Gå til innhold

Mazzilusken kommer i 2011!

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jeg håper det, for nå er jeg lei av å klage og bekymre meg! ;) Dessuten så "må" jeg ta det ut i denne boka, siden jeg ikke har noen rundt meg jeg kan snakke med..

Gleder meg litt til den dagen jeg kan dele det med "hele verden"! :Nikke: Det morsomme er at de jeg studerer med er babysyke hele gjengen, så det blir artig å se reaksjonen deres! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har da alldelse ikke klaget :) Og at man bekymrer seg er helt normelt :jepp: Jeg hadde også tidlig UL og det var kjempedeilig å se hjertet som banket og vite at alt var i orden med Lisja :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den! Drømmen er å se et bankende hjerte i morgen.. :rødme:

Samtidig er jeg litt nervøs, for det står at hvis de ikke ser det de skal på vanlig UL, så tar de innvendig! :sjokkert: Jeg har aldri hatt noen utenforstående til å rote rundt der nede... :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig med DD, aldri vært på GU??? Enda så gammel du er?? (Syns det passet med en alderskommentar i dag. ;) ) Da er det bare å spre beina og venne seg til det.. Det er kanskje like greit at første gangen noen ser deg "der nede" ikke er ved fødselen, eller??

Du må forresten ta celleprøve! :fy_fy: *passer på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får si som mamma sa til meg engang jeg måtte på innvendig UL og var 15 år... "Ta det med ro du. Det kjennes bare ut som en tisselur."

Kan dere tenke dere en eller annen 15 år gammel jente som ville skyte seg selv akkurat der og da? :flau:

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tydeligvis er det veldig rart.. :sjenert: Men, hvorfor skulle jeg vært til GU egentlig? Jeg bestiller jo ikke time av egen fri vilje uten å ha noe på agendaen, akkurat. ;) Og celleprøve, det trodde jeg da man begynte med når man passerte 25, er det ikke sånn? :klø:

Og dinedama.. :dåne: Jeg tror jeg hadde skutt mamma om hun hadde sagt noe sånt! :ler: Men her snakker vi om jenta som ble sur da hun fikk BH, fordi det var så privat... :sjenert:

Bare en liten time igjen! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det er kanskje riktig det, at det først er ved 25 år at man begynner med celleprøver. Men måtte du ikke en gang ta en GU for å få prevensjon?? :klø: Det måtte jeg!

Lykke til på UL Mazzimus!! Dette går bra!! Gleder meg til oppdatering!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg! :)

For det første: Perfekt blodtrykk, målt 6 ganger.

For det andre: Har ikke gått opp noe i vekt :hoppe:

For det tredje: Det bor en perfekt liten Mazzilusk inni meg, med to armer, to bein og finfin hjerterytme.. :rødme:

Og sist, men ikke minst: Jeg ble satt tilbake ei uke! :) Det er bra fordi:

1) Jeg får en ekstra uke til å jobbe med masteroppgaven

2) Jeg får ny UL om et par uker for å kunne være med i studien! :hoppe:

Fikk med bilde og allting.. Ble plutselig litt virkelig, dette her.. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, drøyt det. Hun sa 10+1, mens ut fra første dag i siste mens osv skulle det være 11+2. Men det overrasker meg ikke så veldig, siden syklusen min var litt ustabil og sånn på forsommeren.. ;) Det vil dessuten si at jeg ikke var mer enn ca 5 uker da jeg testa positivt, og det er jo bra, siden jeg prøvde å drukne Mazzilusken i alkohol den siste helga før jeg tok testen.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bli satt frem/tilbake igjen på den ordinære UL'en rundt uke 17-20 :Nikke:

For på denne tiden skal alle fostre ha en gitt størelse.. (jeg tror ikke helt på den) :fnise:

:strix: for en perfekt mazzilusk :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kan jeg senke skuldrene litt, ihvertfall.. :) Ultralyddama (var hun jordmor tro?) sa at de fleste spontanaborter skjer før uke 8, og siden alt var så tipp topp nå, var det stoooor sannsynlighet for at dette kommer til å gå bra, selv om det enda er en stund til uke 12.. :rødme:

For en finfin dag dette er! :bolledeig: Både UL, beskjed om ny UL og klarhet i masse skoleting. Ser mye lysere på tida fremover nå! Utrolig hvor fort ting kan snu! Men nå satser jeg på å holde meg på den gode bølgen en stund altså. Trenger ikke en like rask nedtur igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...