cypress Skrevet 5. november 2010 #981 Del Skrevet 5. november 2010 Det har ikke helt gått opp for meg heller må jeg innrømme.... Og nå kommer'a snart!! Jeg tenker innimellom at jeg har et veldig velutviklet innbilt svangerskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2010 #982 Del Skrevet 5. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. november 2010 #983 Del Skrevet 6. november 2010 Må litt, men skjønner jo at det er en overveldende, og kanskje litt absurd, tanke. Jeg tør ikke å begi meg ut på prøving engang enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 6. november 2010 #984 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg skal bli mamma! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. november 2010 #985 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg var et godt stykke ut i svangerskapet da det gikk opp for meg og at jeg skulle bli mamma! Ganske vanlig fenomen og få litt småpanikk tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2010 Forfatter #986 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) Det er vel en naturlig del av de mentale forberedelsene å tenke sånn, vil jeg tro.. Jordmora jeg var hos snakka om at det verste hun ser er de gravide som ikke tar seg tid til å reflektere over graviditeten, og ikke lytter til kroppen sin. Hvis man bare fortsetter i samme tempo som før, blir det mye vanskeligere å plutselig måtte roe helt ned og bare være hjemme når barnet er født. De mister noe viktig i forberedelsene, og det kan derfor komme som et større "sjokk" når ungen plutselig er der. Hun anbefalte å stenge ute verden i minst et kvarter hver dag, og bare kommunisere med magen sin. Jeg synes det høres litt vel spaca ut, men samtidig er det jo nesten det jeg gjør når jeg ligger på kveldene og ikke får sove. Endret 7. november 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. november 2010 #987 Del Skrevet 7. november 2010 får du ikke sove?? Det er nada problem her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. november 2010 Forfatter #988 Del Skrevet 7. november 2010 Joda, jeg får egentlig det. Jeg sovner mye fortere nå enn før jeg ble gravid. Nå sovner jeg gjerne på 10-15 minutter (mens jeg før kunne ligge i både én og to timer..). I første trimester sovna jeg omtrent før hodet traff puta. Det var deilig om kvelden, men verre da jeg gikk rundt i halvkoma hele dagen, og sov middag hver ettermiddag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. november 2010 #989 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) 1-2 timer Er det mulig?! :klø: Det må ha vært frustrerende!! Jeg har alltid vært sånn som har slokna før jeg treffer puta, men nå sovner jeg jo før jeg kommer meg i senga Det skal ikke være lett dette her, idag smørte jeg fuktighetskrem i håret og igår prøvte jeg å starte bilen med en banan Det kommer til å gå filleveien med meg om dette er standarden :dåne: Må le litt av jordmora som mener du skal ha samtaler med magen din, hun må jo ha røyka noe Endret 7. november 2010 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2010 Forfatter #990 Del Skrevet 8. november 2010 En uke til UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. november 2010 #991 Del Skrevet 8. november 2010 Det blir spennende med UL - håper Mazillusken ikke er sjenert og viser seg fram så dere får svar på gåten om det er gutt eller jente som har bosatt seg i magen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. november 2010 Forfatter #992 Del Skrevet 8. november 2010 Det håper jeg og, men jeg er egentlig veldig forberedt på at det er en sjenert liten krabat inni der, så det blir en stor bonus hvis vi får se hva det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. november 2010 #993 Del Skrevet 8. november 2010 Det skal ikke være lett dette her, idag smørte jeg fuktighetskrem i håret og igår prøvte jeg å starte bilen med en banan Det kommer til å gå filleveien med meg om dette er standarden :dåne: vittig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. november 2010 #994 Del Skrevet 8. november 2010 vittig kjære sier jeg bør skrive bok om alle de teite tingene jeg gjør og sier...jeg har alltid vært sånn, men nå gjør jeg det hele tida :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. november 2010 #995 Del Skrevet 9. november 2010 Hurra for uke 17! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2010 Forfatter #996 Del Skrevet 9. november 2010 17 uker, og 6 dager til UL! Daffearbeidsdag hjemme i dag. Ullundertøy fra topp til tå, deilig! Rundstykke i ovnen, så straks blir det litt mat også. Mat må man ha når man bærer rundt på en liten mazzilusk som vokser seg stadig større og sterkere! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 9. november 2010 #997 Del Skrevet 9. november 2010 17 uker Utrolig hvor fort tiden går egentlig! bare 3 uker igjen til halvveis og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. november 2010 Forfatter #998 Del Skrevet 9. november 2010 Ikke si sånn, jeg har ikke tid til å være halvveis enda! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. november 2010 #999 Del Skrevet 9. november 2010 Da får du tre uker til å bli klar på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. november 2010 #1000 Del Skrevet 9. november 2010 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå