cami Skrevet 4. november 2010 #961 Del Skrevet 4. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. november 2010 #962 Del Skrevet 4. november 2010 Håper alt er bra med Mazzilusken, og deg så klart - og at kvelden i går var en forbigående drittkveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 4. november 2010 #963 Del Skrevet 4. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2010 Forfatter #964 Del Skrevet 4. november 2010 Kvelden i går var et forbigående hormonutbrudd... Men men, har lagt det bak meg nå, og er klar for dagens hormondose i stedet! Trøster meg med en kakao nå. Det hjelper i grunnen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. november 2010 #965 Del Skrevet 4. november 2010 Hormoner er ikke til å spøke med nei! Godt det er forbi - varm er noe av det beste når man er litt Godt å høre det ikke var noe værre enn hormonene som ble sluppet løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 4. november 2010 Ja, det er sant. Skal ikke så mye til for tida... Godt det ikke er så langt til toppene heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. november 2010 #967 Del Skrevet 4. november 2010 Merker selv jeg at jeg mye mer følsom om dagen - og det skal ikke noe til for at tårene kommer... Men det går heldigvis fort over! Kos deg i ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. november 2010 Forfatter #968 Del Skrevet 4. november 2010 Skal kose meg så godt jeg kan. Har omtrent flytta inn på lesesalen, og må bli her til rett før termin, så det er begrensa hvor mye kos det blir. Men men, jeg prøver å gjøre det beste ut av det. I dag først med kakao, nå med mandariner. Om ikke altfor lenge skal jeg på trening. Har ikke så veldig lyst, men merker at ryggen krever det etter lange dager på kontorstol. Må nesten prøve å lytte litt til kroppen også, ihvertfall innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2010 #969 Del Skrevet 5. november 2010 Høres lurt ut å lytte sånn innimellom ja.. Spent på å høre om du faktisk klarer å gjennomføre oppgaven før Lusken kommer! Da blir jeg imponert! Jeg vet alt om hvor slitsomme dager på kontorstol kan være, men det kan jo hende du syns det er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2010 Forfatter #970 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg må jo nesten klare det, ellers vet jeg ikke hva som skjer! Så her krysses både armer og bein for at formen holder seg, og at jeg klarer å konsentrere meg om det jeg skal gjøre. Jeg har jo få andre forpliktelser, så jeg kan jo sånn sett jobbe akkurat når det passer meg så lenge jeg overholder fristene. Men for all del, jeg er spent selv og! Litt for spent, i grunnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2010 Forfatter #971 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg skal bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. november 2010 #972 Del Skrevet 5. november 2010 Gikk det plutselig opp for deg?? Men om mindre enn 6 mnd så er det Mazzilusken som er sjefen i heimen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. november 2010 #973 Del Skrevet 5. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. november 2010 #974 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg skal bli mamma! Søta!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 5. november 2010 #975 Del Skrevet 5. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. november 2010 Forfatter #976 Del Skrevet 5. november 2010 Det går plutselig opp for meg med jevne mellomrom. Blir sikkert litt mer virkelig når jeg begynner å kjenne litt flere livstegn der innefra.. Det er vel ikke så rart om det ikke har gått helt opp for meg forresten? Jeg har jo aldri gjort dette før, og livet blir sikkert og visst aldri det samme igjen. Uæææ, hva har vi gjort??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2010 #977 Del Skrevet 5. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. november 2010 #978 Del Skrevet 5. november 2010 En av mine venninner kom først dit du er nå når hun var drøyt 7 måneder på vei, så jeg synes egentlig du ligger godt an! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 5. november 2010 #979 Del Skrevet 5. november 2010 Det er vel ikke så rart om det ikke har gått helt opp for meg forresten? Jeg har jo aldri gjort dette før, og livet blir sikkert og visst aldri det samme igjen. Uæææ, hva har vi gjort??! Ja, hva har dere gjort? God helg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 5. november 2010 #980 Del Skrevet 5. november 2010 God helg Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå