Spatula Skrevet 7. oktober 2010 #701 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dette er da helt normalt Og det er ingen som kjenner babyen så godt som du når den kommer, så klart er det skremmende de første ukene, men man blir fort vant til det, og da kan man ikke tenke seg en annen tilværelse, det føles naturlig akkurat som at det er sånn det skal være. Du kommer til å bli verdens beste mor, Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2010 #702 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg skjønner og kjenner igjen følelsen!!!! Det er ganske overveldende!!! Og drita skummelt innimellom!!! Noen ganger har det fortsatt ikke helt gått opp for meg at jeg faktisk skal bli mamma. Hvor forsvarlig er det egentlig, at JEG skal ha ansvar for en unge, jeg har jo aldri hatt noe med unger å gjøre, og liker dem strengt tatt ikke så godt!! Men jeg satser på at den følelsen gir seg, og viker plass for beskyttelsesinstinkt og morskjærlighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2010 #703 Del Skrevet 7. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #704 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dere har forhåpentligvis helt rett! Vi var innom på Nav i formiddag mens han godeste hadde pause. Skjønner ikke så mye av alle de ulike stønadsordningene og alt sånn, og har hørt om andre som har fått ordnet et møte med noen der for å få klarhet i ting. Vi ble møtt av ei sur megge som måtte lese seg opp på reglene selv, og som ikke var villig til å ordne noe møte.. Hun var bare ekkel og lite vennlig, så jeg endte opp med å gå grinende ut derfra. Skylder på hormoner... Er glad han godeste var der ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. oktober 2010 #705 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hurra for NAV Man trenger seriøst psykisk støtte etter å ha vært i kontakt med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #706 Del Skrevet 7. oktober 2010 Huff ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 7. oktober 2010 #707 Del Skrevet 7. oktober 2010 huff skal dere prøve igjen da og håpe på at det er noen andre som er der? må jo gå an å få hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #708 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ja, vi må nok prøve igjen om en stund. Kan jo uansett ikke levere sånn skjemagreie før i uke 26, så vi har jo god tid. Det er bare at det helst må klaffe med at han godeste har fri osv også, så det hadde vært greit å booke en time en stund i forveien. Men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter #709 Del Skrevet 7. oktober 2010 Her er et bilde av mazziluskmagen 12+2 (eller 13+3, avhengig av hvem jeg spør... ). Bildet juger litt, for det er tatt litt skjevt. Har et riktigere bilde, men det nekter å la seg laste opp her.. Jeg er forresten ikke så dreven på å legge ut bilder, så jeg vet ikke om jeg gjør det riktig/om det finnes noen bedre måter å gjøre det på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. oktober 2010 #710 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fine mazziluskmagen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. oktober 2010 #711 Del Skrevet 7. oktober 2010 Se der ja! Moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #712 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå skal jeg straks avsted for å se Mazzilusken igjen... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2010 #713 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så stas med magebilde! :rødme: Lykke til på ultralyd, håper Mazzilusken vinker til deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 8. oktober 2010 #714 Del Skrevet 8. oktober 2010 Blir spennende å se hvordan det gikk på ultralyden i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 8. oktober 2010 #715 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fin liten kul du har fått deg :rødme: og lykke til på ultralyd fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. oktober 2010 #716 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #717 Del Skrevet 8. oktober 2010 Mazzilusken både jogga og vinka.. :rødme: I studien måler de blodkarene til mor e.l., og mine var så fine at hun brukte laaaang tid for å få gode bilder å vise de andre jordmødrene. Som takk for hjelpa fikk jeg med meg tre bilder! Hele pakka med blodtrykksmåling, blodprøver, urinprøveavlegging og UL tok nesten 2 timer. Jeg gjorde unna "spørreundersøkelsen" sist, heldigvis, for ellers hadde det tatt enda en halvtime. Men hva gjør vel det, jeg har tre finfine nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. oktober 2010 #718 Del Skrevet 8. oktober 2010 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. oktober 2010 #719 Del Skrevet 8. oktober 2010 Naaaw :rødme: Og kulen vises jo kjempegodt jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. oktober 2010 #720 Del Skrevet 8. oktober 2010 Så stas med jogging og vinking og hele tre bilder!! :rødme: Det må jo være en fantastisk start på helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå