Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Er fornøyd jeg! :jepp: Greit å kjøpe brukt selv om svigermor spanderer. Får jo litt goodwill hos henne også ved å gjøre det billigst mulig.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at den er litt liten i bagen :Nikke:

Snuppa har egentlig god plass, men hun makker seg het opp slik at hun ligger å stanger oppe i bagen.. men vi går nok snart over til sportsdelen vi også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn.no er genialt :) Vi ha også gjort det billigst mulig når det gjelder vogn :) Så kan vi heller bruke mer penger på noe annet.

Er formen fin :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fortsatt fin ja :) Jeg tror jeg begynner å kjenne litt dulting inni der, og det er jo veldig koselig.

Kjempegreit med finn.no! Vi må selge skrivebordet vårt, og tenker å legge det ut der snart. Blir spennende å se om vi klarer å få solgt det. Vet ikke helt hva vi skal gjøre hvis vi ikke får solgt det. Får la tuppa sove på pulten da kanskje... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at finn.no er helt genialt! Når man kan få en vogn som ser omtrent ubrukt ut til sterkt redusert pris, så er jeg bare for altså! Så grattis med vognkjøp! :strix:

Vi driver og selger gammel moro på finn om dagen vi og, og jeg blir helt forundret over hva folk vil ha bare prisen er lav nok! Vi la ut en helt ordinær Billy-hylle fra Ikea, som ny koster 350 kr til 150 kr, og hadde telefonstorm! :dåne: Vi skal jo flytte snart, så her skal gammal drit ut!!! For vår del er det omtrent billigere å kjøpe ny bokhylle enn å bruke penger på at flyttefolka skal flytte den gamle.

Håper du og Mazzilusken får en fin dag!! Så moro at du kjenner henne litt forresten!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn! :hoppe:

Kan tenke meg det føles mer og mer virkelig for deg nå. :rødme: Jeg er forresten også veldig nysgjerrig på navnet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser pent på :vinke:

Så hyggelig! :hallo:

Enig i at finn.no er helt genialt! Når man kan få en vogn som ser omtrent ubrukt ut til sterkt redusert pris, så er jeg bare for altså! Så grattis med vognkjøp! :strix:

Vi driver og selger gammel moro på finn om dagen vi og, og jeg blir helt forundret over hva folk vil ha bare prisen er lav nok! Vi la ut en helt ordinær Billy-hylle fra Ikea, som ny koster 350 kr til 150 kr, og hadde telefonstorm! :dåne: Vi skal jo flytte snart, så her skal gammal drit ut!!! For vår del er det omtrent billigere å kjøpe ny bokhylle enn å bruke penger på at flyttefolka skal flytte den gamle.

Håper du og Mazzilusken får en fin dag!! Så moro at du kjenner henne litt forresten!! :strix:

Jøss, telefonstorm pga en billyhylle? Går det an? :hoho: Sikkert litt enklere å få solgt ting midt i hovedstaden, men jeg håper ikke det blir altfor vanskelig i barteby heller! :)

Kjempekoselig med leamus i magen ja! :rødme:

Gratulerer med vogn! :hoppe:

Kan tenke meg det føles mer og mer virkelig for deg nå. :rødme: Jeg er forresten også veldig nysgjerrig på navnet. :jepp:

Innimellom er det veldig virkelig, men plutselig ligger det langt bak i hjernen igjen, før det går opp for meg igjen.. :fnise:

PM kommer til deg og, så fort vi har fått snakka sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vogn-kjøp! Så heldig du er! Vi kjøper sikkert ikke vogn før en gang etter jul ser jeg for meg, og det virker skikkelig lenge til! Skulle gjerne hatt en stående her allerede nå jeg óg!

Jeg vil også gjerne ha en navne-PM forresten! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe før på nyåret vi heller, men når anledningen bød seg så ble det bare sånn.. ;) Nesten så jeg har lyst til å ta en tur opp på boden etterpå bare for å se på den, men da tror vel han godeste at det har klikka helt for meg! :ler:

Navne-pm kommer sikkert senere, til alle unntatt Mokkon83.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få solgt ting på finn.no er faktisk ikke noe problem her i barteby'n. Mannen påstår jeg har svart belte i finn.no, da jeg får solgt det utroligste. En grei måte å bli kvitt ting som andre kan bruke på.

Så mange som ønsker å vite navnet på tøtta i magen så tror jeg det er veldig tidsbesparende å bare offentliggjøre det her inne! Ellers blir du sittende å skrive PM's en hel ettermiddag :fnise:

Håper du får en fin fin onsdag!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få solgt ting på finn.no er faktisk ikke noe problem her i barteby'n. Mannen påstår jeg har svart belte i finn.no, da jeg får solgt det utroligste. En grei måte å bli kvitt ting som andre kan bruke på.

Så mange som ønsker å vite navnet på tøtta i magen så tror jeg det er veldig tidsbesparende å bare offentliggjøre det her inne! Ellers blir du sittende å skrive PM's en hel ettermiddag :fnise:

Håper du får en fin fin onsdag!

Så hvis ikke vi får solgt den er det bare å spørre deg, så tar du jobben? :lur: Med svart belte er det sikkert piece of cake for deg! :fnise:

Kanskje jeg bare skal legge ut navnet her etterhvert. Da blir det i så fall bare liggende en liten stund før jeg fjerner det, så hvis jeg gjør det må dere ikke sitere! Jeg vil jo nødig sitte med pms en hel ettermiddag.. :fnise: (Skrekkelig morsomt i mitt hode etter altfor mye lesing)

Har en helt ok onsdag. Fin er kanskje ikke helt ordet, i og med at jeg sitter på lesesalen nedgravd i bøker, men jeg klarer meg absolutt. Han godeste er ikke ferdig på jobb før kl 20 i dag, så jeg har ingenting som drar meg bort herfra. Bortsett fra at konsentrasjonsevnen begynner å bli en smule redusert etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker hvordan det var å være student ja... (hørtes veldig gammel ut nå...) Det var lese-lese-lese til krampa tok deg på ettermiddagen en gang. Sjelden gode arbeidstimer etter tre om man begynte tidlig på morran. Så om du holder ut til 20 i kveld blir jeg imponert!

Regner med eksamen er nært forestående?

(altså en gang før jul)

Siden du leser så mye mener jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde ut til 20 gjør jeg nok garantert ikke! Hadde kanskje klart det om jeg skulle hatt skoleeksamen, men det er mye vanskeligere å motivere seg for hjemmeeksamenslesing. Jeg har en ukes hjemmeeksamen som begynner om akkurat to uker, men i tillegg har jeg jo masteroppgaven som tar masse tid. Den skal inn 1. april, så noe særlig til juleferie blir det nok ikke på meg i år.. :riste: Må få gjort mest mulig mens formen enda er god.

:Gjesp: Skal ihvertfall klare å pløye gjennom resten av den artikkelen jeg holder på med nå før jeg kapitulerer! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med vognkjøp Mazilla! Hørtes ut som et godt kjøp! Jeg skjønner på deg og Cypress and finn er stedet å henvende seg... Lurt å være tidlig ute som du! :jepp:

Jeg snikleser jo støtt og stadig, så send gjerne en pm med navn til meg også :sjenert:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...