Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Ja ikke sant! :ler: Neida, jeg skal nok ikke mase om barnebarn, de får komme når de kommer, om de kommer.

Det virker bare så overveldende å skulle ha det hele og fulle ansvar for et lite menneske. Det er nok derfor barnebarntanken virker litt fristende, for da har man ikke ansvar for annet enn kos og bortskjemming.. :fnise:

Men men, vi klarer det nok! :jepp: Innen ti-elleve uker er vi i gang med vårt nye liv enten vi vil eller ikke! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg oppdaga nettopp at jeg kan blåse opp magen til uante størrelser. Han godeste var redd jeg skulle sprekke.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du har rett! :fnise:

Koselig å se deg her, forresten. Følger med i boka di, men er ikke alltid like flink til å legge igjen spor etter meg.. ;)

Jeg er dårlig på å kommentere selv om dagen.. Men jeg henger med!! :jepp:

Forresten - redd for mensen og overgangsalder da du var 5?!!? :hoho: Jeg tror ikke jeg ante at det fantes en gang da jeg var på den alderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ikke sant! :ler: Neida, jeg skal nok ikke mase om barnebarn, de får komme når de kommer, om de kommer.

Det virker bare så overveldende å skulle ha det hele og fulle ansvar for et lite menneske. Det er nok derfor barnebarntanken virker litt fristende, for da har man ikke ansvar for annet enn kos og bortskjemming.. :fnise:

Men men, vi klarer det nok! :jepp: Innen ti-elleve uker er vi i gang med vårt nye liv enten vi vil eller ikke! :rodmer:

Skremmende, spennende, fantastisk, skummelt, nydelig.....Oi, det finnes ikke nok ord som beskriver det som ligger foran oss! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende, spennende, fantastisk, skummelt, nydelig.....Oi, det finnes ikke nok ord som beskriver det som ligger foran oss! :Nikke:

Og godt er det, i grunnen.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ups, jeg skreiv feil plass :flau:

Så nå kommer det riktige innlegget:

Hurra for nest siste tickerbilde! :hoppe:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29? :klo:

Bare innspurten igjen nå ja, både på oppgaven og ruginga! Samtidig føles april fortsatt veldig fjern, så jeg har heldigvis litt tid på meg enda. Har litt lite energi igjen i dag, så det har blitt noen timer på sofaen nå. Føler meg litt lat, men det er vel det som er å lytte til kroppens signaler.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29? :klo:

Bare innspurten igjen nå ja, både på oppgaven og ruginga! Samtidig føles april fortsatt veldig fjern, så jeg har heldigvis litt tid på meg enda. Har litt lite energi igjen i dag, så det har blitt noen timer på sofaen nå. Føler meg litt lat, men det er vel det som er å lytte til kroppens signaler.. ;)

den skulle i min egen bok :flau: så jeg trikset litt :P

viktig å lytte til kroppen! jeg er glad for at jeg også gjorde det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...