Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

:ler:

Han godeste har forresten "akseptert" navneforslaget mitt, og har allerede henvendt seg til magen med navnet. Jeg sa til han i går at både mamma og pappa hadde spurt meg om vi hadde begynt å tenke på navn, og at jeg svarte at vi diskuterte det. Da sa han "Gjør vi? Er ikke vi enige da?". Vi er enige! :rødme: (I sommer var det navnet helt utenkelig for han!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan sikkert sende en pm i ettermiddag/kveld, vil bare forsikre meg om at vi er helt enige først! :fnise:

Det føles litt rart at klumpen i magen plutselig har fått et menneskenavn.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir mer virkelig da :jepp:

Gleder meg ;)

Klump du liksom, hun har armer og ben, ti fingre og ti tær, det er et minimenneske :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Har ikke hatt tid til å snakke om navn i dag, for nå har vi plutselig kjøpt oss vogn! :dåne: Snakk om å være tidlig ute! :ler: Nå står en kjempefin Emmaljunga city cross på boden og venter på lille tuppa! :rødme:

Og med ett ble det eeeeenda mer virkelig! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er sort :) Både fargen og vogna var førstevalget vårt, og da et strøkent eksemplar ble lagt ut på Finn.no var det bare å slå til! :jepp: Han som solgte den kjørte den til og med hjem til oss for å vise den. Utrolig kjekt! :tommelopp: Har hørt at den er litt liten i bagen, men innen det er vinter igjen så har vi nok gått over til sportsdelen uansett! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...