pusilus Skrevet 16. desember 2010 #1341 Del Skrevet 16. desember 2010 Så bra at jordmortimen gikk fint og at hun hadde roet seg siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 17. desember 2010 #1342 Del Skrevet 17. desember 2010 I alle dager... å si sånt pga en svangerskapskontroll? Jeg har heller ingen planer om å dra med Mannen til helsestasjonen når jeg skal veie meg og måle magen.. Hmmm... kanskje jeg skulle høre med dem når jeg bestiller time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. desember 2010 #1343 Del Skrevet 17. desember 2010 Så bra alt gikk fint på kontrollen. God helg til deg og lusken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 17. desember 2010 #1344 Del Skrevet 17. desember 2010 Riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2010 #1345 Del Skrevet 17. desember 2010 Kos deg i helga! Du får hilse broder'n om du møter ham siden dere tilbringer helga i samme by... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 17. desember 2010 #1346 Del Skrevet 17. desember 2010 Tror jordmoren din må ha sterke meninger Er innom for å ønske deg en god helg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #1347 Del Skrevet 18. desember 2010 God helg til dere også! I går så vi Love Actually, så lagde vi julekonfekt og så så vi Where the wild things are. Koselig kveld! :rødme: Nå skal jeg gjøre ferdig konfekten, og kanskje lage noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. desember 2010 #1348 Del Skrevet 18. desember 2010 Kos deg med konfektlaging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. desember 2010 #1349 Del Skrevet 18. desember 2010 Herlig fredagskveld dere hadde :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. desember 2010 #1350 Del Skrevet 18. desember 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. desember 2010 #1351 Del Skrevet 18. desember 2010 Love Actually er så fin. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 20. desember 2010 #1352 Del Skrevet 20. desember 2010 Hmm, har fortsatt ikke fått med meg Love Actually jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 20. desember 2010 #1353 Del Skrevet 20. desember 2010 Love actually er en av favorittene mine når jeg virkelig skal kose meg alene hjemme. Selv om jeg har sett den mange ganger - så kan den godt sees om og om igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. desember 2010 #1354 Del Skrevet 21. desember 2010 Hmm, har fortsatt ikke fått med meg Love Actually jeg... Den bør du se. En skikkelig søt julefilm. Lurer på om vi ikke snakket om den i fjor på denne tiden også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 21. desember 2010 #1355 Del Skrevet 21. desember 2010 Den bør du se. En skikkelig søt julefilm. Lurer på om vi ikke snakket om den i fjor på denne tiden også? Jeg mistenker at vi gjorde det ja..... Men vi har fått sett Nightmare Before Christmas da, den er obligatorisk i heimen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. desember 2010 #1356 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har heller ikke sett Love Actually enda... Men jeg har tenkt på det mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. desember 2010 #1357 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg har heller ikke sett Love Actually enda... Men jeg har tenkt på det mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. desember 2010 #1358 Del Skrevet 22. desember 2010 Love Actually er så fin. :rødme: Love actually er en av favorittene mine når jeg virkelig skal kose meg alene hjemme. Selv om jeg har sett den mange ganger - så kan den godt sees om og om igjen! Åja... Det er en av mine absolutte favoritt filmer. Vet den kommer på TV3 lille julaften kl 21.30 *glede seg* HA EN RIKTIG GOD JUL MAZILLA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 22. desember 2010 #1359 Del Skrevet 22. desember 2010 Innom med en liten jule ! Ønsker deg en riktig god jul! Kos deg masse med god mat og familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #1360 Del Skrevet 22. desember 2010 God jul til alle dere også! Klageinnlegg: Akkurat nå er jeg egentlig ganske sur. Mamma var ute i noen timer, og imens gjorde jeg følgende i huset: Bretta tøy fra to tørketromler, satte på en vaskemaskin, tømte oppvaskmaskinen, støvsugde stua, kjøkkenet og gangen, vaska badet og vindfanget, tørka støv i stua og rydda masse. Har ikke satt meg ned på tre timer. Da hun kom hjem sa hun takk. Ikke det helt store engasjementet der... Føler egentlig nesten at hun var litt utakknemlig.. Jeg hadde ihvertfall forventa at hun skulle vise litt glede, ikke bare si et enkelt takk og så begynne med gaveinnpakking... Æsj, føler meg egentlig ganske barnslig som klager så, men er vel mest sliten tror jeg.. Det er sikkert hun og, men dermed burde hun jo egentlig bli enda mer glad for alt jeg har gjort her... I tillegg savner jeg han godeste. Han kommer i kveld, men jeg vet ikke om vi treffes i dag eller i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå