Mokkon83 Skrevet 27. november 2010 #1221 Del Skrevet 27. november 2010 God helg!!! Kjenner til problematikken med mann vs skryt...! Men det er jo vi damene som er taktiske når vi gjør det, fordi vi ønsker at det skal fortsette... Blir som når en dresserer en hund med godbit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 27. november 2010 #1222 Del Skrevet 27. november 2010 Men det er jo vi damene som er taktiske når vi gjør det, fordi vi ønsker at det skal fortsette... Blir som når en dresserer en hund med godbit Godt sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 27. november 2010 #1223 Del Skrevet 27. november 2010 Er helt enig. Syns begge parter er flinke og bør få skryt når de gjør noe, enten det er husarbeid eller jobb med babyen. Selv om det kanskje er ting som forventes. Koselig at han godeste er så engasjert da. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2010 #1224 Del Skrevet 27. november 2010 Må bare komme med noe ang.mannfolk Både mann og dame skal gjøre husarbeid og slike ting, og begge bør få skryt en gang i blant for det de gjør! For det er jo viktig å få ros og føle at en gjør noe bra, blir satt pris på. Kanskje det er viktig å passe på å rose og oppmuntre mannen når det gjelder huslige ting, at de da kanskje gjør mer og passer mer på å gi oss kvinner ros.. Man må jo være mot andre slik man vil de skal være mot oss Og angående baby-ting.. Det er en selvfølge at pappaen skal bry seg, hjelpe til med det som trengs, være med å velge ut og kjøpe ting, oppdra ungen osv.. Men det jeg tror mange "aaww"er for, er at det er så søtt, fint og flott når menn gjør/sier søte ting for/til moren til barnet Vi kvinner synes vel at sånt er så koselig, og hvem er det som ikke ser litt ekstra eller gir fra seg et lite aw når de ser en mann med barnevogn? Ikke vet jeg hva det er med det, men jeg kommer med et lite aw selv Mja, jeg følte jeg bare måtte si noe! Håper dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 28. november 2010 #1225 Del Skrevet 28. november 2010 God helg!!! Kjenner til problematikken med mann vs skryt...! Men det er jo vi damene som er taktiske når vi gjør det, fordi vi ønsker at det skal fortsette... Blir som når en dresserer en hund med godbit godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. november 2010 #1226 Del Skrevet 28. november 2010 Enig i at både menn/kvinner bør oppmuntre og rose hverandre når det gjøres noe bra. Det om det gjelder husarbeid, jobb, venner... you name it. Men som Mazzi sier, det er noe spesielt ømt og flott med mannen som viser og uttrykker at han gleder seg til å treffe et lite barn som han ikke har kjent noe til, ikke har kjent på kroppen ennå det store som skal skje. Og det er jo ikke til å komme fra at menn og kvinner har forskjellige måter å vise omsorg/omtanke på! Og ofte forstår ikke vi kvinner det som for gutta er en selvfølge. Så vi kvinner blir helt "awww", når mennene snakker et språk vi forstår. Og jeg syns ikke det er noe galt i det jeg... Så lenge man vet i bakhodet at det er en selvfølge at mannen skal være like flink med ungen. Og det tror jeg gutta også synes. De bare snakker ikke vårt språk Håper du har hatt en fin helg Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 28. november 2010 #1227 Del Skrevet 28. november 2010 Håper du har hatt en fin helg, Mazzi-mor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg hadde en veldig fin helg Neste helg blir det julebord med jobben til han godeste. Jeg kjenner ingen der, så det kan jo bli interessant.. Typen til en bekjent oppdaterte facebook i natt; vannet har gått og ungen er snart ute Hvis han godeste legger ut en sånn oppdatering er jeg redd han får en lite blid kone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. november 2010 #1229 Del Skrevet 29. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 29. november 2010 #1230 Del Skrevet 29. november 2010 Noe må jo mennene ta seg til når de sitter der og skal være heiagjeng på fødeavdelingen... Får være måte på hva hele "verden" skal vite også - så støtter den med å bli lite blid om våre menn skulle legge ut sånne oppdateringen på facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. november 2010 #1231 Del Skrevet 29. november 2010 uff... det skal jeg iallefall ha en prat med Mannen om...! syns det er litt vel mye utbretting av privatlivet til folk på facebook... har ikke annonsert graviditeten der enda, men tenker jeg "tar en Mazilla" etter ultralyden på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. november 2010 #1232 Del Skrevet 29. november 2010 Har en sånn på min venneliste også.. Han oppdaterte flere ganger under fødselen Ene oppdateringe handlet om at dette var så spennende så han skulle jo hatt en kasse øl for å roet nervene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. november 2010 #1233 Del Skrevet 29. november 2010 Jeg må bare spørre... Hva er å "ta en Mazilla"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. november 2010 Forfatter #1234 Del Skrevet 29. november 2010 Tipper det er å skrive noe à la det jeg skrev i facebookstatusen etter ultralyden. Jeg skrev "har ei lita jente i magen" Hadde ikke nevnt graviditeten der inne før det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 29. november 2010 #1235 Del Skrevet 29. november 2010 Tipper det er å skrive noe à la det jeg skrev i facebookstatusen etter ultralyden. Jeg skrev "har ei lita jente i magen" Hadde ikke nevnt graviditeten der inne før det. stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. november 2010 #1236 Del Skrevet 29. november 2010 ja, det husker jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. november 2010 #1237 Del Skrevet 29. november 2010 Det var jo også noe å skrive på facebook Går ann med "nå er det noe på gang" "nå er endelig vesla elns ute!". Nei, når jeg skal ha unge skal jeg oppdatert alle sammen om alt, med slimproppen, vannet, rier, åpning... "Nå er morkaka ute også" Herlig Det var en enkel og grei måte å fortelle det på Familie og venner får vel som regel høre det face to face, så kan resten som det er ett fett med få vite det på facebook eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. november 2010 #1238 Del Skrevet 29. november 2010 Nei, når jeg skal ha unge skal jeg oppdatert alle sammen om alt, med slimproppen, vannet, rier, åpning... "Nå er morkaka ute også" Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. november 2010 #1239 Del Skrevet 29. november 2010 Mange vil nok sette pris på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. november 2010 #1240 Del Skrevet 29. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå