hegejenta30 Skrevet 19. januar 2011 #1541 Del Skrevet 19. januar 2011 Det høres ikke så behagelig ut Du får snakke til mageboeren og be henne snu seg litt - så du ikke blir gul og blå! Men det er stas å kjenne liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. januar 2011 #1542 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er en spesiell følelse å bli sparka i ribbeina.. Jeg begynte også å kjenne liv i ribbeina når jeg var like langt som du er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #1543 Del Skrevet 20. januar 2011 Nå hadde jeg nettopp en sær opplevelse, som i grunnen føles som et overtramp av privatlivets fred: Vi har felles vaskerom med resten av huset her, dvs til sammen 24 leiligheter. Tidligere i ettermiddag satte jeg på to maskiner, en med 40-grader og en med 60-grader. Da jeg gikk innom igjen var ingen av maskinene ferdige, så jeg gikk bare hjem. Det har aldri vært noe problem med vaskerommet tidligere, så jeg tenkte ikke noe videre over det. Nå gikk jeg nettopp ned for å hente tøyet, og oppdaga at maskinen med 60-grader var lagt i tørketrommelen, og tøyet var akkurat ferdig. Det er da ikke normalt å tromle andres tøy? Det var heller ikke alt i den maskinen jeg hadde tenkt å tromle... 40-graderstøyet var (heldigvis) bare satt til side i posen jeg hadde hengt på vaskemaskinen. Jeg tok med meg alt opp i leiligheten, og skulle henge opp det våte tøyet. Da oppdaga jeg at alt var bretta! :dåne: Hvem bretter vått tøy? Eller - hvem bretter andres våte tøy?? Jeg ble litt sånn av hele greia, merker jeg.. Vurderer å henge opp en lapp om at folk i fremtida godt kan la tøyet vårt ligge. Det er selvfølgelig greit å ta det ut av maskinene hvis de er ferdige, men noe ut over det er ikke akseptabelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. januar 2011 #1544 Del Skrevet 20. januar 2011 :dåne: Jeg hadde reagert akkurat slik som deg! Merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2011 #1545 Del Skrevet 20. januar 2011 det er bare sært. Rett og slett sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 20. januar 2011 #1546 Del Skrevet 20. januar 2011 Ville blitt litt på meg også om jeg oppdaget noe sånt med mine klær. På en måte er det en god tanke av den som tok det ut av maskinene - men på den andre side er det litt overtramp som du sier... Ta ut naboens klær av maskina - OK Gjøre noe mer med naboens tøy - IKKE OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. januar 2011 #1547 Del Skrevet 20. januar 2011 Ta ut naboens klær av maskina - OK Gjøre noe mer med naboens tøy - IKKE OK. Enig i det. Det er da utrolig sært å tromle og brette andres tøy Det kunne aldri falt meg inn å gjort noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #1548 Del Skrevet 20. januar 2011 Nemlig... Det er helt normalt at man tar ut de andres tøy når det er ferdig hvis man kommer for å bruke maskinene, og det har jeg (som sagt) ikke noe problem med, men resten... Godt å se at det ikke bare er jeg som ville reagert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. januar 2011 #1549 Del Skrevet 20. januar 2011 Det var meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. januar 2011 #1550 Del Skrevet 20. januar 2011 Vi deler maskin her og, og hadde definitivt reagert som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 20. januar 2011 #1551 Del Skrevet 20. januar 2011 Merkelig oppførsel.. Kan jo tolkes på flere måter hvorfor det var gjort også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1552 Del Skrevet 21. januar 2011 Tre måneder til termin i dag! Er redd dette kan bli tre lange måneder... Men premien i enden gjør nok likevel at det er verd det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. januar 2011 #1553 Del Skrevet 21. januar 2011 De tre månedene går nok fort skal du se! Det er sikkert mer enn nok å henge fingrene i fram til frøkna kommer (les: en hviss masteroppgave som skal leveres), samt litt mer redebygging, noen lege/jordmorbesøk og ikke minst kvalitetstid som kjærester! Ønsker deg en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1554 Del Skrevet 21. januar 2011 Uæææ, ikke si sånn da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 21. januar 2011 #1555 Del Skrevet 21. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. januar 2011 #1556 Del Skrevet 21. januar 2011 Tre måneder igjen! Det kommer sikkert til å gå fort samtidig som det føles sakte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #1557 Del Skrevet 21. januar 2011 Fikk hentelapp på stelleveska i dag. Skal prøve å få henta den i morra. Gleder meg til å se om den er like fin i virkeligheten som på bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. januar 2011 #1558 Del Skrevet 21. januar 2011 Håper den svarer til forventningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #1559 Del Skrevet 22. januar 2011 Den var kjempefin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #1560 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Dobbelt.. Endret 22. januar 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå