TuttaV Skrevet 6. februar 2011 #1661 Del Skrevet 6. februar 2011 Original forretningsidé forresten! Jeg dævver! For en idé! Hvordan går det med mazzilusken i magen? Livat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1662 Del Skrevet 6. februar 2011 Vi har også city cross Veldig fornøyd me den Kreativitet er bare en fordel Flott at han er i så god form da Er han blitt helt frisk nå forresten? Godt å høre at dere er fornøyde. Her står den jo foreløpig på boden, men den gjør seg veldig godt der da i det minste! Han er i form igjen nå ja, heldigvis! Jeg dævver! For en idé! Hvordan går det med mazzilusken i magen? Livat? Hun var ihvertfall livlig i går da jeg hadde spist sjokolade! Det er livat nok til at jeg ikke er bekymra, og det er jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 6. februar 2011 #1663 Del Skrevet 6. februar 2011 Hun var ihvertfall livlig i går da jeg hadde spist sjokolade! Det er livat nok til at jeg ikke er bekymra, og det er jo bra Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. februar 2011 #1664 Del Skrevet 6. februar 2011 OK jeg tror nok vi går for citybagen, virker som de fleste har den og er superfornøyde med den kikker på nettet etter brukt også, men har ikke vært noe særlig i området her.. herlig følelse når hun sparker nå er vi jo kommet så langt at en skal kjenne hver dag, så merker at jeg også blir litt stresset når jeg er usikker på om jeg har kjent noe den dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1665 Del Skrevet 6. februar 2011 Godt det ikke bare er meg... Her kommer endelig magebilde! Albumet er nå oppdatert med et bilde fra i dag og et fra en drøy måned siden. Det har visst skjedd saker og ting på den tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 6. februar 2011 #1666 Del Skrevet 6. februar 2011 Fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. februar 2011 #1667 Del Skrevet 6. februar 2011 kjempefin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 6. februar 2011 #1668 Del Skrevet 6. februar 2011 Det er stor forskjell ja Fiiiiinfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. februar 2011 #1669 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Fine magen Endret 6. februar 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. februar 2011 #1670 Del Skrevet 7. februar 2011 Har du sett denne siden? http://www.glutenfri.org/main.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 7. februar 2011 #1671 Del Skrevet 7. februar 2011 Fine magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 7. februar 2011 #1672 Del Skrevet 7. februar 2011 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. februar 2011 #1673 Del Skrevet 7. februar 2011 Ja, der er det skjedd saker og ting ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1674 Del Skrevet 7. februar 2011 Takk alle sammen! Ikke akkurat verdens største nesten-30-ukers-mage, men den vokser i det minste. Har du sett denne siden? http://www.glutenfri.org/main.php Har sett den ja, men synes den er veldig dårlig oppdatert, ihvertfall når det gjelder lista over spisesteder. Men for all del, kjekt med et alternativ til ncf.no hvis det er noe man leter etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #1675 Del Skrevet 7. februar 2011 De siste dagene har jeg begynt å føle meg skikkelig tung. Det er tungt å snu seg i senga, tungt å reise seg, tungt å bøye seg osv osv... Sånn sett er jeg glad magen er såpass liten! Tanken på at det bare skal bli tyngre og tyngre i to og en halv måned til er innimellom ganske uoverkommelig, så jeg prøver å fokusere på at det kommer noe godt ut av det til slutt. Ikke bare lett, men det hjelper jo såklart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. februar 2011 #1676 Del Skrevet 7. februar 2011 Så godt å lese at mannen har blitt frisk og at vesla er livat! Fin mage du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. februar 2011 #1677 Del Skrevet 8. februar 2011 30 uker! Så fin mage du har, og godt at mazzilusken romsterer og koser seg der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. februar 2011 #1678 Del Skrevet 8. februar 2011 o herlige tid!!! Du er jo allerede i uke 30!!! Tida går jammen meg fort her... Jeg følger deg hakk i hel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #1679 Del Skrevet 8. februar 2011 Så godt å lese at mannen har blitt frisk og at vesla er livat! Fin mage du har Takk for det! 30 uker! Så fin mage du har, og godt at mazzilusken romsterer og koser seg der inne. Ja, de siste dagene har det virkelig tatt seg opp igjen der inne! Nå er hun turbo fra morgen til kveld.. o herlige tid!!! Du er jo allerede i uke 30!!! Tida går jammen meg fort her... Jeg følger deg hakk i hel Herlighet, 30 uker ja, tenk det! Lykke til med nye arbeidsoppgaver i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. februar 2011 #1680 Del Skrevet 8. februar 2011 Takk for det! Blir deilig med kortere arbeidsdag og få sitte Ha en herlig og produktiv dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå