Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

PM kommer! :Nikke: Har vel ikke skjedd så mye her, bortsett fra det du har fått med deg :) Har ikke fjerna den andre, den skal fortsatt ligge under generelle dagbøker. Jeg har en graviditetsdagbok og en skoledagbok.. :fnise:

Jeg fant den ikke, og den har forsvunnet fra lista mi. Jaja, får prøve igjen i morgen (om jeg husker det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er liksom overalt og ikke bare en spiss tut :fnise:

Som om jeg skulle sagt det selv.. Føler meg rimelig rund for tida! :sjenert: Og verre skal det bli! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er ei lita ei inni magen som prøver å fortelle meg at hun lever. Det er koselig det, men det gjør litt med konsentrasjonsevnen min... ;) Har vondt i hodet i tillegg, så det er lettere sagt enn gjort å få gjort noe fornuftig i dag. Men jeg har ikke så mye valg, så det er bare å grave frem viljestyrke... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rødme: herlig å kjenne liv!

at det går ut over konsentrasjonen - vet jeg alt om...

Håper du får en grei dag tross hodepine og konsentrasjonssvikt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til sparkene blir litt sterkere jeg, selv om jeg skjønner at man sikkert kan bli smågal av det og! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Du hadde visst falt ut av listen min, du. Men her er jeg igjen! :nigo:

(hvorfor er dagboken din prioritert? :sjenert: Er det noe jeg har gått glipp av? :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prioritert? :klø: Det har jeg aldri hørt om, så der blir jeg nok svar skyldig! :vetikke:

Hyggelig at du er tilbake! :)

Hodepinen jeg har hatt i hele helga ga seg så fort jeg kom på lesesalen i dag, og har holdt seg unna siden. Kanskje jeg rett og slett hadde skoleabstinenser pga frihelga? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så hva du mente nå, ^^Belle^^. Ikke vet jeg hvorfor den er prioritert. Kanskje moderatoren gjorde en feil da jeg ble flytta over fra prøverdagbøkene? :vetikke:

:danser: 19 uker! :danser:

Synes ikke jeg gjør stort annet enn å juble for nye uker her. Hjelpe meg som tida flyr! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...