Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har også city cross :jepp:

Veldig fornøyd me den :nigo:

Kreativitet er bare en fordel :nigo: Flott at han er i så god form da :lur: Er han blitt helt frisk nå forresten?

Godt å høre at dere er fornøyde. Her står den jo foreløpig på boden, men den gjør seg veldig godt der da i det minste! :fnise:

Han er i form igjen nå ja, heldigvis! :nigo:

Jeg dævver! For en idé! :skratte:

Hvordan går det med mazzilusken i magen? Livat?

Hun var ihvertfall livlig i går da jeg hadde spist sjokolade! :ler: Det er livat nok til at jeg ikke er bekymra, og det er jo bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ihvertfall livlig i går da jeg hadde spist sjokolade! :ler: Det er livat nok til at jeg ikke er bekymra, og det er jo bra :jepp:

Så bra! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK :) jeg tror nok vi går for citybagen, virker som de fleste har den og er superfornøyde med den :)

kikker på nettet etter brukt også, men har ikke vært noe særlig i området her..

herlig følelse når hun sparker :rodmer: nå er vi jo kommet så langt at en skal kjenne hver dag, så merker at jeg også blir litt stresset når jeg er usikker på om jeg har kjent noe den dagen...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg... ;)

Her kommer endelig magebilde! Albumet er nå oppdatert med et bilde fra i dag og et fra en drøy måned siden. Det har visst skjedd saker og ting på den tida! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk alle sammen! :hjerte: Ikke akkurat verdens største nesten-30-ukers-mage, men den vokser i det minste. :jepp:

Har du sett denne siden?

http://www.glutenfri.org/main.php

Har sett den ja, men synes den er veldig dårlig oppdatert, ihvertfall når det gjelder lista over spisesteder. Men for all del, kjekt med et alternativ til ncf.no hvis det er noe man leter etter :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har jeg begynt å føle meg skikkelig tung. Det er tungt å snu seg i senga, tungt å reise seg, tungt å bøye seg osv osv... Sånn sett er jeg glad magen er såpass liten! ;) Tanken på at det bare skal bli tyngre og tyngre i to og en halv måned til er innimellom ganske uoverkommelig, så jeg prøver å fokusere på at det kommer noe godt ut av det til slutt. Ikke bare lett, men det hjelper jo såklart! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

o herlige tid!!! :hoppe:

Du er jo allerede i uke 30!!! :klemmer:

Tida går jammen meg fort her... Jeg følger deg hakk i hel :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så godt å lese at mannen har blitt frisk og at vesla er livat! Fin mage du har :)

:klem:

Takk for det! :klemmer:

30 uker! :hoppe:

Så fin mage du har, og godt at mazzilusken romsterer og koser seg der inne. :rodmer:

Ja, de siste dagene har det virkelig tatt seg opp igjen der inne! Nå er hun turbo fra morgen til kveld.. :fnise::rodmer:

o herlige tid!!! :hoppe:

Du er jo allerede i uke 30!!! :klemmer:

Tida går jammen meg fort her... Jeg følger deg hakk i hel :wink:

Herlighet, 30 uker ja, tenk det! :daane: Lykke til med nye arbeidsoppgaver i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...