Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

:vinke:

Håper formen ikke ble verre! Og at alt står bra til med deg! :)

Kan jeg også få pm? :sjenert:

:klem:

Formen ble heldigvis ikke noe verre, bortsett fra at armen var for øm til at jeg kunne ligge på den i natt. Alt står bra til her :) Sitter og venter på at håret skal tørke, sånn at jeg kan gå ut i kulda. Tror muligens jeg skal ønske meg en hårføner til jul! :ler:

Sender pm jeg! :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som har kommet lenger i graviditeten enn meg/har vært gravide: Blir man fort mett i uke 23/24? Altså sånn at man føler at det ikke er plass til noe særlig mat før man er mett? Eller er ikke det før senere? Er klar over at det sikkert er individuelle forskjeller her, men jeg bare lurte på deres erfaringer...

Ble plutselig litt redd for julemiddagen her nemlig... :sjenert: Jeg er nemlig god på å ta sorgene på forskudd! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan nok stemme at det er sånn ja... Da alt blir presset sammen når den lille vokser. Merker det faktisk litt allerede jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg merket ikke noe til at jeg ble fortere mett på den tiden. Ikke nå heller for den saks skyld. Jeg spiser fortsatt helt normale porsjoner uten at det er noe problem. Men jeg er mer bekymret for hvordan det er i uke 36... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får samle på kinamat-bokser, og lage porsjoner som du kan varme opp etterhvert :fnise:

Blir nok like irriterende som når jeg er på restaurant og ikke klarer på dessert.. slår aldri feil, men jeg har lyst på!!

Når reiser dere hjem til jul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så typisk! Synes de kunne hatt litt mindre (og billigere) middager, sånn at man fikk plass til dessert også! :Nikke:

Jeg reiser hjem om en måned fra i dag :) Han godeste kommer på bittelille julaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur og trøtt og lei meg. Uten grunn. Har vært det i hele dag. Nå har jeg fått vondt i hodet i tillegg. Naboen spiller høy musikk, så jeg tror ikke jeg får sove om jeg legger meg.

:snurt:

Dessuten er jeg alene hjemme, og lei av det. Det er tredje kvelden på rad han godeste ikke er hjemme.

:sukk:

Jeg vil egentlig bare legge meg under dyna med bamsen min og late som jeg er fire år, og drømme om den gang mamma kom og bredte dyna rundt meg.

:trist:

Klag, klag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

oioioi. Alt for lenge siden jeg har vært her. Siden sist har du funnet ut kjønnet :strix: og funnet navn :strix: (PM?). Jeg hadde en plan om å lese meg opp, men fant ut at da kom jeg aldri til å komme til nåtiden, så jeg lese bare de 3-4 siste sidene. :sjenert:

Håper du har en bedre dag i dag enn i går :klemmer:

PS. Har du fjernet den andre dagboka di?

Endret av Store My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi. Alt for lenge siden jeg har vært her. Siden sist har du funnet ut kjønnet :strix: og funnet navn :strix: (PM?). Jeg hadde en plan om å lese meg opp, men fant ut at da kom jeg aldri til å komme til nåtiden, så jeg lese bare de 3-4 siste sidene. :sjenert:

Håper du har en bedre dag i dag enn i går :klemmer:

PS. Har du fjernet den andre dagboka di?

PM kommer! :Nikke: Har vel ikke skjedd så mye her, bortsett fra det du har fått med deg :) Har ikke fjerna den andre, den skal fortsatt ligge under generelle dagbøker. Jeg har en graviditetsdagbok og en skoledagbok.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg egentlig hatt en veldig fin dag! :) Først sov vi lenge, så var vi leeeenge i byen. Fikk kjøpt et par julegaver på Bondens marked og var en tur på kafé. Da vi kom hjem spiste vi lunsj, og så hadde vi mini-juleverksted hvor vi hørte på julemusikk og lagde karameller og fudge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...