Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe:

Spiste lunsj med ei venninne med en baby på 2 mnd i dag. Klarte ikke helt å forholde meg til at jeg snart har en sånn en selv. Rart å tenke på! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste dagene har jeg fått tilbake vondtene i rumpa/låret som jeg kjente som svake murringer for et par måneder siden, bare gange ca tusen.. :sukk: Det er vondt å sitte, vondt å ligge, vondt å stå, vondt å gå, ja i det hele tatt! :(

Bekkenet? :vetikke:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda.... hørtes ikke noe godt ut!

Krysser fingrene for at det ikke er noe du kommer til å slite med resten av svangerskapet!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg håper det går over! Skal til legen neste fredag, får nevne det da. Forresten - har fått hentemelding fra posten på tjukkebolleklær jeg bestilte fra nelly på søndag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de tjukkebolleklær på nelly?? Det visste jeg ikke!! *inn og sjekke* Alt jeg har fra før er fra h&m. Greie de og, men kan jo være ok å variere litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig! ;) Men du... Jeg synes jeg leste noe i boka di om at du ikke skulle innom her igjen før etter jobb? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Nemlig! ;) Men du... Jeg synes jeg leste noe i boka di om at du ikke skulle innom her igjen før etter jobb? :hoho:

Ooops... Busted.... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka med mamma i stad, og beskrev vondtene mine. Hun hadde hatt akkurat det samme da hun gikk med meg, og en lege hadde sagt at det var isjiasnerven. Så da er det vel det da. Leser litt om det nå, og det stemmer forsåvidt med hvordan jeg har det. Foreløpig har jeg funnet ut at jeg ikke bør sitte for lenge av gangen (veldig lett når "jobben" min er å sitte), og ikke gå for mye på asfalt (veldig lett når jeg bor midt i byen).

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, tjukkebolleklær!!! :hoppe::fnise:

flink du er som har alt i ordning! jeg skal på julebord neste helg, og har ingen aning hva jeg skal kle kroppen med....

skal jaggu meg inn på nelly.com og kikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var kanskje å dra det litt langt. Aner ikke hva jeg skal gå med i bryllup på nyttårsaften f.eks. Blir litt stressa av det, for jeg synes alt som er både på H&M og på nettbutikkene er altfor hverdagslig :bond: Det må vel komme mer festantrekk etterhvert som vi nærmer oss jul? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...