Mazilla Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 8. oktober 2010 Usj, klarer ikke å konsentrere meg om skolearbeidet i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. oktober 2010 #722 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så heldig du er som får være med på den undersøkelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. oktober 2010 #723 Del Skrevet 8. oktober 2010 Åååå så herlig med jogging og vinking! Skjønner godt du ikke klarer å konsentrere deg jeg! Sporer lett av selv jeg i løpet av dagen når jeg tenker på hva som venter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 8. oktober 2010 #724 Del Skrevet 8. oktober 2010 ååå, moro med bilder!!! skal du legge ut bilde her??? spent!! fin kul du har fått også!! jeg er også litt skeptisk og nervøs til dette med å skulle bli mamma har aldri vært den som har sittet masse barnevakt heller... da jeg besøkte søstra mi ble jeg faktisk enda mer nervøs... ansvar for et lite menneske!! hjelp!! men det kommer sikkert helt naturlig når en står midt oppi det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. oktober 2010 #725 Del Skrevet 8. oktober 2010 Herlig med nye bilder av Mazzilusken da. :rødme: Og nå begynner det jo å syns at h*n bor inni magen din. (Syns forresten det er på tide at du flytter over i graviditetsdagbøkene. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. oktober 2010 #726 Del Skrevet 8. oktober 2010 (Syns forresten det er på tide at du flytter over i graviditetsdagbøkene. ) Enig! (Sier hun som er ca dobbelt så langt, som fortsatt har boka på Generell...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #727 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så heldig du er som får være med på den undersøkelsen! Det synes jeg og! Men nå er jeg ferdig da, så nå må jeg pent vente en drøy måned før jeg får se Mazzilusken igjen.. Åååå så herlig med jogging og vinking! Skjønner godt du ikke klarer å konsentrere deg jeg! Sporer lett av selv jeg i løpet av dagen når jeg tenker på hva som venter! Ja, det var så stas å se den igjen! Og jordmora var kjempeflink og tok seg tid til å forklare alt i detalj. Lå på benken der i omtrent en time, faktisk. ååå, moro med bilder!!! skal du legge ut bilde her??? spent!! fin kul du har fått også!! jeg er også litt skeptisk og nervøs til dette med å skulle bli mamma har aldri vært den som har sittet masse barnevakt heller... da jeg besøkte søstra mi ble jeg faktisk enda mer nervøs... ansvar for et lite menneske!! hjelp!! men det kommer sikkert helt naturlig når en står midt oppi det.. Får se om jeg kan få surra meg til å scanne et av bildene etterhvert.. Jeg tror nok, som du sier, at det kommer naturlig når man blir kasta ut i det! "Alle" andre har jo klart det, så da klarer nok vi det og.. Herlig med nye bilder av Mazzilusken da. :rødme: Og nå begynner det jo å syns at h*n bor inni magen din. (Syns forresten det er på tide at du flytter over i graviditetsdagbøkene. ) Ja, det er vel på tide å flytte, men hvordan gjør jeg det? :klø: Enig! (Sier hun som er ca dobbelt så langt, som fortsatt har boka på Generell...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2010 #728 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Du må spørre en moderator aå flytter de den Endret 8. oktober 2010 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #729 Del Skrevet 8. oktober 2010 Hvordan spør jeg en moderator da? Sender en pm liksom? :klø: En hvilken som helst moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. oktober 2010 #730 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er bare å sende PM til hvilken som helst ja God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #731 Del Skrevet 9. oktober 2010 Alenekveld. Kan vel ikke akkurat legge meg halv åtte en lørdagskveld, selv om det frister veldig akkurat nå. Trente styrke + spinning i formiddag. Etter det gikk vi tur, spiste lunsj, og gikk tilbake. Det var tydeligvis nok aktivitet i massevis, for nå er jeg helt utkjørt.. Han godeste hadde kjempedårlig samvittighet for å dra på fest, men jeg overtalte han til å dra. Hvis han hadde blitt hjemme er det jo jeg som hadde fått dårlig samvittighet! Har spist en enorm bolle med fruktsalat.. Ser litt sånn ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. oktober 2010 #732 Del Skrevet 9. oktober 2010 Flink du er som trener! Jeg burde absolutt gjøre det... men jeg er så tiltaksløs! :gjeiper: Deilig å slappe av hjemme alene avogtil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #733 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det var altfor lenge siden sist nå, så veldig flinke har vi ikke akkurat vært i høst.. Men det er mer fordi han godeste jobber så mye enn pga meg. Jeg er utrolig dårlig på å komme meg på trening alene. Men nå har jeg fått et tilpasset treningsopplegg, blant annet med balløvelser. I morgen skal jeg grave frem treningsballen fra boden igjen, og gjøre øvelsene hjemme! Deilig å slappe av hjemme, men jeg skulle gjerne fått et lite livstegn fra han før jeg legger meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 9. oktober 2010 #734 Del Skrevet 9. oktober 2010 skjønner at du vil ha et livstegn før du skal sove... sånn er jeg også du får sende ei natta melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #735 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi ser reprisen av Sykehuset. Det er ei der som skal føde, og han godeste synes synd på kjæresten hennes! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. oktober 2010 #736 Del Skrevet 10. oktober 2010 Vi ser reprisen av Sykehuset. Det er ei der som skal føde, og han godeste synes synd på kjæresten hennes! :dåne: Jeg hadde også på sykehuset... men så skulle vi spise, og da nektet Mannen å ha det på... forståelig kanskje... jeg griner når jeg ser fødsler på tv nå.. eller små babyer.. eller andre som gråter... emosjonell?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #737 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 10. oktober 2010 #739 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2010 #740 Del Skrevet 10. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå