Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1141 Del Skrevet 19. november 2010 Håper formen ikke ble verre! Og at alt står bra til med deg! Kan jeg også få pm? Formen ble heldigvis ikke noe verre, bortsett fra at armen var for øm til at jeg kunne ligge på den i natt. Alt står bra til her Sitter og venter på at håret skal tørke, sånn at jeg kan gå ut i kulda. Tror muligens jeg skal ønske meg en hårføner til jul! Sender pm jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 19. november 2010 #1142 Del Skrevet 19. november 2010 Så fint navn dere har bestemt dere for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1143 Del Skrevet 19. november 2010 Dere som har kommet lenger i graviditeten enn meg/har vært gravide: Blir man fort mett i uke 23/24? Altså sånn at man føler at det ikke er plass til noe særlig mat før man er mett? Eller er ikke det før senere? Er klar over at det sikkert er individuelle forskjeller her, men jeg bare lurte på deres erfaringer... Ble plutselig litt redd for julemiddagen her nemlig... Jeg er nemlig god på å ta sorgene på forskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. november 2010 #1144 Del Skrevet 19. november 2010 Det kan nok stemme at det er sånn ja... Da alt blir presset sammen når den lille vokser. Merker det faktisk litt allerede jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1145 Del Skrevet 19. november 2010 Jammen.. Jammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. november 2010 #1146 Del Skrevet 19. november 2010 Da får du bare spise julemiddag flere ganger i løpet av kvelden da vettu Det gjør jeg hvert år jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 19. november 2010 #1147 Del Skrevet 19. november 2010 Går nok bra skal du se! Diddles har jo løsningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. november 2010 #1148 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg merket ikke noe til at jeg ble fortere mett på den tiden. Ikke nå heller for den saks skyld. Jeg spiser fortsatt helt normale porsjoner uten at det er noe problem. Men jeg er mer bekymret for hvordan det er i uke 36... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. november 2010 #1149 Del Skrevet 19. november 2010 Du får samle på kinamat-bokser, og lage porsjoner som du kan varme opp etterhvert Blir nok like irriterende som når jeg er på restaurant og ikke klarer på dessert.. slår aldri feil, men jeg har så lyst på!! Når reiser dere hjem til jul da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1150 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, det er så typisk! Synes de kunne hatt litt mindre (og billigere) middager, sånn at man fikk plass til dessert også! Jeg reiser hjem om en måned fra i dag Han godeste kommer på bittelille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1151 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er sur og trøtt og lei meg. Uten grunn. Har vært det i hele dag. Nå har jeg fått vondt i hodet i tillegg. Naboen spiller høy musikk, så jeg tror ikke jeg får sove om jeg legger meg. Dessuten er jeg alene hjemme, og lei av det. Det er tredje kvelden på rad han godeste ikke er hjemme. Jeg vil egentlig bare legge meg under dyna med bamsen min og late som jeg er fire år, og drømme om den gang mamma kom og bredte dyna rundt meg. Klag, klag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. november 2010 #1152 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #1153 Del Skrevet 19. november 2010 Takk. Trengte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. november 2010 #1154 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2010 #1155 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 20. november 2010 #1156 Del Skrevet 20. november 2010 God helg!! Håper du får en fantastisk dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 20. november 2010 #1157 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) oioioi. Alt for lenge siden jeg har vært her. Siden sist har du funnet ut kjønnet og funnet navn (PM?). Jeg hadde en plan om å lese meg opp, men fant ut at da kom jeg aldri til å komme til nåtiden, så jeg lese bare de 3-4 siste sidene. Håper du har en bedre dag i dag enn i går PS. Har du fjernet den andre dagboka di? Endret 20. november 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1158 Del Skrevet 20. november 2010 oioioi. Alt for lenge siden jeg har vært her. Siden sist har du funnet ut kjønnet og funnet navn (PM?). Jeg hadde en plan om å lese meg opp, men fant ut at da kom jeg aldri til å komme til nåtiden, så jeg lese bare de 3-4 siste sidene. Håper du har en bedre dag i dag enn i går PS. Har du fjernet den andre dagboka di? PM kommer! Har vel ikke skjedd så mye her, bortsett fra det du har fått med deg Har ikke fjerna den andre, den skal fortsatt ligge under generelle dagbøker. Jeg har en graviditetsdagbok og en skoledagbok.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2010 Forfatter #1159 Del Skrevet 20. november 2010 I dag har jeg egentlig hatt en veldig fin dag! Først sov vi lenge, så var vi leeeenge i byen. Fikk kjøpt et par julegaver på Bondens marked og var en tur på kafé. Da vi kom hjem spiste vi lunsj, og så hadde vi mini-juleverksted hvor vi hørte på julemusikk og lagde karameller og fudge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2010 #1160 Del Skrevet 20. november 2010 lagde karameller og fudge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå