Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Fremhevede innlegg

Gjest Neferet
Skrevet

Så festlig med hikke! :ler:

Skjønner godt du synes det er ekkelt å dra fra han godeste, men han vil sikkert at du skal få mer tid til å slappe av også, ikke bare være sykepleier. Håper han forblir bedre, og at du får hvilt deg masse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så snodig når de hikker der inne. Marsipanen hikker masse, hver dag kjenner jeg det, helt nedi gunda :fnise:

Signerer Neferet :jepp:

Skrevet
:klemmer: Skjønner at du syns det er leit å reise fra din kjære når han er syk, men han hadde nok sagt fra om han hadde trengt deg hjemme. Prøv å slapp av så godt du kan. :)
Skrevet

Sitter på biblioteket hjemme og jobber med oppgaven. Det går fremover, men det er uendelig langt igjen.. :murvegg: Men men, jeg får vel bare prøve å mobilisere viljestyrke til en effektiv time nå før jeg skal spise lunsj med mamma. Hun har forresten strikket ferdig vognteppet jeg "bestilte", og det ble kjempefint! :rødme:

28 uker i dag! :hoppe: I følge wikipedia er jeg nå i tredje trimester, men det står så mye forskjellig rundt omkring at jeg ikke vet hva jeg skal tro. Siden alle sier andre trimester er det beste gjør det meg ingenting å være der en stund til! :ler:

Skrevet
:riste: Jeg får vondt langt inn i hjerterota når jeg ser sånne ting.
Skrevet

Den yogaen kan neppe være sunn! :hakeslepp:

Skrevet

Prøver å sove, men noen har begynt med kickboksing i magen min.. :rolleyes:

Skrevet

Ja det er jo egentlig kjempekoselig, men litt dårlig timing.. :sjenert::fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...