Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag fikk jeg henta babyboxen fra apoteket. Kjekt! :tommelopp: I tillegg fikk Mazzilusken sin første pakkelapp i posten i dag, så jeg måtte avsted for å hente den. Litt rart å se navnet sånn på trykk, men det var jo egentlig veldig koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det fra uke 34 da? :klo: Uansett ikke lenge til!

Nå sitter jeg her med biolaen min og er klar for en ny arbeidsdag. Nå gjenstår det bare å lukke KG og åpne dokumentene jeg trenger, så er jeg i gang! :jepp:

Vurderer å lage meg en :kaffekopp: , så trøtt er jeg.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lukke KG?

:fnise:

Håper du får en god arbiedsøkt i dag!

:klemmer:

Jeg har faktisk klart meg overraskende bra hittil i dag! Jeg må jo ha litt pauser også, men mellom KG- og Facebookøktene har jeg faktisk klart å jobbe endel! :nigo:

Man er høygravid når det er 40 dager igjen (fra uke 34+4 eller noe sånt)

Aha ja. En stund igjen til det heldigvis. Har endel å rekke innen den tid, nemlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt med slike babyboxer, desverre er ikke det noe man får mer enn den ene gangen... :fnise:

Flaks for oss at vi har kassevis med arveklær i alle størrelser og bleier nok til et halvt fotballag da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mazzilusken har vært litt roligere enn vanlig de siste dagene. Er det dumt å ikke bli supernervøs av den grunn? Jeg kjenner henne jo litt flere ganger daglig, men ikke så hardt, ofte og intenst som tidligere.. Jeg har lest at man flere ganger i løpet av dagen skal kjenne minst 10 bevegelser på en time, men samtidig har jeg også lest at man gjerne kjenner mindre i uke 28-32 pga hvordan de ligger e.l..

Er det nok at jeg kjenner litt liv, eller bør jeg sjekke at alt er bra siden jeg kjenner mindre enn før? :vetikke:

Original forretningsidé forresten! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i tvil, så ring :) Jeg var på føden en gang i uke 26 og en gang i uke 29 fordi jeg syns jeg kjente litt lite, så det kan være leie, etc. Men, tviler du så ring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsom, men fin dag i dag. Begynte med spinning, og det var godt å komme seg på :trene: igjen! Så var vi byen rundt i snøstorm for å finne den nye sjokoladen med sjokolademoussefyll, men den var utsolgt flere steder! Noen har hatt lyst på den hele uka, og nå er det jo lørdag.. :sjenert: Heldigvis fant vi den til slutt. Nå har vi lagd klar lasagne, så etterhvert er det bare å sette den i ovnen. Jeg har rukket å tjuvsmake på sjokoladen også. Det var saker! :daane: Mektig, men fryktelig god. Skulle veldig gjerne hatt et glass :vin: til, for det tror jeg hadde vært en perfekt kombinasjon. Den forsvinner vel neppe fra markedet i løpet av to-tre måneder, så jeg får vel tidsnok sjansen til å prøve.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!!! kan du oppfriske hukommelsen min litt... Hvilken vogn har dere kjøpt?

Jeg går rundt og tenker på å skaffe en emmaljunga city cross. Har trålet nettet og kommet frem til at det er vogna for oss.. :)

Skal fyke opp på Barnas hus en dag for å sjekke før jeg evt bestiller.. Tenkte å bestille hos kattis babyshop i strømstad ( vi skal den veien i slutten av mars, så forhåpentligvis klaffer det)

Nå må jeg bare finne ut om jeg skal ha citybag, hardbag eller softbag.. *stønn*

Var forresten på h&m i dag, fant ei herlig myk mammabukse :) og en nydelig lang ullgenser :)

Utrolig mye fint babytøy!! skal bort der når kontoen har fått påfyll :fnise: da blir det ikeatur også! :)

KOS DERE MASSE!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har city cross med citybag :jepp:

Jeg var på H&M i forrige uke og fant bukse og genser til 150 kr til sammen! Kjekt med salg :nigo:

Vi har kost oss vi... :sjenert: Merker at vi må være litt mer kreative enn tidligere, men det er jo egentlig bare moro! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også city cross :jepp:

Veldig fornøyd me den :nigo:

Kreativitet er bare en fordel :nigo: Flott at han er i så god form da :lur: Er han blitt helt frisk nå forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...