Mokkon83 Skrevet 1. februar 2011 #1641 Del Skrevet 1. februar 2011 29 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. februar 2011 #1642 Del Skrevet 1. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #1643 Del Skrevet 2. februar 2011 I dag fikk jeg henta babyboxen fra apoteket. Kjekt! I tillegg fikk Mazzilusken sin første pakkelapp i posten i dag, så jeg måtte avsted for å hente den. Litt rart å se navnet sånn på trykk, men det var jo egentlig veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2011 #1644 Del Skrevet 2. februar 2011 Naaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. februar 2011 #1645 Del Skrevet 2. februar 2011 bare 1 uke til du er HØYGRAVID! tenk det (mener det er fra uke 30 ja? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1646 Del Skrevet 3. februar 2011 Er ikke det fra uke 34 da? Uansett ikke lenge til! Nå sitter jeg her med biolaen min og er klar for en ny arbeidsdag. Nå gjenstår det bare å lukke KG og åpne dokumentene jeg trenger, så er jeg i gang! Vurderer å lage meg en , så trøtt er jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 3. februar 2011 #1647 Del Skrevet 3. februar 2011 Lukke KG? Håper du får en god arbiedsøkt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. februar 2011 #1648 Del Skrevet 3. februar 2011 Man er høygravid når det er 40 dager igjen (fra uke 34+4 eller noe sånt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1649 Del Skrevet 3. februar 2011 Lukke KG? Håper du får en god arbiedsøkt i dag! Jeg har faktisk klart meg overraskende bra hittil i dag! Jeg må jo ha litt pauser også, men mellom KG- og Facebookøktene har jeg faktisk klart å jobbe endel! Man er høygravid når det er 40 dager igjen (fra uke 34+4 eller noe sånt) Aha ja. En stund igjen til det heldigvis. Har endel å rekke innen den tid, nemlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. februar 2011 #1650 Del Skrevet 3. februar 2011 34+4 er høygravid ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 3. februar 2011 #1651 Del Skrevet 3. februar 2011 aha, men da er det jo litt tid tida får ganske kjapt nå...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. februar 2011 #1652 Del Skrevet 4. februar 2011 Veldig kjekt med slike babyboxer, desverre er ikke det noe man får mer enn den ene gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1653 Del Skrevet 4. februar 2011 Veldig kjekt med slike babyboxer, desverre er ikke det noe man får mer enn den ene gangen... Flaks for oss at vi har kassevis med arveklær i alle størrelser og bleier nok til et halvt fotballag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1654 Del Skrevet 4. februar 2011 Mazzilusken har vært litt roligere enn vanlig de siste dagene. Er det dumt å ikke bli supernervøs av den grunn? Jeg kjenner henne jo litt flere ganger daglig, men ikke så hardt, ofte og intenst som tidligere.. Jeg har lest at man flere ganger i løpet av dagen skal kjenne minst 10 bevegelser på en time, men samtidig har jeg også lest at man gjerne kjenner mindre i uke 28-32 pga hvordan de ligger e.l.. Er det nok at jeg kjenner litt liv, eller bør jeg sjekke at alt er bra siden jeg kjenner mindre enn før? Original forretningsidé forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. februar 2011 #1655 Del Skrevet 4. februar 2011 Er du i tvil, så ring Jeg var på føden en gang i uke 26 og en gang i uke 29 fordi jeg syns jeg kjente litt lite, så det kan være leie, etc. Men, tviler du så ring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2011 #1656 Del Skrevet 4. februar 2011 Original forretningsidé forresten! Er det bare meg som synes at dette var litt på grensa til galskap??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1657 Del Skrevet 5. februar 2011 Slitsom, men fin dag i dag. Begynte med spinning, og det var godt å komme seg på igjen! Så var vi byen rundt i snøstorm for å finne den nye sjokoladen med sjokolademoussefyll, men den var utsolgt flere steder! Noen har hatt lyst på den hele uka, og nå er det jo lørdag.. Heldigvis fant vi den til slutt. Nå har vi lagd klar lasagne, så etterhvert er det bare å sette den i ovnen. Jeg har rukket å tjuvsmake på sjokoladen også. Det var saker! Mektig, men fryktelig god. Skulle veldig gjerne hatt et glass til, for det tror jeg hadde vært en perfekt kombinasjon. Den forsvinner vel neppe fra markedet i løpet av to-tre måneder, så jeg får vel tidsnok sjansen til å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 5. februar 2011 #1658 Del Skrevet 5. februar 2011 Hei hå!!! kan du oppfriske hukommelsen min litt... Hvilken vogn har dere kjøpt? Jeg går rundt og tenker på å skaffe en emmaljunga city cross. Har trålet nettet og kommet frem til at det er vogna for oss.. Skal fyke opp på Barnas hus en dag for å sjekke før jeg evt bestiller.. Tenkte å bestille hos kattis babyshop i strømstad ( vi skal den veien i slutten av mars, så forhåpentligvis klaffer det) Nå må jeg bare finne ut om jeg skal ha citybag, hardbag eller softbag.. *stønn* Var forresten på h&m i dag, fant ei herlig myk mammabukse og en nydelig lang ullgenser Utrolig mye fint babytøy!! skal bort der når kontoen har fått påfyll da blir det ikeatur også! KOS DERE MASSE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #1659 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi har city cross med citybag Jeg var på H&M i forrige uke og fant bukse og genser til 150 kr til sammen! Kjekt med salg Vi har kost oss vi... Merker at vi må være litt mer kreative enn tidligere, men det er jo egentlig bare moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. februar 2011 #1660 Del Skrevet 5. februar 2011 Vi har også city cross Veldig fornøyd me den Kreativitet er bare en fordel Flott at han er i så god form da Er han blitt helt frisk nå forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå