Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ganske "gøy" med slike venner som har angst for forpliktelser, særlig når man merker at de begynner å slippe taket på angsten. Skal se hun snart er kjempeetablert og har kul på magen selv. Det ender som regel sånn for de fleste når man bare får litt tid på å løpe fra seg og ikke minst har levd lenge nok til å oppdage at man savner noe. Har en sånn venninne selv nemlig, og hun har skikkelig lyst på både ekteskap og barn nå - men sliter selvsagt med å finne den rette.

Håper du får en konstruktiv dag med oppgave jobbing i dag!

Begynner han godeste å komme seg etter sykdomstilbakefallet som var rett før du reiste?

:klemmer:

Skjønner hva du mener, men akkurat hun her er neppe typen til å få kul på magen med det første (eller siste!).. Hun har ingen utdannelse eller jobb, og surrer mest rundt i sin egen fantasiverden ;) Men hun er veldig koselig da! :fnise: Men jeg ser tendensen blant andre venner, de begynner å få ro på seg etterhvert som tida går, selv om man aldri skulle trodd det for noen år siden..

Han godeste er nokså god igjen nå, såvidt jeg har skjønt. Han er egentlig sykmeldt denne uka også, men gikk på jobb i går og i dag. I kveld kommer han sørover! :hoppe:

:klem:

Så stas med masse Mazzilusking! :hjerte: Selv om det kommer på litt upassende tider... :ler:

Det er kjempestas! :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg masse med han godeste i helga :strix:

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Han er på Gardermoen nå, men om et par timer kommer de og henter meg :hoppe:

I dag fikk jeg kjøpt et nydelig sett til Mazzilusken på salg. Jeg og mamma så på noe liknende på en annen butikk i går, men det var noe rart med sømmene, så vi kjøpte det ikke. Det jeg fant i dag kosta en slikk og ingenting i forhold, for det var på 50%. Kjekt! :nigo:

Nå har vognteppet mamma har strikka forresten fått seg en tur i vaskemaskinen, og det ble om mulig enda finere av det. Gleder meg masse til å bruke det! :rodmer:

Skrevet

Håper du koser deg mye med han hodeste i helgen :rodmer:

Alltid greit å kjøpe ting til halvpris når det er i bedre stand enn til full pris :jepp:

Skrevet

La plutselig merke til hva det stod på tickeren din!

:ler:

"I've got more braincells than Paris & Nicky Hilton put together"

Håper da virkelig at knøttene våre er smartere enn de to premie-blondinene ;)

Så bra teppet din mor har strikket ble bra etter en runde i vaskemaskina. Skjønner godt du gleder deg til å ta det ibruk!

Ønsker deg en super helg!

Skrevet

Det var noe tull med KG i går da jeg skulle svare deg :sur:, så her kommer det svar på litt av hvert...

Hun åpna faktisk med sin standardfrase "tenk at du og han godeste er gift! Hvem hadde vel trodd det da vi gikk på videregående?!" Da var vi i rute.. :fnise:

Det var veldig koselig, og hun vil til og med treffe oss når mazzilusken har kommet, bare hun slipper å få henne plassert i fanget. Det er et enormt fremskritt fra tidligere, for hennes egne nevøer ville hun nesten ikke treffe før de var gamle nok til å føre en forholdsvis normal samtale! :hoho:

Angående kusina mi så aner jeg ikke, og har heller ingen følelse i den ene eller andre retningen. Vi bor på hver vår kant av landet for øyeblikket (heldigvis bare frem til sommeren! :hoppe: ), så jeg har bare såvidt møtt henne de siste månedene. Men jeg håper nesten at det blir :babygutt: , for jeg tror de hadde tenkt på det navnet vi har valgt (som er oppkalling etter vår felles bestemor), så hvis det blir gutt slipper vi evt såre følelser rundt at jeg og han godeste "tok" det navnet før deres barn rakk å bli født.. Rotete forklart, men... :sjenert:

Jeg må virkelig le av venninnen din :legrine:

Jeg skjønner veldig godt det der med å "ta" noen andres navn, men litt fra motsatt vinkel. Kjære og jeg har et vennepar som venter barn og før jul visste de ikke kjønnet. Vi pratet litt om navn, også kunne de fortelle at ble det en gutt så vurderte de nettopp det navnet som kjære og jeg har vært enige om de siste 3 årene! Vi har nemlig et felles navn som går igjen på begge sider, som vi synes er veldig flott, rett og slett perfekt for oss. Også vurderer de akkurat det navnet! :dry:

Jeg skal innrømme at jeg ble litt :duskedame: når vi fikk vite at de ventet en jente :fnise:

Så koslig med nytt deilig babyteppe og :hoppe: for babysett på 50 %!

Skrevet

Så koselig med fine ting til Mazzilusken. :rodmer:

Håper du har en fin lørdag. :klemmer:

Skrevet

"Hjemme" igjen og tilbake på lesesalen. Har såvidt fått kommet i gang, men merker allerede at dette ikke funker for ryggen.. :sukk:

Skrevet

Måtte gi opp lesesalen, leser et annet sted istedet. Har kjent litt lite liv i dag, men heldigvis ga frøkna nettopp klart beskjed om at hun lever. Kanskje hun hørte spedbarnsskrikinga fra nabobordet? :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Kanskje Mazzilusken var stille når du var på lesesalen fordi kroppen ikke trivdes der, og så dultet til deg som en oppmuntring når du hadde funnet et bedre sted å være! :jepp:

Skrevet

:hoppe: for 29 uker!

Du får prøve å ta med deg en ekstra pute til stolen på lesesalen for å teste om det kan hjelpe...

Om ikke så får du være kreativ i hvor jobbe/lese framover!

Skrevet

Jeg tror kanskje problemet ligger litt i at pulten er altfor lav, så jeg skal høre med vaktmesteren om han kan hjelpe meg med å ordne det på et vis.

29 uker ja.. :hoppe: Hjelp! :fnise:

Skrevet

11 igjen ja. Hvilket betyr at det er 8 til oppgaveinnlevering :bond:

Skrevet

Uuuuuuuuuææææææææææææææææhhhhhh!

Følte faktisk litt panikk-stress kom snikende her... Plutselig er deadline veldig nærme!

Lykke til med sluttspurten på oppgaven! Går nok kjempebra skal du se.

:klemmer: til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...