass Så nå kommer det riktige innlegget: Hurra for nest siste tickerbilde! Endret 16. februar 2011 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1776 Del Skrevet 16. februar 2011 29? Bare innspurten igjen nå ja, både på oppgaven og ruginga! Samtidig føles april fortsatt veldig fjern, så jeg har heldigvis litt tid på meg enda. Har litt lite energi igjen i dag, så det har blitt noen timer på sofaen nå. Føler meg litt lat, men det er vel det som er å lytte til kroppens signaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 16. februar 2011 #1777 Del Skrevet 16. februar 2011 29? Bare innspurten igjen nå ja, både på oppgaven og ruginga! Samtidig føles april fortsatt veldig fjern, så jeg har heldigvis litt tid på meg enda. Har litt lite energi igjen i dag, så det har blitt noen timer på sofaen nå. Føler meg litt lat, men det er vel det som er å lytte til kroppens signaler.. den skulle i min egen bok så jeg trikset litt viktig å lytte til kroppen! jeg er glad for at jeg også gjorde det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1778 Del Skrevet 16. februar 2011 Ah, jeg skjønte nesten det da jeg så fb-statusen din rett etter å ha lest her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 16. februar 2011 #1779 Del Skrevet 16. februar 2011 Tenk at du er på siste bilde Mazilla! Wow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 16. februar 2011 #1780 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom og oppdaterer meg litt... Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå