Mazilla Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #841 Del Skrevet 22. oktober 2010 Uff ja, de hormonene er sannelig ikke greie bestandig! Men jeg skal kanskje ikke klage når det er min største svangerskapsplage... Jeg kunne jo tross alt spydd fra morgen til kveld, og det slipper jeg jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #842 Del Skrevet 23. oktober 2010 Han godeste snakker til magen min. Mellom hver setning legger han øret inntil for å høre på svaret. Nå har de visst avtalt at de skal spille pcspill. I tillegg hadde visst mazzilusken veldig lyst på den nye xboxen som kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. oktober 2010 #843 Del Skrevet 23. oktober 2010 syns jeg ser det! De er rare disse mennene! Hvordan fikk du tak i moderator forresten for overflytting av dagbok? På tide at jeg flytter over og nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. oktober 2010 #844 Del Skrevet 23. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. oktober 2010 #845 Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er godt å ha en alliert skjønner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #846 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Hvordan fikk du tak i moderator forresten for overflytting av dagbok? På tide at jeg flytter over og nå... Jeg sendte en PM til en moderator, og vips så var det gjort! Det er på tide at du kommer deg over i de riktige rekker nå ja. Endret 23. oktober 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 23. oktober 2010 #847 Del Skrevet 23. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. oktober 2010 #848 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ikke kommenter det at jeg har oppdaget denne boka di nå. Synes du skrev så lite om graviditeten i den andre lissom.... Men jeg skal følge med fra nå av, asså!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #849 Del Skrevet 24. oktober 2010 Skal ikke si et ord, lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. oktober 2010 #850 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ha en herlig søndag! Sitter her å spiser druer og koser meg! Straks stryke duker. O`herlige søndag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #851 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå har vi vært på trening. Har planer om å ha en herlig søndag fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 24. oktober 2010 #852 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå har vi vært på trening. Har planer om å ha en herlig søndag fra nå av! du er så flink til å trene!! her selger jeg unna treningsutstyret... latskapen lenge leve.. gikk lang tur med hunden da, men du får jo virkelig brukt musklene dine!! jeg er imponert over deg, Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #853 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ooh, takk!! Jeg har heldigvis en her som drar meg med på trening de dagene jeg ikke er spesielt motivert. Han er nødt til å holde det gående for å ikke få vondt i ryggen, så vi kommer nok til å holde på så lenge jeg klarer. Er det ikke ganske tungt å gå tur med så stor hund også da? Du har jo dessuten en jobb som sikkert er litt mer aktiv enn min stillesittende lese/skrivetilværelse. Så du får nok bevegd deg endel du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. oktober 2010 #854 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Fin sak i adressa i dag, angående vaksinering av gravide. Det er snakk om sesong-influensa og ikke svine-influensa... Så får vel vurdere denne vaksinen. Ønsker deg ellers en fortreffelig mandag! Endret 25. oktober 2010 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #855 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hmmf, får vel kanskje vurdere den jeg og.. Har ikke legetime før om 3-4 uker. Lurer på om det er for lenge å vente til da.. :klø: Mandagen er foreløpig ganske grå og trist, men den kan forsåvidt utvikle seg til å bli en fortreffelig dag etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. oktober 2010 #856 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jeg og lurer på hvor mye vaksinen haster.. Hvor lang tid tar det fra man tar den til den virker tro?? :klø: Holder det liksom å vente med å ta den til man ser at folk i omgangskretsen begynner å bli syke? Vet ikke hvorfor jeg spør deg om dette, jeg forventer egentlig ikke at du vet svarene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #857 Del Skrevet 25. oktober 2010 Du satte ihvertfall ord på tankene mine, cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #858 Del Skrevet 25. oktober 2010 I dag morges, på vei til skolen, brakk jeg meg forresten skikkelig for første gang. Var nesten sikker på at juicen jeg drakk før jeg gikk kom til å komme opp igjen, midt ute blant folk. Det var nemlig en søppelbil som holdt på å tømme en container, og fytti som det lukta.. Grøsser bare å av tenke på det nå! :spy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. oktober 2010 #859 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) ekkelt Endret 25. oktober 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #860 Del Skrevet 25. oktober 2010 Ja, nemlig! Jeg har aldri vært spesielt glad i søppellukt (det ville kanskje vært litt rart ), men med den sporhundnesa mi som tar mer og mer av for hver dag som går ble det nærmest uoverkommelig å komme seg forbi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå