Spatula Skrevet 5. januar 2011 #1421 Del Skrevet 5. januar 2011 Hehe, vi kjøpte det i fjor på denne tiden da vi nettopp hadde funnet ut at vi ventet Poppelen, salg og gode kjøp skal man ikke la gå i fra seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. januar 2011 #1422 Del Skrevet 5. januar 2011 Så bra at alt var vel Salg på princess er notert til eventuell shopping etter ul i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1423 Del Skrevet 5. januar 2011 Salg på princess er notert til eventuell shopping etter ul i morgen Hele kjeden har 40% på alle varer ut uke 3, så dere har det ikke kjempetravelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. januar 2011 #1424 Del Skrevet 5. januar 2011 Hele kjeden har 40% på alle varer ut uke 3, så dere har det ikke kjempetravelt! Greit å vite Da kan vi ta det litt sånn etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1425 Del Skrevet 6. januar 2011 Nå fikk jeg endelig svar på blodprøver som ble tatt i september, etter å ha mast selv ganske lenge. Jeg er rhesus positiv og alt var normalt ellers også, så det var jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. januar 2011 #1426 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Kjekt med fine blodprøver - og ikke minst at du er Rhesus positiv! (ikke det at det er så mye å bekymre seg for når man er rhesus negativ - men det krever litt mer oppfølging etter fødselen) Endret 6. januar 2011 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 6. januar 2011 #1427 Del Skrevet 6. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1428 Del Skrevet 6. januar 2011 Kjekt med fine blodprøver - og ikke minst at du er Rhesus positiv! (ikke det at det er så mye å bekymre seg for når man er rhesus negativ - men det krever litt mer oppfølging etter fødselen) Kjekt å vite ihvertfall! Jeg synes det var alvorlig lenge å måtte vente 3,5 måned på prøvesvar, spesielt når det tydeligvis var så enkelt at jeg kunne få svarene i dag etter å ha etterlyst dem i går.. :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. januar 2011 #1429 Del Skrevet 6. januar 2011 3,5 måned er jo hårreisende. Jeg fikk mine etter en liten uke, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1430 Del Skrevet 6. januar 2011 De hadde gjort noe feil, men det gjorde jeg dem oppmerksom på i november. Det skal ikke være lett bestandig! I dag har jeg så vondt i ryggen at jeg vurderer å dra fra lesesalen snart. Det er bedre å hvile litt ekstra i dag og heller være fit for fight igjen i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. januar 2011 #1431 Del Skrevet 6. januar 2011 I dag har jeg så vondt i ryggen at jeg vurderer å dra fra lesesalen snart. Det er bedre å hvile litt ekstra i dag og heller være fit for fight igjen i morgen! Jeg stemmer for at det var en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. januar 2011 #1432 Del Skrevet 6. januar 2011 Bedre sent med prøvesvar enn aldri Jeg fikk beskjed om at jeg er rhesus negativ Men har jo ikke så innmari mye å si, to blodprøver ekstra.. Føler med deg og ryggen din! Her er nesten stans i maskineriet fra halebeinet og opp til nakken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1433 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg stemmer for at det var en god ide! Det var en veldig god idé, spesielt siden jeg faktisk fikk gjort mer etter at jeg dro fra skolen. Jeg gikk først innom Princess og fikk kjøpt både babyting og et par duker på salget, og så gikk jeg på kafé. Der fikk jeg skrevet en god del på analysen, faktisk mer enn på skolen i formiddag. Dermed ble ikke arbeidsdagen sånn aller verst likevel Bedre sent med prøvesvar enn aldri Jeg fikk beskjed om at jeg er rhesus negativ Men har jo ikke så innmari mye å si, to blodprøver ekstra.. Føler med deg og ryggen din! Her er nesten stans i maskineriet fra halebeinet og opp til nakken... Det er vel ikke akkurat noen krise å være rhesus negativ heller, det har vel mest å si for neste svangerskap, er det ikke sånn? :klø: Uansett greit å vite da, sånn at man kan ta de nødvendige forhåndsreglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #1434 Del Skrevet 6. januar 2011 Leste litt om gravidyoga nå, inkludert en anbefaling om å ta en dusj før timene. Rekker man ikke det bør man gjøre følgende, som har en svært beroligende effekt på kropp og sinn: Fyll munnen helt med vann, pust deretter inn og hold pusten. Mens du holder pusten inne, skvetter du vann i åpne øyne ca 12-14 ganger. Slipp deretter ut pusten, og vannet fra munnen. Legg deretter hodet forsiktig på skakke. "Drikk" veldig forsiktig litt vann i gjennom det ene neseboret og spytt det ut gjennom munnen. Gjenta om ønsket et par ganger. Vask så med vann bak ørene og deretter i nakken. Skyll underarmer med vann fra albuene og ned. Gni litt vann nederst på korsryggen og på maven. Vask bena med vann fra knærne og ned. Seriøst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. januar 2011 #1435 Del Skrevet 6. januar 2011 si fra når du har prøvd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. januar 2011 #1436 Del Skrevet 6. januar 2011 (endret) Måtte sjekke kalenderen her jeg... og det er ikke 1.april i dag. Dette må jo være mer komisk å gjennomføre enn å ha en avslappende virkning? edit: hvis man ikke rekker en dusj - hvordan skal man da rekke dette omfattende ritualet som også nesten medfører en gjennomvåt kropp?? Endret 6. januar 2011 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. januar 2011 #1437 Del Skrevet 6. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 6. januar 2011 #1438 Del Skrevet 6. januar 2011 Leste litt om gravidyoga nå, inkludert en anbefaling om å ta en dusj før timene. Rekker man ikke det bør man gjøre følgende, som har en svært beroligende effekt på kropp og sinn: Fyll munnen helt med vann, pust deretter inn og hold pusten. Mens du holder pusten inne, skvetter du vann i åpne øyne ca 12-14 ganger. Slipp deretter ut pusten, og vannet fra munnen. Legg deretter hodet forsiktig på skakke. "Drikk" veldig forsiktig litt vann i gjennom det ene neseboret og spytt det ut gjennom munnen. Gjenta om ønsket et par ganger. Vask så med vann bak ørene og deretter i nakken. Skyll underarmer med vann fra albuene og ned. Gni litt vann nederst på korsryggen og på maven. Vask bena med vann fra knærne og ned. Seriøst?? I helsikke?! Hørtes jo bare utrolig slitsomt og tullete ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2011 #1439 Del Skrevet 7. januar 2011 Hele kjeden har 40% på alle varer ut uke 3, så dere har det ikke kjempetravelt! Da skal jg en tur nedom på lørdag eller mandag tenker jeg. Skal ikke ha noe søt babyaktig, men kjedelige laken til oss voksne. ....og kanskje noe til TheaM, det eeeer jo salg! Kjekt å vite ihvertfall! Jeg synes det var alvorlig lenge å måtte vente 3,5 måned på prøvesvar, spesielt når det tydeligvis var så enkelt at jeg kunne få svarene i dag etter å ha etterlyst dem i går.. :klemmer: Hårreisende spør du meg! Leste litt om gravidyoga nå, inkludert en anbefaling om å ta en dusj før timene. Rekker man ikke det bør man gjøre følgende, som har en svært beroligende effekt på kropp og sinn: Fyll munnen helt med vann, pust deretter inn og hold pusten. Mens du holder pusten inne, skvetter du vann i åpne øyne ca 12-14 ganger. Slipp deretter ut pusten, og vannet fra munnen. Legg deretter hodet forsiktig på skakke. "Drikk" veldig forsiktig litt vann i gjennom det ene neseboret og spytt det ut gjennom munnen. Gjenta om ønsket et par ganger. Vask så med vann bak ørene og deretter i nakken. Skyll underarmer med vann fra albuene og ned. Gni litt vann nederst på korsryggen og på maven. Vask bena med vann fra knærne og ned. Seriøst?? :hoho: Skulle tro det da var det kjappere og dusje. **** Snart helg, Mazi! Spennende planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. januar 2011 #1440 Del Skrevet 7. januar 2011 Jøss, visste ikke at det var så stor forskjell på gravidyoga og vanlig yoga?!? Har aldri hørt om et sånt rituale jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå