Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok den da jeg var fire-fem uker på vei... :sjenert:

Siden testen var negativ frem til jeg var seks uker på vei, hadde jeg liksom ikke gyldig grunn når det så og si var påbudt der jeg jobbet fordi vi hadde et barn som var kronisk syk og som ikke kunne utsettes for sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Miam! Så koselig å se deg innom! :)

Cypress - jeg vil gjerne høre hva folkehelsetanta di sier! :jepp:

Til hele røkla: :klemmer:

Nå er helga dessverre over, ja. Var veeeeldig fristende å bli liggende i senga i dag, men jeg tok til fornuften og kjempa meg opp. Nå er jeg på lesesalen, men ikke mer enn sånn middels klar for en ny arbeidsuke. Skal på spinning 12.30, så jeg får ihvertfall prøve å jobbe effektivt frem til det.

Må bare kjempe litt med meg selv først....

:Gjesp::scorpis::sove::scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektivt arbeid utgikk. Tok bussen hjem igjen istedet.. :flau:

Oi, har ikke sett før nå at jeg er på det fjerde bildet på tickeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spurte faktisk legen min om influensavaksinen. Han mente jeg burde ta den. Mest fordi det ikke er så gunstig å være kjempesyk og gravid.

Gravide i andre og tredje trimester regnes jo for å være i risikosonen. Og det kommer visst en ny runde med svineinfluensa...

Er usikker selv jeg - de har jo på en måte ikke forsket ferdig senvirkningene av vaksinen på hverken de som tar den eller den som bor i magen...

Får følge med her og se hva tanten til Cypress sier tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, cypress, nå er vi en spent gjeng her som legger vår skjebne i hendene på tanta di! :fnise:

Kan gravide ha økedøgn? I såfall har jeg det nå.. :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært fullstendig tom for energi i hele dag. Har ikke fått gjort noen verdens ting, verken av skolearbeid eller husarbeid. Ikke oppvasken engang.. :sukk: Har bare ligget i senga store deler av dagen, og sovet masse. Skjønner ikke helt hvorfor, for jeg har jo bare slappa av hele helga. Er vel denne graviditeten igjen da.. :sukk:

Nå ringte nettopp han godeste. Han blir forsinka hjem etter at en idiot kjørte på han bakfra. Liker ikke sånne telefoner.. :tristbla: Selv om det gikk fint denne gangen, bortsett fra materielle skader, er det jo likevel en påminnelse om hvor farlig det egentlig er å ha veien som arbeidsplass... :sukk: Og nettopp den påminnelsen gjør seg dårlig i kombinasjon med hormonene mine, merker jeg! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til deg. Skjønner godt at du ikke likte den påminnelsen, men det går jo som regel bra, slik som denne gangen. :)

Og det er helt lov å ha en dag under dyna hvis kroppen sier den trenger det. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

usj, så ekkelt med påkjørsel... :(

møtte selv masse rare bilister på vei hjem fra jobb... 2 ganger måtte jeg bråbremse..

i morgen er du 14 uker!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, cypress, nå er vi en spent gjeng her som legger vår skjebne i hendene på tanta di! :fnise:

Kan gravide ha økedøgn? I såfall har jeg det nå.. :ler::sjenert:

:ler: Ja, jeg merker presset! Jeg skal definitivt snakke med henne om det, jeg har jo en viss egeninteresse i svaret også. Men jeg tipper hun sier man bør ta den, det er jo tross alt den offisielle holdningen til Folkehelsa, så det er jo rart om hun sier noe annet egentlig. Men vi får se! :)

Håper du får mer energi snart igjen! Det er nok bare graviditeten som gjør det. Du kan tenke som min mann ofte sa til meg; Det er ikke rart om du er litt trøtt, kanskje du har lagd en arm eller et stemmebånd eller noe i dag! Det tar på!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin teori! ;) Etter trøttheten min å dømme i dag, må jeg minst ha lagd både armer og bein! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...