Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

:ler:

Dette er da helt normalt ;) Og det er ingen som kjenner babyen så godt som du når den kommer, så klart er det skremmende de første ukene, men man blir fort vant til det, og da kan man ikke tenke seg en annen tilværelse, det føles naturlig akkurat som at det er sånn det skal være.

Du kommer til å bli verdens beste mor, Mazzi :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner og kjenner igjen følelsen!!!! Det er ganske overveldende!!! Og drita skummelt innimellom!!! Noen ganger har det fortsatt ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma. Hvor forsvarlig er det egentlig, at JEG skal ha ansvar for en unge, jeg har jo aldri hatt noe med unger å gjøre, og liker dem strengt tatt ikke så godt!! Men jeg satser på at den følelsen gir seg, og viker plass for beskyttelsesinstinkt og morskjærlighet.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har forhåpentligvis helt rett! ;):sjenert:

Vi var innom på Nav i formiddag mens han godeste hadde pause. Skjønner ikke så mye av alle de ulike stønadsordningene og alt sånn, og har hørt om andre som har fått ordnet et møte med noen der for å få klarhet i ting. Vi ble møtt av ei sur megge som måtte lese seg opp på reglene selv, og som ikke var villig til å ordne noe møte.. Hun var bare ekkel og lite vennlig, så jeg endte opp med å gå grinende ut derfra. Skylder på hormoner... :sjenert: Er glad han godeste var der ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff :(

skal dere prøve igjen da og håpe på at det er noen andre som er der?

må jo gå an å få hjelp!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må nok prøve igjen om en stund. Kan jo uansett ikke levere sånn skjemagreie før i uke 26, så vi har jo god tid. Det er bare at det helst må klaffe med at han godeste har fri osv også, så det hadde vært greit å booke en time en stund i forveien. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av mazziluskmagen 12+2 (eller 13+3, avhengig av hvem jeg spør... ;) ). Bildet juger litt, for det er tatt litt skjevt. Har et riktigere bilde, men det nekter å la seg laste opp her..

Jeg er forresten ikke så dreven på å legge ut bilder, så jeg vet ikke om jeg gjør det riktig/om det finnes noen bedre måter å gjøre det på.. :sjenert:

post-20114-1286476313,2151_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Mazzilusken både jogga og vinka.. :rødme: I studien måler de blodkarene til mor e.l., og mine var så fine at hun brukte laaaang tid for å få gode bilder å vise de andre jordmødrene. Som takk for hjelpa fikk jeg med meg tre bilder! :hoppe:

Hele pakka med blodtrykksmåling, blodprøver, urinprøveavlegging og UL tok nesten 2 timer. Jeg gjorde unna "spørreundersøkelsen" sist, heldigvis, for ellers hadde det tatt enda en halvtime.

Men hva gjør vel det, jeg har tre finfine nye bilder! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...