Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det der var unødvendig, Hegejenta30! :fy_fy: Nå MÅ jeg jo nesten kjøpe marsipan... :sjenert::fnise:

Skal straks på trening nå, så det er ikke sikkert det frister like mye etterpå, men vi får se.

Jeg er så lei av å være oppblåst. Har den magen i dag. Mazziluskmagen + masse luft. Føles ikke helt fjongt! :riste: Fortalte til ei på lesesalen at jeg er gravid. Hennes reaksjon var "Det ser ikke sånn ut!". Takk for den liksom... Ser jeg bare feit ut da, eller? Jaja, det er vel ikke så lett å se når man sitter ved hver sin pult! ;)

Er ikke akkurat supermotivert for å trene i dag, men siden han godeste er underveis er det vel ingen vei unna... :Gjesp: Heldigvis har jeg fått et nytt treningsprogram, men det er likevel litt lite motiverende å skulle gi 60% av maks, når jeg er vant til noe som minner mer om 110.. :sjenert:

Bable bable.. Hva gjør man vel ikke for å slippe unna skolearbeidet en liten stund? :rolleyes:

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjett hvem som har grini seg igjennom første episode av sesong 4 på Dexter? :rolleyes:

Det skal jo liksom være spennende, ikke trist! :kjefte:

Ælen bare ler av meg... :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt om jeg liker alt dette Dexterpratet, for vi har bare sett t.o.m. sesong 3! :sjenert:;)

:hjerte: Julemarsipan :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, på styrketrening. 60% belastning, og heller flere repetisjoner. Og på spinning og denslags; maks 165ish i puls. Ikke vet jeg om det er riktige råd, men jeg merker uansett at jeg er svakere enn før og sliter med å komme opp i puls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det har ikke jeg hørt. Legen min sa bare at jeg skulle trene i vei, og så lenge jeg føler det er greit og ikke får vondt kunne jeg ikke gjøre noe galt. Hvem sa det til deg? Legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, husker ikke i farta om det var legen eller treningsveilederen, eller litt begge.. :klø: Tror helst det var det siste. Vanskelig å vite hva/hvem man skal tro på i denne jungelen av råd som spriker i alle retninger, altså! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant... Alle har jo en mening, så jeg tror man bare må filtrere ut og gå for det som føles riktig for en selv. Ellers blir man jo gal... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:sjenert: Jeg har lyst på julemarsipan selv om jeg ikke er gravid.... :sjenert: Og egentlig er jeg enig med Androide og bør holde meg unna sånt til 1.desember... Det blir laaang ventetid! :ler:

Edit: skrev gammelt nick på Androide... Sitter hardt disse tidligere nickene!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant... Alle har jo en mening, så jeg tror man bare må filtrere ut og gå for det som føles riktig for en selv. Ellers blir man jo gal... :ler:

Ja, det er fort gjort! ;)

:sjenert: Jeg har lyst på julemarsipan selv om jeg ikke er gravid.... :sjenert: Og egentlig er jeg enig med Androide og bør holde meg unna sånt til 1.desember... Det blir laaang ventetid! :ler:

Edit: skrev gammelt nick på Androide... Sitter hardt disse tidligere nickene!

Jeg pleier aldri ellers å spise marsipan før det er "lov" jeg heller, men i år ble det bare sånn.. :sjenert: Av julebrus er det bare den "ekte" fra bryggeriet hjemme jeg ikke har lov å drikke før jul, for den tullebrusen fra Dahls som de selger her under navnet julebrus gir meg ikke samme følelsen.. Men den har jeg uansett ikke sett enda.

Jeg skal forresten stadig vekk til å skrive ditt gamle navn også, Neferet, så jeg skjønner hva du mener! :fnise:

Mindre oppblåst i dag. Håper det varer, men jeg tipper jeg eser litt utover dagen. Har spist en banan nå. Har lest at det kan føre til oppblåsthet, og tenkte jeg skulle prøve å legge merke til om det gjelder for meg. Men hallo, noe må jeg jo spise! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig vondt i puppene i dag.. Det stikker og de er ømme. Men, det er vel bare noe jeg må gjennom hvis de skal gå fra druesize til meloner! :sexy::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ømme og voksende pupper kan være en prøvelse!

Det vet jeg alt om! har jo gått opp 4 cup str jeg.

Hihi... du måtte prøvesmake marsipanen ja! God ikke sant?

Når det gjelder Julebrus syns den fra Hamar-området er den beste. Husker ikke bryggerinavnet i farta. Den fra Dahls er en god nr to. Og det er faktisk et par butikker i Trondheim som har Hamar-brusen i tillegg til den trønderske julebrusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder Julebrus syns den fra Hamar-området er den beste. Husker ikke bryggerinavnet i farta.

Hamar brusen er best! :jepp:

Må jo drikke det som kommer fra nærheten :lur:

Det er egentlig Hamar og Lillehammer julebrus, og det står Hamar og Lillehammer bryggeri på den. Ble laget av Hamar bryggeri først, så Lillehammer bryggeri, men nå er det Rignes som lager den ;)

Inne og oppdaterer meg, har dessverre ikke så mye mer å si! :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi julebrus så er Aass helt klart favoritten min. :jepp:

Ømme pupper må nok beregnes. Kjekt å få litt ekstra fordeler da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...