Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kose:

Det viktigste er at du får i deg masse vann og fiber, husk du kan kjøpe noe på apoteket som er fruktfiber som hjelper når det er på det værste, Idoform classic kan du også ta fordi det er bare melkesyrebakterier som finnes i tarmen fra før av. Jeg fikk forstoppelse etter keisersnittet, og vet at dette er helt forjævlig vondt :(

Endret av Icing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har heldigvis bedret seg nå. Hvis ikke det funker med vann, fiber og andre triks fremover må jeg nok vurdere noe fra apoteket. Takk for trøsten, alle sammen! Fine dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysjom, det der gleder jeg meg ikke til!!! Jeg har lest (det er stort sett det jeg gjør om dagene, det og å sove :fnise:) at vann og trening / bevegelse hjelper...Håper det går fort over!!

:kose::klemmer::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, jeg håper det er lenge til neste gang det blir så ille! Jeg drikker egentlig veldig mye for tida, men jeg får vel bare pøse på enda mer.. :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars deg, så dritt! (Bokstavelig talt... heheheee... ehh... :tongue::dry: )

:ler:

Da jeg først så kommentaren din tenkte jeg "jaja, hun har vel vært ute i dag", men så kom jeg på at det har du sannsynligvis/forhåpentligvis ikke. Bare litt sent på kvelden, kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Da jeg først så kommentaren din tenkte jeg "jaja, hun har vel vært ute i dag", men så kom jeg på at det har du sannsynligvis/forhåpentligvis ikke. Bare litt sent på kvelden, kanskje? :fnise:

Neida, så dårlig humor har jeg når jeg er kliss edru! :jepp::nigo:

Var på middag hos en venninne, og satt oppe og ventet litt på at mannen skulle komme hjem fra der han hadde vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar nok en stund før jeg blir vant til det, for å si det sånn.. :spy: Vurderer å lage en slags sviskesaft som jeg har sett oppskrift på, men tviler på det blir så mye bedre. Slipper jo konsistensen, men sitter likevel igjen med smaken. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sviskekompott er veldig godt :Nikke: Tro det eller ei :ler: Spesielt med sukker og fløte på ;)

Oppskrift til 4 personer

250 gr stenfrie svisker

0,5 liter vann

Ca 5 ss sukker

1,5 ss potetmel

Kok sviskene møre i vann tilsatt sukker. Rør potetmelet ut i litt kaldt vann og rør det i sviskene. Gi kompotten et raskt oppkok og ta den straks av varmen.

Avkjøl den litt og slå den opp i en serveringsskål. Dryss på et lett lag sukker på toppen, så unngår man snerk. Server sviskekompotten kald eller lunken med iskald melk eller fløte.

:sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg er mye bedre i dag. Men gruer meg til neste gang jeg må på do... :sjenert: Får kanskje kjøpe potetmel i morra og prøve sviskekompotten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå har jeg jo kjøpt en boks med svisker da.. ;) Ellers hadde nok det vært vel så enkelt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, glemte det helt!

Prøvde nå, men får ikke til å laste opp, får bare feilmelding. Får prøve igjen senere! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...